Οι οδηγοί της F1 λένε ότι οι αλλαγές στην Jeddah έχουν κάνει μικρή διαφορά όσον αφορά το θέμα της κίνησης, κάτι που υπήρξε σημαντικό πρόβλημα από τον πρώτο κιόλας αγώνα το 2021
Η φύση της πίστας, που είναι σχεδιασμένη για υψηλές ταχύτητες με μια σειρά από γρήγορες στροφές, σημαίνει ότι οι οδηγοί συναντούν αρκετές φορές έναν αντίπαλο που κάνει είτε ενα out-lap ή in-lap και δεν προλαβαίνει να βγει εκτός πίστας για να μην εμποδίζει.
Υπήρξαν αρκετές έντονες στιγμές στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής και τα πράγματα είναι πολύ πιθανό να γίνουν πιο έντονα στα σημερινά κατατακτήρια.
Το θέμα συζητήθηκε στην ενημέρωση των οδηγών το απόγευμα της Παρασκευής. Οι αλλαγές στην πίστα έχουν ανοίξει μερικά κενά σημεία, αλλά φαίνεται να μην έχουν κάνει τεράστια διαφορά.
Οι οδηγοί βασίζονται πάντα στους μηχανικούς τους για να ενημερωθούν για τα γρήγορα αυτοκίνητα πάνω στην πίστα αυτή
«Εδώ, αν έχετε ένα αργό αυτοκίνητο και ένα αυτοκίνητο σε γρήγορο γύρο, η ταχύτητα με την οποία θα βρεθούν είναι τρελή», είπε ο Nico Hulkenberg όταν ρωτήθηκε για το θέμα. «Και ειδικά στις “τυφλές γωνίες” εδώ, με όλα όσα συμβαίνουν, μερικές φορές είναι λίγο δύσκολο».
«Πρέπει απλώς να είμαστε πολύ δραστήριοι και αντιδραστικοί. Θα πρέπει να έχουμε μια συνεχή επικοινωνία με τον μηχανικό μας όταν είμαστε σε ένα out-lap. Βασικά θα πρέπει να βρισκόμαστε συνεχώς εκτός αγωνιστικής γραμμής, γιατί τα αυτοκίνητα συνεχίζουν να έρχονται με πολύ γρήγορο ρυθμό.»
Ο Hulkenberg τόνισε ότι οι αλλαγές της πίστας δεν είχαν κάνει μεγάλη διαφορά στο συνολικό γύρο.
«Εννοώ, μόνο στη στροφή 22 νιώθω ότι έχουν αλλάξει», είπε ο Γερμανός. «Την έχουν κάνει πιο στενή, την έχουν επιβραδύνει. Και μετά υπάρχει μια γωνία όπου ο τοίχος μετακινήθηκε πίσω. Αλλά τα υπόλοιπα είναι πολύ παρόμοια»
«Προφανώς έχουν προσαρμόσει τα κράσπεδα. Το ένα από τη στροφή 10 είναι αρκετά επιθετικό και είναι λίγο υψηλότερα τώρα. Είναι σαν να σκαρφαλώνεις λίγο στο Έβερεστ με αυτά τα αυτοκίνητα!».
Ο teammate του Hulkenberg στην Haas, Kevin Magnussen, είπε ότι οι τοίχοι που άλλαξαν είχαν κάποιο αντίκτυπο στο κυκλοφοριακό ζήτημα
«Λοιπόν, από αυτή την άποψη, οι τοίχοι που είναι πιο μακριά είναι λίγο καλύτερα», είπε ο Magnussen.
«Μπορείς να δεις πιο μακριά στους καθρέφτες σου, αλλά δεν είναι ακόμα πολύ μακριά. Έτσι μερικές φορές, αν ο μηχανικός σας δεν σας το πεί ότι έρχεται κάποιος, τότε είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβεις».
«Όταν κοιτάς συνεχώς στους καθρέφτες σου, μπορείς να δεις τρία, τέσσερα δευτερόλεπτα πίσω σου, που δεν είναι πολύ. Αλλά υπάρχει ακόμα αρκετός χρόνος για να ξεφύγεις».
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, TikTok, Discord και Twitter.