Η ομάδα της Haas θα εισάγει μία νέα αεροδυναμική αναβάθμιση για τον Kevin Magnussen και θα συνεχίσει τα πειράματα της με τον Romain Grosjean χρησιμοποιώντας στο μονοθέσιο του τις προδιαγραφές από την Αυστραλία.
Στον προηγούμενο αγώνα στην Βρετανία, ο Grosjean άλλαξε το αεροδυναμικό πακέτο που χρησιμοποιούσε στην πρώτη φάση της σεζόν και επέστρεψε σε παλαιότερο Spec.
Ωστόσο αυτό το πείραμα με τα διαφορετικά spec είχε ως στόχο να μηδενίσει τις δυσκολίες στον ρυθμό αγώνα αλλά δεν μπόρεσαν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα καθώς στον πρώτο γύρο του Βρετανικού GP τα δύο μονοθέσια συγκρούστηκαν μεταξύ τους και μετά από λίγο εγκατέλειψαν.
O Magnussen θα έχει μία νέα αναβάθμιση “σχεδιασμένη να βελτιώσει την κάθετη δύναμη και την οδηγική ικανότητα του αυτοκινήτου” στο Hockenheim αυτό το Σαββατοκύριακο ενώ ο Grosjean θα διατηρήσει το αεροδυναμικό πακέτο της Αυστραλίας.
Ο επικεφαλής της ομάδας Gunther Steiner δεν διευκρίνισε τα αναβαθμισμένα τμήματα στο αυτοκίνητο του Magnussen.
“Αλλάξαμε μερικά κομμάτια στο αυτοκίνητο” είπε.
“Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τομέας που στοχεύουμε. Απλά φτιάχνουμε το αυτοκίνητο, γενικά καλύτερο, πιο οδηγήσιμο με περισσότερη κάθετη δύναμη, που πάντα σε βοηθάει να πας ταχύτερα.”
“Προσπαθούμε να κάνουμε τα ελαστικά να λειτουργήσουν καλύτερα για εμάς. Αυτή είναι η μεγαλύτερη αναβάθμιση που μπορούμε να κάνουμε αυτή την στιγμή, να μπούμε στο παράθυρο λειτουργίας των ελαστικών και αυτό έχει να κάνει πολύ με την κάθετη δύναμη.”
Ο Magnussen ελπίζει το νέο πακέτο να δώσει στην Haas “όχι μόνο περισσότερες απαντήσεις, αλλά επίσης και περισσότερη απόδοση.”
O teammate του, Grosjean είπε ότι το πείραμα στο Silverstone ήταν “ένα καλό πείραμα που έπρεπε να γίνει”.
“Όταν φέραμε την αναβάθμιση στην Βαρκελώνη, ήθελα να επιστρέψω στην προηγούμενη μέχρι το απόγευμα της Παρασκευής.” είπε ο Grosjean.
“Για εμένα, η αίσθηση στο πίσω μέρος δεν ήταν τόσο καλή, ειδικά στις μεσαίας και υψηλής ταχύτητας στροφές.”
“Η αίσθηση δεν ήταν καλή σε εκείνες τις στροφές από τότε. Πηγαίνοντας πίσω στο πακέτο της Μελβούρνης, το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλύτερο σε εκείνες τις στροφές.”
“Αυτό δείχνει ότι κάτι δεν δούλευε όπως αναμενόταν. Τώρα οι αεροδυναμιστές το ψάχνουν, αλλά ξέρουμε ότι είναι η αδυναμία μας.”
“Έχει λιγότερη κάθετη δύναμη αλλά περισσότερη σταθερότητα.”
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.