Έντονες αντιδράσεις για τις δηλώσεις Bagnaia περί εργοστασιακών ομάδων

Στο φινάλε του Γαλλικού Grand Prix, εκτός των θριαμβευτών, μεγάλο ενδιαφέρον αναζητήθηκε και στις τοποθετήσεις των πρωταγωνιστών των πτώσεων. Ειδικότερα, στον υπαίτιο αυτής στον 5ο γύρο, Pecco Bagnaia…

Αρκετά ups και downs περιλαμβάνει η φετινή σεζόν του Pecco Bagnaia, μετά τα πέντε πρώτα τριήμερα δράσης. Σε επίπεδο Grand Prix o Ιταλός έχει πανηγυρίσει δύο νίκες, ωστόσο έχει και τρεις ‘καταδικαστικές’ πτώσεις, οι οποίες και του στέρησαν όλους τους βαθμούς σε Αργεντινή, ΗΠΑ και Γαλλία.

Το συμβάν του 5ου γύρου στο Le Mans, αλλά και οι ‘ψηλές’ που έπεσαν με τον Maverick Vinales αμέσως μετά, έστρεψε τα ‘φώτα’ της δημοσιότητας πάνω του. Οι ερωτήσεις στη Συνέντευξη Τύπου ήταν παντός τύπου, όμως οι σκέψεις του σε μια συγκεκριμένη απάντηση έχουν ‘διχάσει’ τον κόσμο του MotoGP.

” Δυστυχώς, οι τρεις εγκαταλείψεις σε πέντε αγώνες είναι ένα πολύ άσχημο στατιστικό. Λίγα χρόνια πριν, υπήρχαν δύο-τρεις αναβάτες-κυρίαρχοι του σπορ, και κάθε σφάλμα που γινόταν σε ένα Grand Prix, πληρωνόταν ‘ακριβά’ στη βαθμολογία. Ήταν πολύ εύκολο να ‘χαθεί’ το τρένο. Όμως τώρα δεν είναι έτσι. Οι περισσότεροι έχουν ίδια ‘όπλα’ στα χέρια τους και οι νίκες ‘μοιράζονται’. Όλοι μπορούν να κερδίσουν έναν αγώνα...”

” Μια δεκαετία περίπου πριν, ο άγραφος ‘κανόνας’ του Πρωταθλήματος ήταν οι νίκες να διεκδικούνται από εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, και 6-7 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω τους, βλέπαμε τις επιδόσεις των δορυφορικών ή ανεξάρτητων. Αυτή η συνθήκη δεν ισχύει πλέον, γι’ αυτό και ο Bezzecchi έχει ήδη δύο νίκες φέτος...”

H. Poncharal: ”Είναι μια ανόητη και αντιαθλητική δήλωση…”

Οι αντιδράσεις για την τοποθέτηση αυτή είναι σφοδρές, από ανθρώπους εντός paddock, αλλά και εκτός αυτού. Οι περισσότεροι εξ’ αυτών θεωρούν προσωπική πεποίθηση του Ιταλού την επαναφορά του Πρωταθλήματος στα παλιά στάνταρ, κι όχι ένα απλό συμπέρασμα.

Ο ιδιοκτήτης της Tech3, Herve Poncharal, ήταν ιδιαίτερα επιθετικός. ‘‘Εμείς, οι δορυφορικές ομάδες, έχουμε δουλέψει πολύ με την Dorna, την FIM, και την MSMA, και καταφέραμε να πείσουμε τους κατασκευαστές ότι έπρεπε να μας δώσουν ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες.

Αυτό είναι προς το συμφέρον τους και ώστε να προωθήσουν νέους αναβάτες, έχοντας περισσότερα δεδομένα. Επίσης, η δυναμική μας πλέον αφήνει αρκετά περιθώρια στην εύρεση χορηγών. Τους τονίζουμε ότι δεν είμαστε εδώ μόνο για να γεμίσουμε τη σχάρα εκκίνησης, αλλά και για να πάρουμε αποτελέσματα. Μπορούμε να κερδίσουμε αγώνες και να στοχεύσουμε στον τίτλο…”

“Όταν είσαι Παγκόσμιος Πρωταθλητής, πρέπει να σκεφτείς πριν πεις κάτι ανόητο. Κάτι αντιαθλητικό. Είναι ασέβεια να υποτιμάς τις άλλες μοτοσυκλέτες κατά 6 ή 7 δέκατα. Και, πρόκειται μάλιστα για συναδέλφους σου στην ακαδημία VR46. Εξακολουθώ να σέβομαι πολύ τον Pecco, αλλά με απογοήτευσε...”

Εν κατακλείδι, ο Bagnaia δεν επανήλθε έως τώρα με κάποια διευκρινιστική δήλωση ή tweet. Επομένως, οι δηλώσεις του δεν έχουν παρερμηνευθεί, και οι αντιδράσεις σε αυτές, έχουν βάση και ουσία.

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter

F1RACINGNEWS