O Kimi Raikkonen θεωρεί ότι η συζήτηση σχετικά με το εάν η Formula έχει γίνει λιγότερο δύσκολη είναι επικίνδυνη γιατί το μυαλό του παίζει παιχνίδια όταν σκέφτεται τα περασμένα χρόνια της καριέρας του.
Στο πλαίσιο του σχεδίου για να αλλάξουν δραματικά πολλά στοιχεία της Formula 1 για το 2021,ορισμένοι οδηγοί και ανάμεσα σε αυτούς ο πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton ζήτησε να αυξηθεί η φυσική και σωματική πρόκληση.
Αυτό οδήγησε τον Romain Grosjean να συγκρίνει την ευκολία του να οδηγείς σε ένα γκραν πρι το 2019 με την δυσκολία το να οδηγείς αγωνιστικά καρτ,έναν ισχυρισμό που αντιμετώπισε συναισθηματικά ο Max Verstappen.
O Raikkonen δήλωσε “Είναι δυσκολότερο τώρα η πιο εύκολο;Είναι αδύνατον να απαντήσω.Όταν προσπαθείς να σκεφτείς 10 χρόνια πίσω το μυαλό παίζει παιχνίδια και δεν μπορείς να θυμηθείς καλά.”
“Μπορεί να μην είναι το ίδιο. Αν με ρωτούσατε 10 χρόνια πριν θα έλεγα πως είναι οκ γιατί είναι όλα θέμα συνήθειας.”
“Όταν έρχεσαι μετά από τον χειμώνα να οδηγήσεις,τότε βλέπεις αν είναι δύσκολο η όχι. Γιατί ο αυχένας σου είναι τελειωμένος μετά από 20 γύρους και αυτό είναι απαίσιο.”
“Στο δεύτερο τεστ όμως, έχεις έναν πόνο εδώ και εκεί αλλά το συνηθίζεις,είναι σαν κάθε άλλο άθλημα που κάνεις. Συνηθίζεις σε αυτό που κάνεις και δεν σου φαίνεται δύσκολο.”
Ένα μέρος της διαφωνίας του Hamilton ήταν πως έχει μειωθεί η πρόκληση για τους νέους έφηβους οδηγούς της Formula 1.
Ο Raikkonen έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Formula 1 το 2001 σε ηλικία 21 χρόνων,κατευθείαν από την Formula Renault.
Έχει οδηγήσει μια ποικιλία από διαφορετικά μονοθέσια από τότε. Ξεκινώντας με τα μονοθέσια που είχαν V10 κινητήρα, μετά με V8 και τώρα με V6 turbo hybrids. Ενώ πήρε μέρος σε αγώνες με διαφορετικούς κανόνες από τον ανεφοδιασμό σε γκραν πρι που δεν γινόταν αλλαγή ελαστικών.
“Δεν νομίζω πως ήταν διαφορετικό στα παλαιότερα χρόνια,”είπε ο Raikkonen.
“Κάποιοι αγώνες είναι πιο δύσκολοι από τους άλλους,αυτές τις μέρες κάνουμε αρκετά δοκιμαστικά και το συνηθίζουμε πιο πολύ.
“Άλλα όταν οδηγείς πάντα θα είναι δύσκολο να είσαι γρήγορος και να βρίσκεσαι στο όριο. Κάποιες φορές είναι πιο εύκολο,θυμάμαι μερικές φορές όταν είχαμε ένα καλό μονοθέσιο και όλα βρίσκονται στην εντέλεια,δεν ένιωθα τίποτα.
“Οδηγείς εύκολα και οι χρόνοι σου είναι τέλειοι,όλα είναι τέλεια και εκεί αισθάνεσαι πως όλα είναι αρκετά εύκολα. Αλλά κάποιες φορές είναι μια οδυνηρή εμπειρία όταν πρέπει να παλέψεις με το μονοθέσιο.”
“Το 2001 δεν είχα την ίδια δύναμη σε σύγκριση με τώρα.”
“Η πρώτη Sauber που οδήγησα στα χειμερινά δοκιμαστικά στο Mugello δεν είχε υδραυλική υποβοήθηση. Το 2001,ήρθε για πρώτη φόρα η υδραυλική υποβοήθηση στην Monza,οπότε είχαμε κάνει τον μισό χρόνο χωρίς. Απλά πρέπει να κάνεις αυτό που πρέπει.”
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.