Charles Leclerc – “H McLaren είναι η κύρια ανταγωνίστριά μας”

Ο Charles Leclerc δεν δίνει μεγάλες ελπίδες στην Ferrari για να παλέψει με την Red Bull παρά την καλή απόδοση που φαίνεται να είχε στις ελεύθερες δοκιμές του Azerbaijan Grand Prix.

O Charles Leclerc βρέθηκε στους πρώτους τέσσερεις και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών, αν και δεν ήταν αψεγάδιαστος, αφού χτύπησε στις μπαριέρες στην στροφή 15 κατά την διάρκεια του FP2.

Παρ’ όλο που ήταν εντός μερικών δεκάτων από την Red Bull στην απογευματινή περίοδο, ο Charles Leclerc αμφιβάλει αν θα μπορέσει να είναι τόσο κοντά και το Σάββατο στις κατατακτήριες,

“Η McLaren είναι πολύ, πολύ γρήγορη, όμως δεν το έδιξε σήμερα για κάποιο λόγο. Ίσως δεν είχε τόσο καθαρή μέρα όσο εμέις, όμως αισθάνομαι πως είναι ακόμα μπροστά μας εδώ, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε αύριο.”

“Σίγουρα η Red Bull και η Mercedes – δεν ξέρω τι συνέβη με αυτούς, όμως είμαι σίγουρος πως θα είναι μπροστά, και θα έχουμε μάχη εμείς με την McLaren, αυτοί είναι οι κύριοι ανταγωνιστές μας, οπότε πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα τα πάμε τέλεια σε όλα επειδή κάνουν πολύ λίγα λάθη φέτος.”

“Οπότε θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τα μέγιστα από τις δυνατότητές μας και μακάρι να μπορέσουμε να βρεθούμε μπροστά τους στις κατατακτήριες.”

Charles Leclerc
Ο Charles Leclerc μίλησε και για το ατύχημά του στο FP2.

“H αλήθεια είναι ότι ένιωσα αρκετά άνετα με το μονοθέσιο σήμερα, ειδικά στα φρένα. Ίσως υπερβολικά άνετα και πίεσα λίγο παραπάνω στην στροφή 15. Όμως στην τελική, για αυτό είναι οι ελεύθερες δοκιμές. Δοκίμαζα λίγο τα όρια, ήμουν σε καλό γύρο εκεί. Ας δούμε αύριο.”

Ο Carlos Sainz τα πήγε λίγο καλύτερα από τον Leclerc στην απογευματινή περίοδο, όντας ένα δέκατο μακρυά από τον χρόνο του Sergio Perez.
Ενώ ήταν χαρούμενος με την απόδοση της Ferrari στον ένα γύρο, ο Sainz παραδέχτηκε πως έχει αρκετή δουλειά να κάνει αναφορικά με τα μεγάλα σκέλη.

“Είχαμε υψηλή φθορά στο πέλμα. Η Red Bull έκανε ένα ιδιαίτερα δυνατό μεγάλο σκέλος, το οποίο μας έδειξε πως ίσως έχουν κάτι παραπάνω να δείξουν αύριο, ενώ ήταν αξιοπρεπής και στο μικρό σκέλος, όμως στο μεγάλος σκέλος, νομίζω πως ακόμα πρέπει να αναλύσουμε πως μπορούμε να κάνουμε αυτά τα πίσω ελαστικά να λειτουργήσουν καλύτερα στο παράθυρο θερμοκρασίας.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeDiscord και Twitter.

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS