D.Petrucci: ”Αντιμετωπίζαμε ζητήματα με τα Michelin από πολύ νωρίς”

Δεν έχει ξεκινήσει καλά με την KTM Tech3 στα GP του Qatar, ο Danilo Petrucci…

Ο Ιταλός είχε δείξει από νωρίς πέρυσι την μεγάλη επιθυμία του να συνεργαστεί με τον Herve Poncharal και την Tech3. Η συνεργασία του Petrucci με την Ducati ποτέ δεν έφτασε στο επίπεδο που και οι δύο πλευρές ήθελαν, κ’ το διαζύγιο ήταν μονόδρομος. Έφυγε σαν φίλος από τον Ιταλικό κολοσσό κι αυτό είναι σημαντικό. Ωστόσο, οι επικοινωνιακές αντιδράσεις του δεν έδειχναν να κυνηγά ως το τέλος να αντιστρέψει το κλίμα. Με πανομοιότυπο τρόπο ολοκληρώθηκε και η συνεργασία με τον Dovizioso, δείχνοντας ότι το εσωτερικό της Ducati είναι μια δύσκολη δοκιμασία προς διαχείριση. Η νέα εποχή στην καριέρα του είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό, το οποίο δεν ξεκίνησε ιδανικά. Η περσινή πορεία του Oliveira άνοιξε την όρεξη του Petrucci, ωστόσο απαιτείται πολλή δουλειά μέχρι αυτό το σημείο. Αρχικά, θα πρέπει να μπει στην εξίσωση του ισχυρού στο εσωτερικό της ΚΤΜ, όπως έκανε πέρυσι μεθοδικά ο Oliveira…

Στο Qatar o Petrucci ποτέ δεν βρήκε ρυθμό ώστε να πλησιάσει εκεί που ήταν με την Ducati. To απόλυτο μηδέν (0), δίπλα από το όνομα του στη βαθμολογία αποτυπώνει την κατάσταση. Στον δεύτερο αγώνα της Doha, οι δυο Tech3 αποφάσισαν να βάλουν μεσαία γόμα εμπρός, διότι ήταν ο μόνος τρόπος να ανακατευτεί η τράπουλα, ωστόσο ούτε αυτό βοήθησε στην αποφυγή των τελευταίων θέσεων. Ο Petrux παραμένει αισιόδοξος, κ’μεταξύ άλλων τόνισε σε δηλώσεις του πως οι εμπειρίες είναι πολύ σημαντικές για την αγωνιστική ανάκαμψη…

”Πήραμε κάποια δεδομένα κ’ κερδίσαμε σε εμπειρία.”
MotoGP™ 2021 season preview: 6 λόγοι για να ανυπομονείς

 ”Ήταν δύσκολος Αγώνας. Δεν ξεκίνησα καλά, αλλά προς τα μέσα του αγώνα κάπως ανέκαμψα. Το ζήτημα είναι πως δεν είχα καλή αίσθηση με το μπρος και πίσω ελαστικό, ούτε και πρόσφυση για να πιέσω. Μετά χάναμε και πολύ στην ευθεία κ’ έτσι δεν μπορούσα να υπερασπιστώ τη θέση μου. Τώρα ανυπομονώ για την Πορτογαλία.”

Εκτός των παραπάνω, ο Petrucci αντιμετωπίζει λόγω της ”βαριάς” σωματοδομής” ένα ακόμη ζήτημα όσον αφορά το οδηγικό στυλ της ΚΤΜ. ”Προσπαθώ να αλλάξω το στυλ μου πιέζοντας παραπάνω στα φρένα, και προσπαθώντας να κρατήσω πιο σταθερή τη μοτοσυκλέτα όταν εισέρχομαι στις στροφές...”

Επόμενο ραντεβού στην απαιτητική πίστα του Portimao στις 18 του Απρίλη…

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube,Discord και Twitter.

F1RACINGNEWS