Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Dr Helmut Marko – “Φοβόμαστε περισσότερο την Mercedes”

Ο Dr Helmut Marko δήλωσε ότι η Red Bull θεωρεί μεγαλύτερο φόβητρο για το πρωτάθλημα του 2023 την Mercedes και λιγότερο την Ferrari

Οι δηλώσεις των ανθρώπων της Red Bull για ανωτερότητα κάποιου αντίπαλου του, είναι συνηθισμένο γεγονός. Ειδικότερα τα τελευταία χρόνια, βάζοντας μέσα και το παιχνίδι της ψυχολογίας (σ.σ. mind games). Οι Christian Horner και Dr Helmut Marko είναι ίσως οι καλύτεροι σε αυτό το είδος στη F1. Ο σύμβουλος της Red Bull ήταν ο άνθρωπος που έφερε τον Max Verstappen στους “κόκκινους ταύρους” και κατάφερε να αναγκάσει σε φυγή προς την Renault τον Daniel Ricciardo. Ο Marko έχει σημαντικό ρόλο και στον ερχομό δίπλα στον Verstappen των Pierre Gasly και Alexander Albon.

Σε δηλώσεις ο Dr Helmut Marko χαρακτήρισε την Mercedes ως την μεγαλύτερη απειλή για το πρωτάθλημα του 2023, βλέποντας την αισθητή βελτίωση που είχε η Γερμανική ομάδα κατά την διάρκεια του 2022, δίνοντας της την γεύση της νίκης στο GP Sao Paulo

Είμαι σε θέση να πω ότι το 2023 φοβόμαστε περισσότερο την Mercedes. Και αυτό συμβαίνει κατά κύριο λόγο, διότι έχουν πλεονέκτημα έναντι της Ferrari στην αξιοπιστία και στην στρατηγική“.

Με την έλευση των νέων κανονισμών η F1 μπήκε σε μια νέα εποχή, συνεργαζόμενη με τους V6 κινητήρες 1,6 λίτρων turbo hybrid από το 2014. Η Red Bull RB18 αποδείχτηκε το πιο αποτελεσματικό μονοθέσιο με 17 νίκες σε 22 συνολικά Grand Prix. Παρότι είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα, λόγω αξιοπιστίας, η συνέχεια ήταν εντυπωσιακή για τους “κόκκινους ταύρους”.

Ωστόσο ο Dr Helmut Marko κράτησε χαμηλά τον πήχυ. Ο σύμβουλος της Αυστριακής ομάδας δεν πιστεύει ότι η επιτυχία της Red Bull το 2022 θα μπορούσε να σηματοδοτήσει την έναρξη μιας περιόδου κυριαρχίας παρόμοια με αυτή της Mercedes
Dr Helmut Marko
2022 Sao Paulo Grand Prix, Saturday – LAT Images

Η κατάστασή μας σίγουρα δεν είναι όπως αυτή της Mercedes στην αρχή της υβριδικής εποχής. Δεν έχουμε τεράστιο προβάδισμα με τον κινητήρα αυτή τη στιγμή. Άρα αυτό είναι πολύ διαφορετικό. Η Mercedes είχε τουλάχιστον 50 ίππους περιθώριο έναντι όλων των άλλων τότε“.

Και δεν πρέπει να ξεχνάμε: το 2022 ήταν το πρώτο έτος εφαρμογής των νέων κανονισμών. Άλλες ομάδες έχουν προφανώς δει τι κάναμε με το φετινό μονοθέσιο. Οπότε πιστεύω ότι σίγουρα θα είναι πολύ πιο κοντά την επόμενη σεζόν“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.