Ο χορηγός της Aston Martin, BWT, επιθυμεί να βαφτούν και πάλι τα μονοθέσια της ομάδα ροζ, προκειμένου να φαίνονται πιο εντυπωσιακά στην τηλεόραση.
Η BWT, επί σειρά ετών χορηγός της Force India και της Racing Point, έχασε φέτος την χορηγία τίτλου από την Cognizant. Έτσι, σε αντίθεση με το 2018, το 2019 και το 2020, τα μονοθέσια της Aston Martin δεν είναι “ντυμένα” στα ροζ, αλλά έχουν το παραδοσιακό πράσινο χρώμα.
Παρ’ όλα αυτά, ο οδηγός της Aston Martin, Sebastian Vettel, είναι πρεσβευτής της BWT κι έτσι το κράνος του είναι βαμμένο στα χρώματα της Αυστριακής εταιρείας. Ο CEO της BWT, Andreas Weissenbacher, επιθυμεί να βαφτεί και πάλι ροζ το μονοθέσιο, καθώς θεωρεί ότι με αυτόν τον τρόπο θα είναι πιο εντυπωσιακό.
“O Lawrence Stroll καταλαβαίνει ότι η καρδία μου πονάει. Αν η Aston Martin ήταν ροζ, η χορηγός τίτλου, Cognizant, θα ήταν, επίσης, πιο χαρούμενη, καθώς η αναγνώριση θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη. Ιστορικά, το Βρετανικό πράσινο είναι κατανοητό για πολλούς, αλλά όχι για εμένα.”
“Η Aston Martin δεν ξεχωρίζει στην τηλεόραση. Το ροζ χρώμα όχι μόνο είναι το σήμα κατατεθέν μας, αλλά προσθέτει και μία φινέτσα στα μονοθέσια.”
O Andreas Weissenbacher ανέφερε ποιες ήταν οι πιο όμορφες κι οι πιο άσχημες στιγμές που έχει ζήσει στην ομάδα του Silverstone.
“Η πιο όμορφη στιγμή ήταν το Grand Prix του Sakhir, όπου ο Sergio Perez πήρε την νίκη, καθώς εκείνη την ημέρα, όταν παίρναμε πρωινό στο ξενοδοχείο, υποσχέθηκα στον Sergio ότι θα κέρδιζε εκείνον τον αγώνα και τελικά όντως κέρδισε.”
“Η μεγαλύτερη απογοήτευση; Το ότι δεν μπόρεσα να πείσω τον Lawrence Stroll να βάψει ροζ τις Aston Martin. Όχι από εγωισμό, αλλά από καθαρή λογική, καθώς το ροζ χρώμα ξεχωρίζει περισσότερο κι έχει πολύ μεγαλύτερη διαφημιστική επίδραση.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.