Διαφωνία Seidl με Masi για τις κίτρινες σημαίες

Ο Andreas Seidl δήλωσε πως διαφωνεί με την απόφαση του Michael Masi να μην υπάρξει επιπλέον διερεύνηση με τα συμβάντα με τις κίτρινες σημαίες.

Στον αγώνα του Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, ο αγώνας διακόπηκε, εξαιτίας της εγκατάλειψης του Max Verstappen. Κατά τη διάρκεια της διακοπής η McLaren εξέφρασε τα παράπονά της, για τον οδηγό της Alpha Tauri, Yuki Tsunoda. Η αιτία ήταν πως δεν έκοψε στις διπλές κίτρινες σημαίες, στο σημείο που είχε το συμβάν ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull.

Στο team radio ανάμεσα στη McLaren και τον race director της FIA, το οποίο μεταδόθηκε και ζωντανά στην τηλεόραση από το world feed, φάνηκε η έκπληξη από τους ανθρώπους της McLaren, όταν δεν βρέθηκε υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες ο Ιάπωνας οδηγός της Alpha Tauri.

Πολύ απλά για μένα, όλο το grid θα έπρεπε να λάβει ποινή, γιατί δεν έκοψαν ταχύτητα στις διπλές κίτρινες σημαίες, σύμφωνα με τους κανονισμούς“, απάντησε ο race director της FIA, Michael Masi. Ο Masi πρόσθεσε στις δηλώσεις του πως η παράβαση που έκανε ο Tsunoda ήταν προφανέστατη. Επιπλέον είπε πως θα συζητήσει με τους οδηγούς για αυτό το θέμα, σε briefing πριν το Grand Prix της Γαλλίας.

κίτρινες σημαίες
Lando Norris, McLaren MCL35M, leads Daniel Ricciardo, McLaren MCL35M, on the pit sraight

Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα, ο Andreas Seidl δήλωσε πως ο συγκεκριμένος κανόνας δεν χρειάζεται επιπλέον διευκρίνιση, καθώς υποστηρίζει πως ήταν σαφές το τι πρέπει να κάνουν οι οδηγοί σε αυτό το γεγονός.

Andreas Seidl – team principal της McLaren:

Από την δικιά μου οπτική γωνία, τα πράγματα τα οποία συνέβησαν εκεί έξω σήμερα (σ.σ. ημέρα του αγώνα), δεν ήταν εντάξει. Εάν ο race director πιστεύει πως δεν χρειάζεται διερεύνηση το συμβάν διότι το κάνουν αυτό, το οποίο είναι κάτι με το οποίο διαφωνώ κάθετα, πρέπει να ρωτήσετε τον Michael Masi για το τι γίνεται μετά“.

Ερωτώμενος για την δουλεία που κάνει ο Masi, ο Seidl ανέφερε χαρακτηριστικά:

Σε γενικές γραμμές είμαστε πολύ χαρούμενοι με την δουλειά που έχει κάνει ο Michael, ή οποία είναι αρκετά δύσκολη. Αλλά το πιο σημαντικό πράγμα από την πλευρά μας είναι η διαφάνεια και η συνέπεια και ένας καλός διάλογος, που έχουμε συνήθως μαζί του. Φυσικά και υπάρχουν περιστάσεις κατά καιρούς που διαφωνούμε. Αυτό είναι φυσιολογικό: εμείς είμαστε στην πλευρά του ανταγωνιστή, αυτός είναι από την πλευρά της FIA. Αλλά άμα κοιτάξουμε πίσω από την ώρα που ανέλαβε, πιστεύω πως έκανε εξαιρετική δουλειά“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS