Catalunya, Αγώνας: Απαιτητική 61η νίκη για τον Max Verstappen!

O Max Verstappen άφησε πίσω τον Lando Norris στην εκκίνηση, αλλά χρειάστηκε νέο προσπέρασμα στον επόμενο γύρο στον Russell, για να νικήσει το Ισπανικό GP. 2η η McLaren του Norris, 3ος ο Hamilton που έβαλε πρώτος τα soft στο φινάλε. Και τα 20 μονοθέσια τερμάτισαν…

Ακόμα και σε μια πίστα που πέρυσι η Red Bull κυριάρχησε έναντι του ανταγωνισμού, φέτος δυσκολεύτηκε να νικήσει. Ωστόσο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Max Verstappen ήταν αλάνθαστος και δεν απειλήθηκε ουσιαστικά από την ταχύτατη McLaren.

Perez & Piastri δε κατάφεραν να βοηθήσουν ιδιαίτερα τις ομάδες τους σήμερα, με τη Mercedes να είναι ταχύτερη για δεύτερο συνεχόμενο Grand Prix από τη Ferrari καταλαμβάνοντας τις θέσεις ‘3-4’.

Με τη θερμοκρασία να κυμαίνεται στους 24 βαθμούς Κελσίου, ο George Russell από 4ος όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ολοκλήρωσε την πρώτη στροφή του GP της Βαρκελώνης στην κορυφή της κατάταξης!

Norris & Verstappen έδωσαν το ιδανικό slipstream στον Βρετανό της Mercedes, κι εκείνος με εντυπωσιακή κίνηση από την εξωτερική κατέλαβε την πρωτοπορία. Μια πρωτοπορία την οποία, ωστόσο, δε πρόλαβε να χαρεί καθώς ένα γύρο αργότερα στο ίδιο σημείο της πίστας ‘Circuit de Barcelona Catalunya’ ο Verstappen με αντίστοιχη κίνηση εκτέλεσε ένα άψογο προσπέρασμα.

Ένα προσπέρασμα που αποδείχθηκε προσπέρασμα νίκης για τον Ολλανδό, αφού δεν απειλήθηκε εκ νέου, με τον Norris να στοχεύει στη νίκη, αλλά να μην τα καταφέρνει. 7η φετινή νίκη η σημερινή για τον πιλότο της Red Bull.

Tαχύτερο μονοθέσιο στην Ισπανία η McLaren

Η αντίδραση του Norris στην επικοινωνία με την ομάδα του μετά το πέρας του αγώνα, αλλά και ο ρυθμός στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα, αποδεικνύουν την ‘τρομακτική’ βελτίωση του μονοθεσίου που έχουν επιτύχει οι της McLaren, σε σημείο που να είναι η ταχύτερη ομάδα στην Ισπανία.

Η πίστα της Βαρκελώνης δεν είναι μια οποιαδήποτε πίστα. Κι αυτό γιατί είναι μια διαδρομή που έχει ποικιλομορφία στα τρία sectors, και τα προηγούμενα χρόνια επιλεγόταν για τα χειμερινά test πριν την έναρξη της σεζόν.

Με λίγα λόγια, όποιος αποδεικνύεται ισχυρός στην Βαρκελώνη, διαθέτει εξαιρετικό μονοθέσιο με περισσότερα προτερήματα έναντι του ανταγωνισμού.

Εν κατακλείδι, η μέτρια εκκίνηση και η καθυστερημένη στρατηγική της McLaren στα pit stop ήταν τα μόνα δεδομένα που στέρησαν από τον Norris τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του, καθώς ο ίδιος έκανε ό,τι περισσότερο μπορούσε, με το κοινό να του δίνει και τον τίτλο του ‘Driver of the Day’…

Χαμόγελα στη Mercedes

H Mercedes φεύγει από την Ισπανία με 27 πόντους, δίκαια βάσει απόδοσης.

Οι…μόνιμοι Πρωταθλητές των περασμένων ετών δείχνουν συνέπεια τις τελευταίες εβδομάδες, και η στρατηγική των soft στον Hamilton ήταν το κλειδί που ξεκλείδωσε το βάθρο.

Αντίθετα, στο κόκκινο γκαράζ δεν μπόρεσαν να πάρουν κάτι περισσότερο από το ‘5-6’, θέσεις από όπου εκκίνησαν.

Μάλιστα, επικράτησε και μια μίνι γκρίνια μεταξύ των οδηγών. Ο Leclerc χαρακτήρισε επιθετική την προσπάθεια προσπεράσματος του Sainz στον 3ο γύρο, με τον Ισπανό να αποτελεί…’θύμα’ των hard ελαστικών στο φινάλε, μιας και ο Leclerc (που επισκέφθηκε αργότερα τα pit), έβαλε τα soft και απείλησε τον Russell για την 4η θέση.

Alonso & Hamilton ‘έγραψαν’ ιστορία

Πολύ μακριά από κάτι καλό ήταν ξανά ο Fernando Alonso. Η Aston Martin είχε φτάσει κοντά σε νίκη 12 μήνες πριν, μα φέτος τα δεδομένα είναι πάρα πολύ δύσκολα για τους ‘πράσινους’, που δεν κατάφεραν να συλλέξουν βαθμό, αλλά και να προκριθούν στο Q3 των χθεσινών Κατατακτήριων Δοκιμών.

Ένα σπουδαίο στατιστικό είναι αυτό που μπορεί να κρατήσει ο Alonso από το Grand Prix της πατρίδας του, κι αυτό θα το μοιράζεται με τον ‘φίλο’ του, Lewis Hamilton.

Συγκεκριμένα, οι δυο τους συμπλήρωσαν 350 εκκινήσεις στη F1, τις περισσότερες από οποιοδήποτε άλλο δίδυμο πιλότων στην ιστορία της Formula 1!

250 εκκινήσεις ο Ricciardo

Θετικά νέα υπάρχουν για την Alpine, με διπλό τερματισμό στους βαθμούς για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, καταλαμβάνοντας μάλιστα και τις ίδιες θέσεις. 9ος ο Gasly, 10ος ο Ocon!

Τέλος, κάκιστη απόδοση είχαν RB και Williams, με τον Daniel Ricciardo να συμπληρώνει τις 250 εκκινήσεις στην F1, τερματίζοντας ξανά μπροστά από τον Yuki Tsunoda…

Αναλυτικά η κατάταξη του 10ου φετινού αγώνα:

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter

Total
0
Shares
Related Posts