O Ross Brawn λέει ότι δεν επιθυμεί να “κάνει εικασίες” σχετικά με την τελευταία τεχνική οδηγία της FIA μετά από τον έλεγχο στην μονάδα ισχύος της Ferrari.
Η δύναμη του κινητήρα της Ferrari και η ταχύτητα της στην ευθεία μετά τις καλοκαιρινές διακοπές φεραν στην Ιταλική ομάδα έξι συνεχόμενες pole position και τρεις νίκες σε Βέλγιο, Ιταλία και Σιγκαπούρη.
Η φαινομενική αύξηση της απόδοσης των κινητήρων έφερε και υποψίες μεταξύ των αντιπάλων της, καθώς η Red Bull ζήτησε από την FIA διευκρινίσεις σχετικά με την προτεινόμενη λύση του συστήματος καυσίμων που θα θεωρούνταν παράνομη.
Στην συνέχεια η FIA εξέδωσε μία τεχνική οδηγία για την διαλεύκανση του ζητήματος.
Ο Max Verstappen μετά το τέλος του Grand Prix του Austin σε δηλώσεις του είπε ότι η Ferrari δυσκολεύτηκε στο συγκεκριμένο αγώνα λόγω των αλλαγών που αναγκάστηκε να κάνει στην μονάδα ισχύος της, γεγονός που έπληξε την Scuderia.
Μιλώντας σχετικά με τις δυσκολίες της Ferrari, o Brawn σχολίασε:” Το Grand Prix της Αμερικής γύρισε το ρολόι έξι μήνες πίσω, καθώς από την Βαρκελώνη και μετά δεν είχαμε δει ένα βάθρο χωρίς οδηγό της Ferrari πάνω.”
“Στην Ισπανία η Mercedes έκανε το 1-2 και φάνηκε να σφραγίζει οριστικά την εξουσία της στην μάχη και για τα δύο πρωταθλήματα.”
“Αλλά μετά, ειδικά μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, η Ferrari φάνηκε να σημειώνει σημαντική πρόοδο καθώς πέτυχε έξι pole position και τρεις νίκες. Αλλά τελικά η ομάδα του Maranello έκανε βήματα προς τα πίσω και με εκπληκτικό τρόπο.”
“Όχι τόσο στις κατατακτήριες όπου ο Vettel ήταν πίσω από τον Bottas μόλις 0.012s. Αλλά σίγουρα στον αγώνα όπου ο Leclerc τελείωσε 52 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φιλανδό.”
“Ο Leclerc δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα στο πρώτο stint με την μεσαία γόμα της Pirelli. Γυρνώντας περίπου ένα δευτερόλεπτο αργότερα από τον πρωτοπόρο. Μόλις τοποθέτησε την σκληρή γόμα, ήταν πιο ανταγωνιστικός, αλλά μέχρι τότε οι πιθανότητες του για ένα βάθρο είχαν εξαφανιστεί.”
“Από έξω είναι δύσκολο να εξηγήσω την πτώση και σίγουρα δεν θέλω να κάνω εικασίες σχετικά με την τελευταία τεχνική οδηγία της FIA σχετικά με την μέτρηση ροής καυσίμου. ” Πρόσθεσε.
“Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι η Ferrari δυσκολεύτηκε στο Texas, ειδικά όταν έπρεπε να κάνει διαχείριση ελαστικών. Όχι τόσο στο να τα κάνει να διαρκέσουν αλλά στο να τα κάνει να δουλέψουν σωστά.”
“Οι συνθήκες τις πίστας άλλαξαν πολύ κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Καθώς η θερμοκρασία αυξήθηκε σημαντικά. Αλλά είναι εξίσου αληθές ότι οι Mercedes και Red Bull έκαναν καλύτερη δουλειά στο να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.”
“Υπάρχουν πολλά να κάνουν στο Maranello τις επόμενες μέρες. Να αναλύσουν για να βρουν τις απαντήσεις καθώς θα τους είναι χρήσιμο για την επόμενη χρονιά.”
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.