Θα μπορούσε να πει κανείς πως ένα από τα καλύτερα που συνέβησαν στην McLaren είναι ο ερχομός του Andreas Seidl, ο οποίος ήρθε για να συμμαζέψει το χάος που είχε αναλάβει ο Zak Brown. Ο Carlos Sainz μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Andreas Seidl.
Ο Andreas Seidl απορροφήθηκε από ην Porsche Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, αφότου το πέρασμά του ως αφεντικό της BMW DTM του έφτιαξε το όνομα, οδηγώντας την ομάδα σε πρωταθλήματα. Η πρώτη του επαφή με την F1, και είχε μεγάλο αντίκτυπο, με νέο οδηγικό δίδυμο στην ομάδα (Lando Norris, Carlos Sainz).
Ελευθέρωσε την ομάδα από τον παράγοντα Fernando Alonso που βασάνιζε την ομάδα με την αποχώρησή του και έβαλε μία ταξη.
Έπειτα, συνέχισε κερδίζοντας τις καρδιές και τα μυαλά όλων εντός της ομάδας, του paddock, του Τύπου και, ίσως, το σημαντικότερο όλων, ανέπτυξε στενούς δεσμούς με τους πιλότους του.
Η τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών του 2020 ήταν η ανταμοιβή για μία ομάδα που ξόδεψε αρκετό καιρό στα αζήτητα, με αρκετά εύσημα να πηγαίνουν στην αρμονική συνεργασία και την ομαδικότητα των Lando Norris και Carlos Sainz.


Ο Ισπανός, Carlos Sainz, έφυγε για την Ferrari, όμως μίλησε ‘εκ των έσω’ για το να δουλεύεις με τον Seidl. Όταν του ζητήθηκε να συγκρίνει το αφεντικό της McLaren με τους άλλους που έχει δουλέψει, ο Carlos Sainz απάντησε τα ακόλουθα.
“Δεν μου αρέσει να συγκρίνω τους ανθρώπους μεταξύ τους. Αυτό δεν είναι καθόλου δίκαιο ούτε καλό και μπορεί να γρήγορα να σε φέρει σε δύσκολη θέση. ο Andreas έκανε πολύ καλή δουλειά για την McLaren. Πρέπει απλά να δεις τα αποτελέσματα και πόσο έχει προοδεύσει η ομάδα τους τελευταίους 18 μήνες στους οποίους έχει δουλέψει για την ομάδα.”
“Έχω μόνο θετικά να πω για τον Andreas, τον θαυμάζω και έχω μάθει πολλά από αυτόν κατά τους προηγούμενους μήνες, συμπεριλαμβανομένου και του στυλ διαχείρισής του. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Andreas για αυτό, επειδή ως οδηγός είναι φυτσικό να θες πάντα να σε πενεύει το αφεντικό. Αυτό είναι πάντα καλό. Ο Andreas το ξέρει αυτό καλύτερα από όλους πως λειτουργώ, πως προσεγγίζω τους αγώνες και επίσης ξέρει που είμαι δυνατός.”
“Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από όταν το αφεντικό σου, που ακολουθεί κάθε αγώνα από κοντά, σε αξιολογεί. Αλλά δεν ξέρω πως να διαχειρίζομαι το πένεμα. Ο πατέρας μου [θρύλος του rally, Carlos Sainz ο Πρεσβύτερος] πάντα λέει πως το πένεμα μόνο σε αποδυναμώνει,” πρόσθεσε ο Carlos Sainz ο Νεώτερος.
Ο Lando ήταν εξίσου ενθουσιασμένος και παρακινημένος από τον Seidl, “Είναι το πρώτο μου πραγματικό αφεντικό στην Formula 1, άρα είναι δύσκολο για μένα να τον συγκρίνω. Είναι πολύ προσγειωμένο άτομο που καταλαβαίνει τους οδηγούς του και τι χρειάζονται που επιτρέπει στους πιλότους να κάνουν το καλύτερό τους.”


O Seidl παρέλαβε μία ομάδα που διερχόταν από δομικές αλλαγές στο τέλος της εποχής του Ron Dennis και ήταν ακέφαλη μέχρις ότου εγκαταστάθηκε ο νέος CEO (Διευθύνων Σύμβουλος), Zak Brown,πήρε τα ηνία, κατέστειλε τις κριτικές, κέρδισε το Διοικητικό Συμβούλιο και έκανε σωρεία αλλαγών στο Woking.
To κτίριο MTC είναι το ίδιο, έτσι και τα θρυλικά μονοθέσια στο foyer, όμως η McLaren του σήμερα απέχει πολύ από την McLaren προ 5ετίας, όπου άρχισε η καθίζιση.
Το στυλ διαχείρισης του Seidl έχει δουλέψει καλά, όπως δηλώνει και ο Lando.
“Μας εμπλέκει περισσότερο και όλους όσους πρέπει να εμπλακούν και παίρνει το καλύτερο από εμάς. Είναι μεγάλο κομμάτι αυτού.”
Ενώ, ο Carlos Sainz πήγε στην Ferrari, η McLaren υποδέχτηκε τον Daniel Ricciardo στην θέση του. Ο Αυστραλός είχε έρθει σε επαφή με τον Seidl πριν ο Γερμανός απόχωρήσει από την Porsche.
To 2014, υπήρξαν συνομιλίες, δηλώνει ο Daniel.
“Υπήρχε η ιδέα να οδηγήσω στο Le Mans με την Porsche εκείνη την εποχή. Ήρθαμε σε επαφή και μιλήσαμε για αυτό.”
Όμως αυτό δεν έγινε, ωστόσο, ο Αυστραλός πρόσθεσε: “Ανυπομονώ για αυτό. Έχω ακούσει πολλά ωραία πράγματα για αυτόν από ανθρώπους που έχουν δουλέψει μαζί του.”


Εν αντιθέσει με τον Lando, ο Daniel είχε μεγάλη μερίδα θρυλικών ανθρώπων στην δικιά του ‘γωνία του ρίνγκ’, όπως στην HRT τον Colin Kolles, μετά τον Franz Tost στην Toro Rosso, και έπειτα τον Christian Horner και τον Helmut Marko στην Red Bull και, τα τελευταία δύο χρόνια, τον Cyril Abiteboul στην Renault.
Ο 31χρονος από το Perth συνέχισε, “Υπήρχαν αρκετοί δυνατοί χαρακτήρες εκεί. Έμαθα από όλους και προσπάθησα να επωφεληθώ από αυτούς. Ειδικά όταν είσαι νέος, χρειάζεσαι έμπειρους ανθρώπους γύρω σου για να μάθεις από αυτούς… σαν σφουγγάρι.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube και Twitter.