D.Petrucci: ”Παραμένω αισιόδοξος αλλά δε μας ‘βγαίνει’ κάτι”

Πολλές δυσκολίες ως τώρα για τον Danilo Petrucci, και για την Tech3 γενικότερα…

Ολοκληρώνοντας μια σπουδαία μεταγραφή στο δυναμικό της εργοστασιακής Ducati το 2019, όλα έμοιαζαν έτοιμα να τον μετατρέψουν σε αναβάτη ελίτ. Νωρίτερα, στα 4 χρόνια παρουσίας του στην Pramac δεν πήρε νίκη, δεν ήταν συχνά στο βάθρο, αλλά μάζευε πάντα χρήσιμους βαθμούς, και δεν είχε μεγάλο αριθμό εγκαταλείψεων. Τη πρώτη χρονιά με τα εργοστασιακά κόκκινα ο Danilo Petrucci πήρε μια ‘ηγετική’ νίκη στο Mugello, και δύο 3ες θέσεις σε μικρό χρονικό διάστημα. Οι 176 βαθμοί του 2019, περισσότεροι σε μια σεζόν για τον ίδιο, έδιναν αίσθηση ότι το ’20 θα είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικός, μα όλα άλλαξαν…

Η πανδημία επέφερε καθυστέρηση κ’ μικρότερη διάρκεια στη χρονιά. Ο ‘Petrux’ πανηγύρισε κ’ πάλι νίκη, ξανά εμφατική, στο βρεγμένο οδόστρωμα του Le Mans. Μα από εκεί και πέρα τίποτα, σε μια γενικότερα κακή σεζόν των Ιταλών. Επικοινωνιακά, από πολύ νωρίς πέρυσι είχε τονίσει την επιθυμία να αποχωρήσει από την ομάδα, όπως ο Dovizioso. Οι δύο νίκες του Oliveira ‘έψησαν’ πως η ΚΤΜ είναι αυτό που ψάχνει. Δεν είναι σαφές το γιατί στη Ducati αμφότεροι οι αναβάτες έμοιαζαν τόσο ανένδοτοι σε αποχώρηση. Και ,μάλιστα, ο ένας Ιταλός για να αποχωρήσει προσωρινά και ο άλλος για να πάρει ένα μεγάλο ρίσκο σε μια μικρότερη ομάδα. Πολλά έχουν ακουστεί για το περιβάλλον της Ducati και τη δυσκολία που κάποιος μπορεί να το διαχειριστεί, αλλά αυτό έχει μεγάλη απόσταση από την ‘άτακτη’ φυγή, ειδικά, του Petrucci, τη στιγμή που με αποχώρηση του ‘παλιού’ στην ομάδα, Dovizioso, θα μπορούσε να είναι ο ίδιος το No.1…

MotoGP™ - Danilo Petrucci earns maiden MotoGPTM victory at Mugello / News /  MICHELIN Motorsport
5 βαθμοί σε 4 GP…

“Δουλεύω για να βελτιωθώ αλλά καταλαβαίνω ότι πρέπει να κάνω ό,τι μου λέει η KTM, κι όχι ό,τι θέλω εγώ. Είμαι δυνατός στα φρένα, αλλά πιέζω το μπροστινό ελαστικό πάρα πολύ. Για παράδειγμα, σε σχέση με τον Binder υπάρχουν 20 κιλά διαφορά και δυσκολεύομαι, πιέζοντας πάρα πολύ το μπροστινό”. Οι συγκεκριμένες χθεσινές δηλώσεις είναι αυτές που κυριαρχούν έως τώρα μη μπορώντας να βρει λύσεις… “Ο στόχος μας ήταν να βρούμε έναν τρόπο που θα έκανε το πίσω ελαστικό να λειτουργήσει περισσότερο. Στο παρελθόν ήμουν ταχύτερος με καινούρια ελαστικά, τώρα συμβαίνει το αντίθετο”.

Και τι δεν έχει δοκιμάσει στα 4 πρώτα GP, μιας κ’ είναι πολύ πίσω σε κατατακτήριες μη έχοντας κάτι να χάσει. Ακόμη και με σκληρό λάστιχο εκκίνησε αλλά και πάλι ήταν μακριά. Είναι αισιόδοξος κ’ το τονίζει συνεχώς, ωστόσο όσο περνούν οι πίστες και δεν είναι σε θέση διεκδίκησης, τόσο θα χάνει το ‘τρένο’ του ανταγωνισμού… “Περιμένω περισσότερα στον αγώνα του Le Mans, καθώς η πίστα είναι διαφορετική. Εδώ (στη Jerez) κατάφερα να είμαι κοντά στον Oliveira, αλλά όχι στους υπόλοιπους αναβάτες. Στη Γαλλία είναι πιο κρίσιμο να βρεις πως να φρενάρεις παρά πως να στρίβεις, οπότε θα δούμε τι θα γίνει.”

**Επόμενο ραντεβού, λοιπόν, με τη μεγάλη κατηγορία στο Le Mans το ΣΚ, 14-16/5…

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS