CRT: Η ομάδα Formula student του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

CRT
Η CRT (Centaurus Racing Team), η ομάδα Formula Student του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, βρέθηκε στο 13ο PICK Πάτρας και το F1racingnews ήταν εκεί για να περάσει από “ανάκριση” τους φοιτητές που την απαρτίζουν.

Ο Γιώργος Καραγιάννης, Τεχνικός Υπεύθυνος και Υπεύθυνος Ασφαλείας, ο Ζανής Τσακμάκας, Υπεύθυνος Marketing, η Αγγελική Καρρά, οδηγός της ομάδας, απάντησαν στις ερωτήσεις μας και μας έλυσαν αρκετές απορίες γύρω από την CRT και κατ’επέκτασην την Formula Student.

Μερικές πληροφορίες για την ομάδα Κένταυρος, όπως τα μάθαμε από τον Ζανή Τσακμάκα, Υπεύθυνο Marketing.

Η ομάδα Κένταυρος δημιουργήθηκε το 2009 από 6 φοιτητές του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα 7 μονοθέσια και έχει συμμετάσχει σε 16 διαγωνισμούς. Η ομάδα μελετάει, σχεδιάζει και κατασκευάζει πλήρως λειτουργικά μονοθέσια τύπου Formula και παίρνει μέρος σε διαγωνισμούς Formula Student που είναι οι μεγαλύτεροι διαγωνισμοί μηχανολογίας παγκοσμίως. Σήμερα η ομάδα αποτελείται από 30 άτομα. Στα τόσα χρόνια λειτουργίας της έχει αποσπάσει πολλές διακρίσεις, με τελευταία και σημαντικότερη την 4η θέση στον διαγωνισμό design στην Αυστρία, ο οποίος είναι ένας από τους πιο απαιτητικούς διαγωνισμούς παγκοσμίως.

CRT
Οι επιτυχίες της CRT
O Γιώργος Καραγιάννης, Τεχνικός Υπεύθυνος και Υπεύθυνος Ασφαλείας, μας εξηγεί τον ρόλο του στην ομάδα Κένταυρος, ενώ μιλάει και για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μονοθεσίου.

F1racingnews: Γιώργο Καραγιάννη, θα ήθελες να μας εξηγήσεις ποιός είναι ο ρόλος σου στην ομάδα Κένταυρός;

Γιώργος Καραγιάννης: Βεβαίως,είμαι ο Τεχνικός Υπεύθυνος και Υπεύθυνος Ασφαλείας της ομάδας. Ουσιαστικά ασχολούμαι με την κατασκευή όλου του μονοθεσίου, την επίβλεψη του σχεδιασμού και της κατασκευής του μονοθεσίου, την επίβλεψη και τον έλεγχο των δοκιμών του και από εκεί και πέρα συγκεντρώνω όλα τα στοιχεία που βγάζει το μονοθέσιο για να είναι έτοιμο σε κάθε δοκιμή. Έπειτα γίνονται όλοι οι έλεγχοι στους κανόνες, έτσι ώστε να υπάρχει ασφάλεια στο μονοθέσιο και ταυτόχρονα φροντίζω όλα τα μέλη της ομάδας να μπορούν να δουλέψουν σε ασφαλές περιβάλλον στο εργαστήριο χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς κανέναν τραυματισμό.

F1racingnews: Με λίγα λόγια, όλες οι διαδικασίες που αφορούν το μονοθέσιο περνούν από τα χέρια σου.

Γιώργος Καραγιάννης: Ακριβώς!

F1racingnews: Θές να μας πεις λίγα λόγια για το μονοθέσιο;

Γιώργος Καραγιάννης: Βεβαίως, το μονοθέσιο το συγκεκριμένο είναι αυτό που τρέξαμε φέτος στους τελευταίους διαγωνισμούς, σε Αυστρία και Ουγγαρία. Στο μονοθέσιο υπάρχει ένας κινητήρας από μοτοσυκλέτα Honda CBR 600 rr. Έχει υποστεί διάφορες μετατροπές εξωτερικά και εσωτερικά ώστε να μπορέσει να “κουμπώσει” πάνω στο μονοθέσιο. Όσον αφορά τον κινητήρα, υπάρχει ένα 4τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων σχεδιασμένο από εμάς, υπάρχει εισαγωγή [intake] σχεδιασμένη από εμάς, εξάτμιση [exhaust], ξηρού τύπου κάρτερ έτσι ώστε να χαμηλώσουμε το κέντρο βάρους του μονοθεσίου όσο το δυνατόν περισσότερο. Το σασί είναι σχεδιασμένο από εμάς και κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδαίνιο και κολλημένο σε εξωτερικό συνεργάτη έτσι ώστε να έχουμε άριστες κολλήσεις. Από εκεί και πέρα, τα ψαλίδια μας είναι από carbon [ανθρακόνημα] και ένθετα αλουμινίου. Όλα τα αλουμίνια πάνω στο μονοθέσιο είναι 7075-Τ6, οπότε χρησιμοποιούμε το καλύτερο αλουμίνιο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Το βάρος του είναι 220 κιλά, η επιτάχυνση 0-100 km/h είναι στα 3.8 δευτερόλεπτα, βγάζει 82 άλογα και 60 N*m ροπή.

F1racingnews: Ποιά θεωρείς ότι είναι τα δυνατά σημεία του μονοθεσίου, αυτά που το κάνουν να ξεχωρίζει;

Γιώργος Καραγιάννης: Σίγουρα το design μας. Κατά την γνώμη μου και από ότι είδαμε και στους διαγωνισμούς έχουμε ένα πολύ όμορφο μονοθέσιο. Από εκεί και πέρα, όλα μας τα κομμάτια είναι λειτουργικά, έχουμε ένα πολύ χαμηλό μπάτζετ και έχουμε καταφέρει να φτιάξουμε ένα μονοθέσιο που μπορεί να ανταγωνιστεί πολλές μεγάλες ομάδες και μπορεί να δείξει πολλά.

F1racingnews: Πόσα άτομα χρειάζονται για να παράξουν το συγκεκριμένο αποτέλεσμα;

Γιώργος Καραγιάννης: Όσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο, αντικειμενικά μιλώντας, καθώς πάντα υπάρχουν πράγματα τα οποία μπορεί να δει κάποιος. Η ομάδα μας συνήθως κυμαίνεται από τα 25 μέχρι τα 40 άτομα. Αυτή τη στιγμή στην ομάδα βρίσκονται ο Θωμάς Κασώνης, ο συνοδηγός, και η Αγγελική Καρρά. Πέρυσι τρέχαμε και με τον Γιώργο τον Στεργιάδη, ο οποίος ήταν παλιό μέλος της ομάδας, ενώ έτρεξε και ο περσινός αρχηγός μας ο Γιώργος Σταγιάννης.

F1racingnews: Όπως όλες οι ομάδες της Formula Student, έτσι και εσείς δουλεύετε πάνω σε νέες ιδές. Τι μπορούμε να περιμένουμε να δούμε στο νέο μονοθέσιο;

Γιώργος Καραγιάννης: Σε λιγότερο από ένα μήνα κλείνουν τα σχέδια και ξεκινάει η κατασκευαστική περίοδος του νέου μονοθεσίου. Θα έχει πάρα πολλές αλλαγές σε σχέση με το τωρινό μονοθέσιο. Αρχικά, θα τρέχουμε με διαφορετικά λάστιχα, θα τρέχουμε με λάστιχα της Pirelli, ενώ τώρα τρέχουμε με Hoosier. Θα γίνει ένα καινούργιο σύστημα damping [σύστημα απόσβεσης] και ανάρτησης [suspension], ενώ θα χρησιμοποιούμε το σύστημα decouple για dampers [αποσβεστήρες].

F1racingnews: Περίγραψέ μας την διαδικασία που ακολουθείται για να φτάσει η ομάδα Κένταυρος στο τελικό αποτέλεσμα.

Γιώργος Καραγιάννης: Πρώτα απ’ όλα, ξεκινάμε σαν ομάδα και θέτουμε τους στόχους μας. Καθορίζουμε τι θέλουμε να πετύχουμε του χρόνου. Καταγράφουμε τι προβλήματα είχαμε φέτος και τι προβλήματα θέλουμε να αποφύγουμε του χρόνου. Ότι λάθη κάναμε τα σημειώνουμε, ώστε να μην ξαναγίνουν και από εκεί και πέρα, στηριζόμενοι στους στόχους μας ξεκινάμε να κάνουμε ένα σχέδιο, έτσι ώστε να μπορέσουμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο που ήδη έχουμε για να φτιαχτεί το επόμενο. Το επόμενο μονοθέσιο πρέπει να είναι βελτίωση του προηγούμενου. Πρέπει να πηγαίνουμε μόνο μπροστά και όχι να κάνουμε βήματα πίσω, το οποίο είναι πολύ εύκολο να γίνει γιατί αυτή τη στιγμή έχουμε ένα μονοθέσιο το οποίο δουλεύει εξαιρετικά. Εμείς θα το αφήσουμε στην άκρη και θα φτιάξουμε κάτι εντελώς καινούριο. Προσπαθούμε να μην γίνουν λάθη που έγιναν στο τωρινό μονοθέσιο, να αποφύγουμε πράγματα που δεν πρέπει να γίνουν, να κόψουμε όσο περισσότερο δρόμο μπορούμε, χωρίς να εμφανίσουμε προβλήματα. Προφανώς δεν εννοούμε ότι θα κόψουμε γωνίες, άλλα πράγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε θα τα χρησιμοποιήσουμε. Λάθη που έγιναν στο παρελθόν, όπως πχ πέρυσι στην κατασκευή των ψαλιδιών ή στον κινητήρα, αυτά θέλουμε να τα αποφύγουμε. Και αυτός ουσιαστικά είναι ο τρόπος που ξεκινάμε.

CRT
Ο Ζανής Τσακμάκας, Υπεύθυνος Marketing για την ομάδα Κένταυρος, έχει αναλάβει έναν αρκετά δύσκολο ρόλο στην ομάδα, έναν ρόλο που είχαμε την τιμή να μας εξηγήσει ενδελεχώς.

F1racingnewsgr: Ζανή, ποιές είναι οι αρμοδιότητές σου στην ομάδα Κένταυρος;

Ζανής Τσακμάκας: Αρχικά, εγώ είμαι ο Υπεύθυνος του Marketing, του bussiness plan και των χορηγιών της ομάδας. Το bussiness plan είναι ένα στατικό αγώνισμα στους διαγωνισμούς, όπου εκεί φτιάχνουμε μία εικονική επιχείρηση όπου παράγουμε μαζικά το μονοθέσιο και προσπαθούμε να προσελκύσουμε επενδυτές. Έπειτα, το Marketing αφορά τα social media της ομάδας, αφορά το επικοινωνιακό κομμάτι και την σχέση που έχουμε με τον κόσμο. Από εκεί και πέρα, θεωρώ ότι το σημαντικότερο κομμάτι είναι το κομμάτι των χορηγιών, διότι το πρότζεκτ μας είναι αυτοχρηματοδοτούμενο και αναγκαζόμαστε να βρίσκουμε τους πόρους μόνοι μας. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που στηρίζουν αυτό το εγχείρημα. Εγώ προσπαθώ όσο το δυνατόν να κάνω τις απαραίτητες επαφές. Έχουμε δημιουργήσει μία υποομάδα εντός της ομάδας που ασχολείται με αυτό και στόχος μας είναι να κάνουμε τις απαραίτητες επαφές για να εξασφαλίσουμε τους απαραίτητους πόρους, είτε είναι χρηματικές χορηγίες, είτε υλικοί πόροι, όπως για παράδειγμα μηχανουργία τα οποία κατασκευάζουν κομμάτια του μονοθεσίου τα οποία εμείς δεν μπορούμε να κατασκευάσουμε στο εργαστήριο.

F1racingnews: Τι θεωρείται ότι προσελκύει έναν καλό χορηγό; Εσείς δηλαδή τι προβάλλετε σε έναν χορηγό όταν θέλετε να του ζητήσετε να επενδύσει στην ομάδα Κένταυρος;

Ζανής Τσακμάκας: Τον χορηγό σίγουρα τον προσελκύει το μονοθέσιο, είναι κάτι πολύ ξεχωριστό για τα δεδομένα της Ελλάδας. Από εκεί και πέρα πολλές εταιρίες που μας χορηγούν μας βοηθούν να προετοιμαστούμε σαν επαγγελματίες, είτε ως μηχανολόγοι, είτε ως ηλεκτρολόγοι ή οτιδήποτε, και να συνεργαστούμε επαγγελματικά και μετά το πέρας των σπουδών μας. Από εκεί και πέρα, κερδίζουν την προβολή τους μέσω της ομάδας, δηλαδή τους προβάλουμε στα social media, τους προβάλουμε σε διάφορα events με banner, με διάφορες παρουσιάσεις που έχουμε στις οθόνες, και το σημαντικότερο, μπαίνουν με αυτοκόλλητο πάνω στο μονοθέσιο που τσυμμετέχουμε σε διεθνείς διαγωνισμούς και προβάλλονται παγκοσμίως.

F1racingnews: Σχετικά με αυτό, θεωρείτε ότι οι όποιες επιτυχίες προσελκύουν νέους πιθανούς χορηγούς;

Ζανής Τσακμάκας: Σίγουρα βοηθάει. Όταν έχεις μία μεγάλη επιτυχία σε έναν διαγωνισμό σημαίνει ότι η χορηγία που σου προσφέρει μία εταιρία δεν πάει χαμένη. Αντιλαμβάνονται οι χορηγοί ότι αν επενδύσουν σε εμάς, η συνεισφορά τους δεν θα πάει χαμένη, επειδή, ως ομάδα είχαμε μεγάλες επιτυχίες στο παρελθόν και οι χορηγοί μας ήταν εκεί, πάνω στο μονοθέσιο ή και πάνω στις μπλούζες μας και φάνηκαν παγκοσμίως. Εκτός αυτού, όταν κάποιος διαβάζει ότι η ομάδα Κένταυρος έφερε μία μεγάλη επιτυχία, σίγουρα διαβάζει και ποιοί βοήθησαν σε αυτό το εγχείρημα.

F1racingnews: Ποιοί στηρίζουν την ομάδα Κένταυρος;

Ζανής Τσακμάκας: Πρώτα απ’όλα, μας στηρίζει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας μας έχει εξασφαλίσει και την συμμετοχή μας στο συγκεκριμένο event [13o PICK Πάτρας]. Από εκεί και πέρα, οι χορηγοί μας χωρίζονται σε κατηγορίες. Να ξεκινήσουμε από τον μεγαλύτερο. Ο μεγαλύτερος είναι ο Λαζάρου, ο οποίος βοηθάει στην κατασκευή του μονοθεσίου. Έχουμε κάποιες χρηματικές χορηγίες, όπως είναι η BETA, όπως είναι ο όμιλος Ηρακλής, η Επιτροπή Ερευνών, η LANCOM, η SPACESONIC και όσο κατεβαίνουμε στις κατηγορίες, τόσο περισσότερες είναι οι εταιρίες που μας στηρίζουν. Από εκεί και πέρα, εμείς τρέχουμε τοπικά ένα πρόγραμμα που το ονομάζουμε 100 επί 100, όπου ζητάμε από 100 τοπικές επιχειρήσεις να μας στηρίξουν με το ποσό των 100€. Φυσικά, όποιος θέλει να μας στηρίξει είναι ευπρόσδεκτος.

Οι χορηγοί της CRT

Oι χορηγοί και υποστηρικτές της Centaurus Racing Team.

Ο Ζανής Τσακμάκας μας ενημέρωσε για τις αιτήσεις των νέων μελών, όπου μπορεί κάποιος να δηλώσει συμμετοχή για να μπει στην ομάδα. Μας εξήγησε ενδελεχώς την διαδικασία που ακολουθείται.

F1racingnews: Τι πρέπει να κάνει κάποιος για να γίνει μέλος της ομάδας Κένταυρος; Πρέπει να υπάρχει κάποιο γνωστικό υπόβαθρο;

Ζανής Τσακμάκας: Αρχικά, πρέπει να είναι φοιτητής. Στην συγκεκριμένη ομάδα παίρνουμε φοιτητές Μηχανολόγους Μηχανικούς, Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, Αρχιτέκτονες Μηχανικούς και των Οικονομικών Επιστημών. Πρέπει όποιος κάνει αίτηση να έχει συμπληρώσει το πρώτο έτος των σπουδών του και από εκεί και πέρα γίνονται συνεντέυξεις. Όποιος περάσει από τις συνεντεύξεις, αναλβάνει κάποια πρότζεκτ, είτε μελέτης είτε πάνω στο μονοθέσιο, είτε Marketing και κρίνουμε την πρόοδό του. Το να αποκλειστεί κάποιος από την ομάδα αν δείξει ζήλο και ενδιαφέρον είναι δύσκολο.

F1racingnews: Ανέφερες πως η ομάδα είχε επιτυχίες στο παρελθόν. Ποιές, όμως, είναι οι βλέψεις της για το μέλλον;

Ζανής Τσακμάκας: Σίγουρα θέλουμε οι κόποι μας να ανταμείβονται, αυτό είναι το πάθος μας. Στόχος μας είναι να πάμε το καλοκαίρι στους διαγωνισμούς και να σημειώσουμε όσες περισσότερες και μεγάλες επιτυχίες μπορούμε. Πέρα από αυτό, βασικός μας στόχος είναι να εξελισσόμαστε συνεχώς. Όπως είπε και ο Τεχνικός Υπεύθυνος (Γιώργος Καραγιάννης), έχουμε ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο και φέρνουμε κάτι καινούργιο. Φέρνουμε συνεχώς νέες τεχνογνωσίες και καινούργιες ιδέες. Μελλοντικός στόχος μας είναι να κάνουμε το αυτοκίνητο να μπορεί να οδηγηθεί χωρίς οδηγό, δηλαδή να είναι driverless.

F1racingnews: Τι είναι για εσάς το PICK Πάτρας;

Ζανής Τσακμάκας: Το να συναναστρέφεσαι με τόσο κόσμο που αγαπάει το motorsport είναι εξαιρετικό. Ο κόσμος εδώ μας έχει αγκαλιάσει, τον ενδιαφέρει να μάθει για εμάς. Εκτός αυτού, μας βοηθάει πολύ στην πρσοβολή της ομάδας, να βγει η ομάδα προς τα έξω. Είναι ένα μεγάλο συν για τους χορηγούς μας που προβάλλονται και φυσικά το διασκεδάζουμε και εμείς ως ομάδα.

CRT
Πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου κάθεται η 19χρονη Αγγελική Καρρά, την οποία και περάσαμε από ανάκριση, ενώ μας εξήγησε και πως επιλέχθηκε για οδηγός της ομάδας Κένταυρος.

F1racingnews: Αγγελική είσαι η οδηγός της ομάδας. Θες να μας πεις πως επιλέχθηκες;

Αγγελική Καρρά: Εγώ προσωπικά είχα πάει ένα απόγευμα τον Οκτώβριο πέρσι για καρτ στην πίστα στο Σέσκλο στον Βόλο με πολλά μέλη της ομάδας. Έκανα τον καλύτερο χρόνο από όλους και μου είπαν ότι θα είμαι η οδηγός της ομάδας για την επόμενη χρονιά. Περνάει ο Χειμώνας, δεν είχα επικοινωνία με την ομάδα, και ξαφνικά τον Μάιο με παίρνει τηλέφωνο ο τότε αρχηγός της ομάδας και μου λέει ότι με περιμένουν για να ξεκινήσουν δοκιμές. Έμεινα άφωνη, γιατί δεν το περίμενα ότι όντως θα είμαι οδηγός σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

F1racingnews: Γιατί σου φάνηκε περίεργο που το κριτήριο για να επιλεγείς ήταν το αν είσαι γρήγορη, κάτι που ακούγεται το πιο λογικό όταν επιλέγεται ένας οδηγός.

Αγγελική Καρρά: Απλά δεν είχα δει ποτέ το μονοθέσιο από κοντά και δεν είχα καθόλου παρόμοια εμπειρία. Εγώ έκανα καρτ. Και δεν περίμενα ότι μία βόλτα για να κάνουμε καρτ και απλά να κάνω τον καλύτερο χρόνο θα ήταν το κριτήριο για να επιλεγώ, καθώς είναι εντελώς διαφορετικό το καρτ από την Formula Student.

F1racingnews: Έχεις εμπειρία δηλαδή από μηχανοκίνητο αθλητισμό, σωστά;

Αγγελική Καρρά: Ναι, κάνω 10 χρόνια καρτ και είμαι από μικρή μαζί με τον πατέρα μου σε αγώνες διάφορων ειδών.

F1racingnews: Τι είναι αυτό που σε τραβάει να θες να είσαι στο κόκπιτ του μονοθεσίου;

Αγγελική Καρρά: Αρχικά, να πω ότι είμαι πολύ χαρούμενη που έχω την ευκαιρία, γιατί ευκαιρία είναι, να οδηγάω ένα τέτοιο μονοθέσιο που είναι κατασκευαστμένο από συνομηλίκους μου. Δεν έχει καμία σχέση με καρτ, οπότε για μένα είναι κάτι διαφορετικό, κάτι καινούργιο. Είναι πάρα πολύ γρήγορο και έχει πολύ ωραία ακουστική και αναρτήσεις. Οπότε ναι, είναι ένα μονοθέσιο πολύ ιδιαίτερο και μοναδικό.

F1racingnews: Ως οδηγός της ομάδας κάνεις κάποια ιδιαίτερη προπόνηση ή ασκήσεις;

Αγγελική Καρρά: Δεν κάνω κάτι ιδιαίτερο. Απλά πηγαίνω πάντα για δοκιμές όποτε μου ζητούν τα παιδιά, για να δούμε πράγματα για το μονοθέσιο ή την αξιοπιστία. Εγώ πάντα είμαι σε φόρμα (είπε χαμογελώντας η 19χρονη οδηγός από το Άργος) και δεν χάνω την ταχύτητά μου.

F1racingnews: Σε ακούμε τόση ώρα να μιλάς με αυτοπεποίθηση και είμαστε στην ευχάριστη θέση να διαπιστώσουμε πως τα μόνα κριτήρια για την επιλογή οδηγού είναι το χρονόμετρο και οι επιδόσεις. Είναι αυτό η απόδειξη ότι μπορούν και άλλες φοιτήτριες σε άλλα Πανεπιστήμια να πιάσουν το τιμόνι του μονοθεσίου ή ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού παραμένει ένα ανδροκρατούμενο άβατο;

Αγγελική Καρρά: Σίγουρα εμένα με βοηθάνε τα φυσικά μου χαρακτηριστικά, ύψος και βάρος. Είμαι φυσιολογική στο ύψος και πολύ ελαφρυά. Δεν θα πω ότι είναι για τον οποιονδήποτε, διότι εγώ έχω την εμπειρία με την οδήγηση, οπότε δεν θεωρώ ότι είναι για όλους. Γενικά από τους διαγωνισμούς που πήγαμε και στο εξωτερικό, το άθλημα θεωρείται ανδροκρατούμενο. Άποψή μου είναι πως δεν πρέπει να θεωρείται ανδροκρατούμενο. Και οι γυναίκες είμαστε πολύ ικανές να οδηγούμε ένα τέτοιο μονοθέσιο και δεν υπάρχει λόγος να γίνεται διάκριση με βάση το φύλο. Το μόνο κριτήριο θα έπρεπε να είναι η ικανότητα.

CRT

Η Αγγελική είναι η απόδειξη πως δεν χρειάζονται ούτε w-series ούτε τίποτα τέτοιο για να έχουν ίσες ευκαιρίες οι γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με τους άντρες. Το χρονόμετρο είναι ο μόνος κριτής και όχι το γένος του οδηγού κάτω από την αγωνιστική φόρμα.

Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει και στον Αρχηγό της ομάδας, Στέργιο Πράπα, ο οποίος συνεχώς προέβαλε την προσπάθεια της ομάδας του και των μελών της, προωθώντας έτσι το ομαδικό πνεύμα.

Όποιος επιθυμεί να ενταχθεί στην ομάδα Κένταυρος, μπορεί να επικοινωνήσει μέσω των social media, ενώ σύντομα θα ανοίξουν και οι αιτήσεις.

Μπορείτε να βρείτε την ομάδα Κένταυρος στο Facebook, στο Instagram, στο linkedin, αλλά και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας.

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts
Ανδρέας Λασκαράτος
Περισσότερα

Ανδρέας Λασκαράτος – Ο Έλληνας οδηγός που αγωνίστηκε στις 24 ώρες του Le Mans με την υποστήριξη του ΕΟΤ

Με το 2020 να πλησιάζει στο τέλος του, ένα από τα πράγματα τα οποία θα θυμόμαστε σίγουρα την…