Ο Ισπανός οδηγός της Scuderia Ferrari, Carlos Sainz, ελπίζει σε καλύτερες συνθήκες για τις εναπομείνουσες μέρες δοκιμών στο Bahrain καθώς η αμμοθύελα διέκοψε την πρώτη του δοκιμή με την Ferrari.
H ένταση του ανέμου δυνάμωσε κατά την διάρκεια της σημερινής περιόδου δοκιμών και έφερε σημαντικές ποσότητες άμμου στην πίστα. Ο Carlos Sainz περιέγραψε πως οι ριπές του ανέμου κατέστησαν τεράστια πρόκληση την πρώτη επίσημη μέρα του με την ομάδα.
“Αυτά τα μονοθέσια σήμερα εξαρτώνται τόσο πολύ από τον άνεμο. Κάθε στροφή που υπήρχε μετωπικός άνεμος, το μονοθέσιο έμοιαζε εκπληκτικό, κάθε στροφή που υπήρχε ούριος άνεμος, ήταν πολύ δύσκολο στην οδήγηση.”
“Το γεγονός πως έκανα το ντεμπούτο μου με την Ferrari με αμμοθύελα και ριπές ανέμου 50 χιλιομέτρων ανά ώρα, δεν βοήθησε, σίγουρα. Όμως ας δούμε αν αργότερα στις δοκιμές ή σε μερικά αγωνιστικά τριήμερα έχουμε πιο ήρεμη κατάσταση για να αξιολογήσουμε τις μικρορυθμίσεις και τα μικρά κόλπα του μονοθεσίου.”
Ο Carlos Sainz είπε πως είναι “δύσκολο να καταλάβει” πόση αυτοπεποίθηση ένιωσε στην SF21 “επειδή δεν νομίζω να οδηγάω στο όριο ακόμα. Είναι πολύ νωρίς. Μόνο 60 γύρους έχω κάνει με το μονοθέσιο, δεν είναι αρκετό για να το φτάσω στο απόλυτο όριο.”


Ωστόσο, είναι αρκετά ικανοποιημένος με την προετοιμασία που έκανε πριν τις δοκιμές, συμπεριλαμβανομένου και ενός run με μία 3χρονη Ferrari στο Fiorano.
“Νομίζω πως έχω φτάσει στα πρώτα test όσο προετοιμασμένος όσο θα μπορούσα να φτάσω, ακόμα και με την κατάσταση με την πανδημία. Νιώθω πως από τον πρώτο γύρο το είχα με το τιμόνι, τους διακόπτες, ξέροντας τι θέλαμε να δοκιμάσουμε, δοκιμάσαμε ακριβώς όλα όσα θέλαμε να δοκιμάσουμε. Οπότε ένιωθα πως το είχα με τα βασικά. Τώρα είναι η ώρα να δοκιμάσουμε τα όρια του μονοθεσίου και λίγο λίγο να προσπαθήσουμε να βρούμε τα κόλπα του, όπου τα τελευταία 2 ή 3 δέκατα είναι το όριο του μονοθεσίου. Και αυτό θα πάρει χρόνο και πολλά νέα set ελαστικών, μεγάλα runs ώστε να μάθουμε που είναι.”
Ο Carlos Sainz πήρε τα ηνία της της Ferrari μετά το μεσημεριανό διάλλειμα από τον ομόσταυλό του, ο οποίος σταμάτησε στα τέλη της πρωινής περιόδου λόγω τεχνικού προβλήματος. Αυτό επηρέασε το πόσους γύρους θα κάνει ο Carlos Sainz.
“Βγήκαμε λίγο αργότερα. Όμως στο τέλος, μικρύναμε την διάρκεια των pit stop και δεν με ένοιαζε στο τέλος επειδή μπορούσα να κάνω όλους τους γύρους και όλα τα πράγματα που είχα σχεδιάσει.”
“Πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι κατά την διάρκεια των δοκιμών οι ομάδες δίνουν επιπλέον προσοχή. Όποτε βλέπουν κάτι στα δεδομένα, είναι λίγο περίεργο, σταματούν το μονοθέσιο αμέσως απλά για να βεβαιωθούν ότι δεν είναι κάτι τερματικό. Δεν έγινε αυτό, μπορούσαμε να βγούμε στην πίστα, νομίζω 1 ώρα και 15 λεπτά, 1 ώρα και 30 λεπτά αφού σταμάτησε το μονοθέσιο, ελέγξαμε τα πάντα και βγήκαμε πάλι στην πίστα.”
Ακουστε ξανα τις χειμερινες δοκιμές από το 9ωρο GP2 Podcast…GP2 του F1racingnews.gr.
Διαβάστε όλες τις δηλώσεις των οδηγών από τις δοκιμές εξέλιξης εδώ.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.