Egginton – “Η αεροδυναμική είναι πιο σημαντική από τα tokens”

Tech Talk with Jody Egginton by Scuderia AlphaTauri – mobile
Ο τεχνικός διευθυντής της Alpha Tauri, Jody Egginton, πιστεύει ότι η αεροδυναμική εξέλιξη είναι πιο σημαντική από την αξιοποίηση των tokens και θεωρεί ότι αυτή θα κρίνει την μάχη στο midfield την νέα χρονιά.

Με τις νέες αλλαγές κανονισμών να αναβάλλονται για το 2022, οι ομάδες αποφάσισαν να παγώσουν την εξέλιξη μεγάλου μέρους των μονοθεσίων τους μεταξύ του 2020 και του 2021, προκειμένου να περιορίσουν τα έξοδά τους λόγω των οικονομικών πληγμάτων που προκάλεσε η πανδημία του κορονοϊού. Κάθε ομάδα διαθέτει δύο tokens εξέλιξης να ξοδέψει, προκειμένου να αναβαθμίσει το περσινό της μονοθέσιο.

Η πρόκληση που θα αντιμετωπίσουν οι περισσότερες ομάδες είναι “να βρουν” την κάθετη δύναμη που θα χάσουν σε σχέση με τα μονοθέσια του 2020 λόγω των αλλαγών που αποφασίστηκαν να υπάρξουν στο πάτωμα των μονοθεσίων.

Η McLaren αναγκάστηκε να ξοδέψει τα δύο της tokens στο πίσω μέρος του μονοθεσίου της, προκειμένου να εντάξει ομαλά τον κινητήρα της Mercedes, καθώς το μονοθέσιο του 2020 είχε σχεδιαστεί με προδιαγραφές κινητήρα Renault. Αυτή η αλλαγή παρόχου κινητήρα κι η μη δυνατότητα ριζικών αλλαγών ενισχύουν την άποψη πολλών ότι η Αγγλική ομάδα θα βρίσκεται λίγο πιο πίσω στην “μάχη” του midfiled.

Ο τεχνικός διευθυντής της Alpha Tauri, Jody Egginton, πιστεύει ότι το γεγονός ότι η αεροδυναμική εξέλιξη εντός της χρονιάς δεν βρίσκεται στους περιορισμούς, σημαίνει ότι τα tokens δεν θα καθορίσουν την ιεραρχία του midfield.

“Στην τελική, η αεροδυναμική δεν ελέγχεται ακόμη σε μεγάλο βαθμό από τα tokens. Μπορείς να επιλέξεις να δημιουργήσεις μία καινούργια εμπρός αεροτομή, αλλά μία καινούργια εμπρός αεροτομή δεν πρόκειται να βελτιώσει ή να χαλάσει το αεροδυναμικό concept, όταν σχεδόν κάθε μέρος του μονοθεσίου, εκτός από το πίσω μέρος του πατώματος, μένει το ίδιο,” ανέφερε ο Egginton στο Motosport.com.

“Μπορείς να παίξεις λίγο με το σασί. Νομίζω ότι όλοι, πλην της McLaren, διατηρούν τον ίδιο κινητήρα, άρα όλα τα tokens της McLaren θα ξοδευτούν στην ομαλή ενσωμάτωση του νέου κινητήρα. Δεν πιστεύω ότι τα tokens διαφοροποιούν το αεροδυναμικό concept και η αεροδυναμική συνεχίζει να είναι πιο σημαντική. Όλοι θα χρησιμοποιήσουν τα tokens τους σε κάποιο μέρος του μονοθεσίου τους, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την κατάταξη,” τόνισε ο τεχνικός διευθυντής της Ιταλικής ομάδας.

Η Alpha Tauri τερμάτισε έβδομη στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών την περσινή σεζόν, παρά το γεγονός ότι μάζεψε τους περισσότερους πόντους που έχει μαζέψει ποτέ στην ιστορία της και κέρδισε τον πρώτο της αγώνα από το 2008, στην Monza.

Η ομάδα μονομάχησε με την Racing Point, την McLaren, την Renault και την Ferrari στο πολύ ανταγωνιστικό midfield, γεγονός που ο Egginton αναμένει ότι θα συμβεί και φέτος.

“Αναμένω ένα πολύ ανταγωνιστικό midfiled και φέτος, αλλά δεν γνωρίζω την σειρά κατάταξης. Για να είμαι ειλικρινής, δεν ήμουν προετοιμασμένος να πω σε κάποιον την κατάταξη του 2020 τον περσινό χειμώνα! Ο στόχος μας είναι η πεντάδα. Αν καταφέρουμε να κάνουμε το ίδιο μεγάλο βήμα που κάναμε πέρσι, νομίζω θα τα καταφέρουμε,” ανέφερε ο Egginton.

“Ωστόσο, προφανώς, λόγω των αλλαγών στους κανονισμούς του πίσω μέρους του πατώματος για τον περιορισμό της κάθετης δύναμης, έχουμε λίγο παραπάνω δουλειά. Δεν είναι, απλώς, λίγο περισσότερο δουλειά από τα ίδια πράγματα. Είναι περισσότερο δουλειά από τα ίδια πράγματα και μερικές αλλαγές, για να ανακτήσουμε την χαμένη κάθετη δύναμη. Εκτός, αν κάποιος κάνει λάθος που τότε τα πράγματα θα γίνουν αμφίρροπα. Μακάρι να μην κάνουμε εμείς λάθος,” τόνισε ο επικεφαλής τεχνικών ζητημάτων της Alpha Tauri.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts