Οι δέκα χειρότερες ομάδες στην Formula 1

Μονοθέσια που εγκαταλείπουν επειδή οι μηχανικοί δεν έβαλαν λάδι στον κινητήρα. Ομάδες που δεν έχουν μαζί τους κινητήρα επειδή δεν πλήρωσαν τον κατασκευαστή ή μονοθέσια που δεν βρέθηκαν ποτέ σε αεροδυναμική σήραγγα. Αυτές είναι οι δέκα χειρότερες ομάδας όπως τις διάλεξε το F1racingnews.gr

10) Fittipaldi Automotive/ Copersucar (1975-1982)

Σε μία επίδειξη αδελφικής αγάπης ο Emerson Fittipaldi αγνόησε την κοινή λογική και άφησε την McLaren με την οποία κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1974 για να πάει στην ομάδα του αδερφού του, Wilson.

Δεν κέρδισε ποτέ ξανά σε Grand Prix.

Η ομάδα πέτυχε τρία βάθρα στην ιστορία της, αλλά το 1983 πτώχευσε καθώς δεν μπορούσαν να βρουν χορηγούς.

9) Tecno (1972-1973)

Οι ιδιοκτήτες και οι χορηγοί της ιταλικής ομάδας δεν μπορούσαν να αποφασίσουν ποιος θα σχεδιάσει το μονοθέσιο του 1973, έτσι κατασκεύασαν δύο διαφορετικά μονοθέσια από δύο διαφορετικούς σχεδιαστές εκ των οποίων ο ένας (Alan McCall) έφυγε από την ομάδα πριν ολοκληρωθεί το μονοθέσιο.

Έχοντας δύο διαφορετικά μονοθέσια , χωρίς χρήματα και χωρίς εξέλιξη η ομάδα δυσκολεύτηκε πολύ και το μόνο που κατάφερε ήταν να πάρει έναν βαθμό στο Βελγικό GP από τον Chris Amon.

Μετά το Αυστριακό  Grand Prix ο Amon έφυγε και η ομάδα αποσύρθηκε από το πρωτάθλημα.

8) ΗRT (2010-2012)

Η ομάδα συμμετείχε για πρώτη φορά το 2010 και παρόλο που ήταν πιο αργή από όλες τις ομάδες, η αξιοπιστία της της έφερε μπροστά στην βαθμολογία από την Virgin.

Το 2012 η ομάδα αντιμετώπισε οικονομικά προβλήματα και παρόλο που έψαχνε αγοραστή ώστε να συνεχίσει και ο 2013, δεν βρέθηκε κανένας και η HRT τέθηκε υπό καθεστώς εκκαθάρισης.

Η HRT κρατάει ακόμα το ρεκόρ για την ομάδα με τις περισσότερες εκκινήσεις σε Grand Prix (56) χωρίς να πετύχει κάποιον βαθμό.

7)Eurobrun (1988-1990)

Η ομάδα με έδρα το Μιλάνο κατάφερε να εκκινήσει μόλις 21 φορές παρά τις 76 συμμετοχές που είχε με τα δύο μονοθέσια της σε Grand Prix.

Δεν πέτυχε ούτε έναν βαθμό σε καμία σεζόν και μετά από 14 αγώνες το 1990 η ομάδα αποσύρθηκε από το πρωτάθλημα.

6) Scuderia Coloni (1987-1991)

Μέχρι και σήμερα η Coloni κρατάει το ρεκόρ των περισσότερων DNQ (δεν προκρίνεται σε αγώνα) από κάθε άλλη ομάδα.

Σε πέντε χρονιές η Coloni συμμετείχε σε 81 Grand Prix αλλά προκρίθηκε μόνο στα 14.

Ένα κακό budget και ένας συναρπαστικός αλλά και ταυτόχρονα απελπιστικός  κινητήρας της Subaru δεν βοήθησε.

Τα περιουσιακά στοιχεία της ομάδας πωλήθηκαν τελικά  και δημιουργήθηκε η Andrea Moda.

5)Life (1990)

Η ομάδα πήρε το όνομα της από το επίθετο του ιδιοκτήτη Ernesto Vita (vita=life) και εισήλθε στην Formula 1 για να παρουσιάσει τον περίεργο κινητήρα W12.

Αρκεί να πούμε ότι στον δεύτερο αγώνα ο Gary Brabham γιος του Jack εγκατέλειψε επειδή ξέχασαν να του βάλουν λάδι στον κινητήρα.

Το μονοθέσιο δεν κατάφερε πότε να τρέξει περισσότερους από 8 γύρους χωρίς να βγάλει κάποιο πρόβλημα.

δέκα χειρότερες

4)Caterham F1 Team (2012-2014)

3 σεζόν με 0 βαθμούς.

Μάλιστα το 2014 η ομάδα πέρασε σε οικονομική διαχείριση ενώ ο Bernie Ecclestone έδωσε ειδική διαταγή να μην αγωνιστεί η ομάδα στις ΗΠΑ και Βραζιλία και να προσπαθήσουν να βρουν αγοραστή.

Παρόλο που επέστρεψε για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν, τα περιουσιακά στοιχεία της ομάδας βγήκαν σε πλειστηριασμό και η Caterham χρεοκόπησε .

Αξίζει να πούμε ότι το προσωπικό έλαβε την αποζημίωση του το 2019.

δέκα χειρότερες

3)Maki (1974-1976)

Μετά την φυγή της Honda το 1968 ήταν η πρώτη Ιαπωνική ομάδα η που εισήλθε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1.

Στο πρώτο της αγώνα δεν κατάφερε να προκριθεί. Ενώ στον αμέσως επόμενο ο οδηγός της Howden Ganley είχε ατύχημα τραυματίζοντας τα πόδια του.

Η Maki επέστρεψε στο Ολλανδικό Grand Prix του 1975 αλλά ο DFV της Cosworth έσπασε στις ελεύθερες δοκιμές. Και δεν είχαν ανταλλακτικά να τον επισκευάσουν.

Η Ιαπωνική ομάδα επέστρεψε ξανά στο Ιαπωνικό Grand Prix του 1976. Δεν κατάφερε να προκριθεί στον αγώνα και έκτοτε δεν την ξαναείδαμε στην Formula 1.

δέκα χειρότερες

2) Andrea Moda (1992)

Αρκεί να πούμε ότι η ομάδα του Andrea Sassetti στο Grand Prix του Καναδά δεν είχε κινητήρες. Και δανείστηκε από την Brabham επειδή δεν είχε πληρώσει την Judd.

Ακόμα στην Μεγάλη Βρετανία έβγαλαν τον McCarthy (ο Stig από το Top Gear) με ελαστικά για βρεγμένο. Ενώ η πίστα ήταν στεγνή.

Η FIA πριν το Ιταλικό Grand Prix απέκλεισε την Andrea Moda από τα υπόλοιπα Grand Prix. Η ομάδα μετακινήθηκε στο πρωτάθλημα CART.

δέκα χειρότερες

1) Mastercard Lola (1997)

Συμμετείχε μόλις σε έναν αγώνα και σε αυτόν δεν προκρίθηκε.

Η Lola σχεδίαζε να αγωνιστεί στο πρωτάθλημα του 1998. Ωστόσο η πίεση των χορηγών και κυρίως της Mastercard ανάγκασε την Lola να αγωνιστεί από το 1997.

Το μονοθέσιο δεν βρέθηκε ποτέ σε αεροδυναμική σήραγγα ενώ είχε και πολύ λίγα χιλιόμετρα στην πίστα.

Στις κατατακτήριες της Αυστραλίας η Lola ήταν εως και 13 δευτερόλεπτα πίσω από τον χρόνο της pole.

Τελικά λόγω οικονομικών και τεχνικών προβλημάτων ή Lola αποσύρθηκε και δεν συμμετείχε ξανά σε κάποια σεζόν.

δέκα χειρότερες

(Oι επιλογή των ομάδων αποτελούν προσωπικές επιλογές της ομάδας του F1racingnews.gr. Περιοριζόμαστε μόνο σε 10 επιλογές οπότε κάποιες πρέπει να μένουν εκτός λίστας.)

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Total
0
Shares
Related Posts
VP
Περισσότερα

Η γυναικεία παρουσία στα καρτ – Συνέντευξη με την Βασιλική Πολυχρονίδου

Είναι σπάνια στον μηχανοκίνητο αθλητισμό η γυναικεία παρουσία και ιδιαίτερα στην Ελλάδα και τους αγώνες καρτ. Ωστόσο συναντηθήκαμε…