CRT: Οι διαγωνισμοί που θα πάρει μέρος η Centaurus Racing Team

Η Centaurus Racing Team (CRT) είναι η ομάδα Formula student του Πανεπιστημίου του Βόλου, με την οποία το F1racingnews ήρθε σε μία πρώτη επαφή όταν ο Νίκος Δαφνομήλης και ο Σάκης Ζαφειρόπουλος συνάντησαν τον Στέργιο πράπα, αρχηγός της ομάδας Κένταυρος, και την υπόλοιπη ομάδα του στο PICK Patras, όπου τον περασμένο Σεπτέμβριο είχαν ταξιδέψει για να κάνουν μία μικρή επίδειξη του τότε μονοθεσίου.

Μέσω του Ζανή Τσακμάκα, Υπεύθυνου Marketing και Fundraising, είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε τα σχέδια της CRT για φέτος, την πρόοδο στην δημιουργία του νέου μονοθεσίου, καθώς και φυσικά να ενημερωθούμε για τις νέες προσθήκες μελών της ομάδας.

Με πολύ μεγάλη μας χαρά μάθαμε ότι τα σχέδια της ομάδας Κένταυρος περιλαμβάνουν πληθώρα διαγωνισμών, ενώ όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ομάδα, η διαδικασία επιλογής νέων μελών κύλησε εξαιρετικά.

Έχοντας ολοκληρώσει μια επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο το καλοκαίρι του 2021 με κάποιες σημαντικές διακρίσεις στους  διαγωνισμούς Formula Student της Αυστρίας και της Ουγγαρίας,για την νέα χρονιά θέσαμε τον πήχη πολύ ψηλά.

CRT
Μερικές εκ των διακρίσεων της CRT, όπως τις φωτογραφίσαμε στο PICK Patras

Όπως αναφέρει ο Ζανής Τσακμάκας, η ανταπόκριση των φοιτητών, ώστε να ενταχθούν στην ομάδα Κένταυρος ξεπέρασε τις προσδοκίες τους. Σίγουρα η εξέλιξη αυτή είναι ευχάριστη, καθώς δείχνει ότι οι φοιτητές του Πανεπιστημίο Βόλου ενδιαφέρονται εμπράκτως για την ομάδα και θα ήθελαν να συνεισφέρουν και εκείνοι με τις γνώσεις και την δουλειά τους στην εξέλιξη της ομάδας. Οι πολλές αιτήσεις αυτές επέτρεψαν στην ομάδα Κένταυρος να στελεχώσει, εν τέλει, κάθε επι μέρους ομάδα.

Να θυμίσουμε εδώ, ότι την διαδικασία που ακολουθείται για την επιλογή νέων μελών μας την είχε περιγράψει αναλυτικά ο Ζανής Τσακμάκας.

Η χρονιά ξεκίνησε με το recruitment της ομάδας όπου οι αιτήσεις ήταν πάρα πολλές ξεπερνώντας κάθε προσδοκία. Σταδιακά όλες οι υποομάδες, με την ένταξη των νέων μελών ξεκίνησαν τις διαδικασίες για την επίτευξη του φετινού στόχου της ομάδας, δηλαδή την συμμετοχή μας στους καλοκαιρινούς διαγωνισμούς του Formula Student αλλα και την κατασκευή ενός εξ ολοκλήρου νέου μονοθεσίου μελετημένο και σχεδιασμένο από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Βασικό μέρος κάθε χρονιάς για τις ομάδες Formula student είναι και οι διαγωνισμοί, με τις ομάδες να βλέπουν καρπούς ενός ολόκληρου χρόνου δουλειά να ανταμοίβονται σε ένα Καλοκαίρι. Για να μπορέσει, ωστόσο, η ομάδα Κένταυρος να συμμετάσχει στους διαγωνισμούς αυτούς, έπρεπε να περάσει από την διαδικασία του registration, μία διαδικασία προκριματικών θα λέγαμε από την οποία αποφασίζεται σε ποιούς διαγωνισμούς θα μσυμμετέχει η εκάστοτε ομάδα, διαδικασία η οποία έγινε στις 28/1.

Τι ακριβώς συμπεριλαμβάνει η διαδικασία αυτή;

Έχοντας ολοκληρώσει με επιτυχία την διαδικασία των registration, η ομάδα ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ προκρίθηκε στους 5/6 διαγωνισμούς που συμμετείχε. Τα registration είναι διαγνωστικά κουίζ που εξετάζουν τις γνώσεις των μελών πάνω στους κανόνες σχεδιασμού που επιβάλλουν οι διαγωνισμοί Formula Student, αλλά και σε μηχανολογικά, ηλεκτρολογικά και οικονομικά προβλήματα.

Αφού λοιπόν οι Κένταυροι απάντησαν στα κουίζ αυτά, επιδεικνύοντας τις οικονομικές, μηχανολογικές και ηλεκτρολογικές τους γνώσεις, καθώς και επέδειξαν τις γνώσεις τους πάνω στους υφιστάμενους σχεδιαστικούς κανονισμούς, προκρίθηκαν σε 5 εκ των 6 διαγωνισμών, και συγκεκριμένα για τους διαγωνισμούς Formula Student της Ιταλίας, της Τσεχίας, της Ουγγαρίας, της Γερμανίας και της Ολλανδίας.

Έχοντας λάβει το ‘’εισιτήριο’’ για τους διαγωνισμούς Formula Student της Ιταλίας, της Τσεχίας, της Ουγγαρίας και της Γερμανίας και αργότερα της Ολλανδίας, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι η ομάδα φέτος το καλοκαίρι θα αγωνιστεί στους διαγωνισμους της Ιταλίας (13-17 Ιουλίου), της Τσεχίας (18-24 Ιουλίου), ενώ τον Αύγουστο (15-21) θα πραγματοποιήσει δεύτερο ταξίδι με προορισμό το Hockenheim της Γερμανίας για τον αντίστοιχο διαγωνισμό, που είναι ο πλέον κορυφαίος της διοργάνωσης.

Όπως μας ενημερώνει ο Ζανής Τσακμάκας, ο διαγωνισμός της Γερμανίας είναι ίσως ο δυσκολότερος της διοργάνωσης, όπου χορηγοί είναι μερικές εκ των μεγαλύτερων εταιριών στον κόσμο, ενώ οι κριτές και οι άνθρωποι του διαγωνισμού προέρχονται από τις μεγαλύτερες διεθνώς αυτοκινητοβιομηχανίες.

Όσον αφορά το νέο μονοθέσιο, αυτό θα είναι το 8ο κατά σειρά. Να θυμίσουμε εδώ ότι όπως είχαμε μάθει από την προηγούμενή “ανάκρισή” μας, η ομάδα Κένταυρος δημιουργήθηκε το 2009, από 6 φοιτητές (μόλις) μηχανολόγους μηχανικούς, ενώ αν συνυπολογίσουμε την πληροφορία που είχαμε αντλήσει από τον Γιώργο Καραγιάννη, τεχνικός υπεύθυνος και υπεύθυνος ασφαλείας, ότι το εκάστοτε μονοθέσιο έχει διάρκεια αγωνιστικής δύο έτη, αντιλαμβάνεται κανείς την προσήλωση, την γνώση και την προσπάθεια που υπάρχει πίσω από όλο αυτό, ενώ και ο στόχος να βγει κάτι καλύτερο από ένα ήδη καλό μονοθέσιο είναι από μόνος του μία πρόκληση.

Τι αλλαγές θα φέρει όμως το νέο μονοθέσιο?

Αυτή την περίοδο, αφού ολοκληρωσαμε την μελέτη και τον σχεδιασμό, η ομάδα έχει ξεκινήσει την κατασκευή του 8ου μονοθεσίου κατά σειρά. Το νέο μονοθέσιο φέρει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο . Μια απο τις μεγαλύτερες είναι η μετάβαση σε ελαστικά της Pirelli, αφού υπογράφηκε συμβόλαιο, αλλά και το σύστημα της ανάρτησης που θα πάμε σε decoupled. Επιπλέον θα έχει σημαντικές αναβαθμίσεις στα περιφερειακά του κινητήρα και ένα ολοκαίνουριο αεροδυναμικό πακέτο.

Φυσικά, η ομάδα Κένταυρος δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει για ακόμα μία φορά τους ανθρώπους που στηρίζουν εμπράκτως την προσπάθεια αυτή, καθώς και όλους τους χορηγούς και υποστηρικτές που συμβάλουν στην εξέλιξη και την επιτυχία της CRT.

Ως ομάδα ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το Πανεπιστήμιο θεσσαλίας για την σημαντική στήριξη όλα αυτά τα χρόνια, τους χορηγούς μας, αλλά και τους ανθρώπους που στηρίζουν αυτή μας την προσπάθεια σε όλα τα χρόνια λειτουργίας μας.

Ως F1racingnews.gr θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την CRT για την άψογη επικοινωνία που είχαμε για ακόμα μία φορά, καθώς και την άμεση ανταπόκρισή της. Από την μεριά μας θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την προσπάθεια της CRT και προτρέπουμε τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Βόλου (όπως και των υπολοίπων Πανεπιστημίων) να συνεχίσουν να ανταποκρίνονται στο κάλεσμα της εκάστοτε ομάδας Formula Student, ώστε οι ομάδες να εενισχυθούν, να εξελιχθούν, να βελτιωθούν, να επιτύχουν και να αποκτήσουν την προβολή που αξίζει στην προσπάθεια που καταβάλουν.

Μπορείτε να βρείτε την ομάδα Κένταυρος στο Facebook, στο Instagram, στο linkedin, αλλά και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας.

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter.

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS