Δύσκολα φεγγάρια…

Μια σεζόν που περίμενε πολλά ο Danilo Petrucci, ολοκληρώνεται με τον ίδιο εκτός paddock…

Ποτέ δεν υπήρξε αναβάτης με συνεχόμενα καλά αποτελέσματα και διεκδίκηση Πρωταθλήματος. Όταν η Ducati προτού εκκινήσει για τα καλά το Πρωτάθλημα του 2020 του έκανε γνωστή την πρόθεση να μην ανανεωθεί το συμβόλαιο του εκείνος απογοητεύτηκε, ωστόσο ήρθε η πρόταση της ΚΤΜ και δεν ξανακοίταξε πίσω. O Danilo Petrucci δεν έχανε την ευκαιρία να λέει τα καλύτερα για τους Αυστριακούς όπου βρεθεί κι όπου σταθεί. Εν τέλει, αυτή η σχέση τελείωσε άδοξα μόλις λίγους μήνες μετά…

Petrucci excites Tech3 KTM Factory Racing with top five finish at home  MotoGP™ - KTM PRESS CENTER

”Πάντα ήθελα να αγωνιστώ με ΚΤΜ! Τώρα μπορώ να αποκαλύψω ότι μόνο από το συγκεκριμένο εργοστάσιο έχω αγοράσει μοτοσικλέτες για μένα. Πάντα θαύμαζα αυτά που κάνουν, αλλά και το γεγονός ότι κερδίζουν σε όποιο πρωτάθλημα κι αν έχουν πάρει μέρος. Ανέβηκα πάνω στη μοτοσυκλέτα τρεις φορές! Κρίμα που ο κινητήρας ήταν σβηστός! Μπήκα και στην αεροσήραγγα στην Κολωνία, ενώ ετοιμάσαμε και τη θέση οδήγησης για μένα. Ήταν πολύ εντυπωσιακό! Με καλωσόρισαν θερμά και είδα όλο το Αγωνιστικό τους Τμήμα!

Ο ενθουσιασμός του δεν ήταν…σημεία των καιρών, αλλά πραγματική αίσθηση ικανοποίησης για την μετακίνηση του. Έστω και στην Tech3, ήταν πεπεισμένος πως το project θα πετύχει…

Η πίστη δε χάθηκε ποτέ…
KTM would back Petrucci in post-MotoGP rally switch

Με το σβήσιμο των πολλαπλών κόκκινων φωτών στο νυχτερινό Qatar η σεζόν ξεκίνησε. Ένας πρώτος στόχος του ήταν η καθιέρωση του στη 10άδα. Ούτε στη Ducati ήταν αναβάτης σταθερά εντός 10άδας-7άδας ή 5άδας. Η σταθερή κατάκτηση βαθμών προκειμένου να μη χαθούν νωρίς οι στόχοι, δεν ήταν κάτι που μπορούσε εύκολα να καταφέρει. Αντιθέτως, έχει πίστες που ταιριάζουν στο στυλ οδήγησης του, και μεικτές ή βρόχινες συνθήκες που μπορεί να φανεί ιδιαίτερα ανταγωνιστικός…

Η εικόνα της Tech3 στα πρώτα GP ήταν απογοητευτική, αλλά και η εργοστασιακή KTM δεν είχε τις επιδόσεις του 2020. Ο Ιταλός είχε συστατικά ικανά να τον πείσουν πως η συνέχεια θα τον οδηγήσει σε θέσεις που επιθυμούσε όταν υπέγραφε στους Αυστριακούς. Η δοσολογία πείρας, ταχύτητας κ’ ψυχολoγίας ήταν συστατικά που αποτελούσαν ένα ‘όπλο’ αυτοπεποίθησης…

Μια 5η θέση στο βροχερό Le Mans έμελλε να ήταν το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα του Petrucci, σε μια σεζόν με μόλις 37 πόντους. Η απόφαση της ΚΤΜ και οι δηλώσεις του Pit Beirer ήρθαν πολύ νωρίς. Ίσως να ήταν μια άμυνα των Αυστριακών στις άσχημες επιδόσεις της 2ης ομάδας τους. Fernandez & Gardner ανακοινώθηκαν πως θα οδηγούν στις δύο σέλες για το 2022, και μοιραία ο Petrux δεν βρήκε αυτό που έψαχνε κάπου αλλού…

Στα τελευταία GP δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικός όσο ο Iker Lecuona, με συνέπεια να τον προσπεράσει και στη βαθμολογία. Αυτό δεν είναι πρόβλημα όμως για τον Ιταλό. Το ζήτημα είναι πως πήγε σε μια ομάδα που δεν είναι σε πρωταγωνιστική θέση, όμως δεν πήρε την ευκαιρία ούτε μέχρι το φινάλε της πρώτης σεζόν. ίσως και βαθιά μέσα του να αισθάνεται ‘προδομένος’. Το μόνο βέβαιο είναι πως επικοινωνιακά αφέθηκε εκτεθειμένος…

Η επόμενη μέρα…
KTM Confirms Petrucci Will Compete In Dakar Rally - Roadracing World  Magazine | Motorcycle Riding, Racing & Tech News

Πλέον, η πρόκληση που έχει μπροστά του είναι μια συμμετοχή με την ΚΤΜ στο Rally Dakar! Είναι μια εμπειρία που ήθελε να δοκιμάσει από μικρός…

”Ο κύριος στόχος μου είναι απλώς να τελειώσω τον αγώνα και να τον απολαύσω. Η πρώτη προσέγγιση ήταν να κάνω κάποια προπόνηση με τον Jordi (Viladoms), που αγωνίστηκε πολλές φορές και τερμάτισε στο βάθρο. Με βοήθησε να μάθω αυτή την ιδιαίτερη τέχνη.

«Πήρα την πρώτη μου γεύση από το KTM 450 Rally πρόσφατα σε μια αρχική δοκιμή στους αμμόλοφους του Dubai, όπου ήμουν με τους πρωταθλητές Dakar της KTM και μπόρεσα να μάθω τόσα πολλά από αυτούς. Ελπίζω πως η εκπαίδευση για τον επόμενο μήνα θα είναι αρκετή. Σίγουρα θα είναι ένας δύσκολος αγώνας, αλλά είμαι ενθουσιασμένος!”

Κοινό μυστικό αποτελεί πως ο Petrucci δεν έχει κλείσει εντελώς την πόρτα σε μια πρόταση επιστροφής και πάλι στο κορυφαίο Πρωτάθλημα των δύο τροχών. Έως σήμερα έχει να θυμάται 2 εκπληκτικές νίκες σε Mugello & Le Mans, 10 βάθρα, αλλά και 169 εκκινήσεις. Ναι, δεν είναι πολλά βάσει των χρόνων που έμεινε στη Ducati, αλλά δε μπορεί και ο καθένας να τα καταφέρει…

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube,Discord και Twitter.

F1RACINGNEWS