Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Budkowski – “Το Sochi θα είναι καλύτερο για εμάς σε σχέση με την Monza”

Ο Marcin Budkowski δήλωσε πως η Alpine θα επιστρέψει δριμύτερη στο Sochi, μετά το δύσκολο της τριήμερο στην πίστα της Monza.

Στην Ιταλία η Alpine δεν κατάφερε να πάρει το αποτέλεσμα που πήρε στην πίστα του Zandvoort. Η Γαλλική ομάδα κατέλαβε τις θέσεις “8” και “10” στον Κυριακάτικο αγώνα στην Monza και μάζεψε συνολικά 5 βαθμούς. Το θετικό για την Alpine είναι πως και οι 2 οδηγοί της Alpha Tauri εγκατέλειψαν τον αγώνα.

Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η Alpine βρίσκεται στην 5η θέση με 95 βαθμούς, έναντι 84 που έχει η Alpha Tauri. Η Alpha Tauri εγκατάλειψε στον 5ο γύρο. Η Ιταλική ομάδα ολοκλήρωσε με τον πιο άδοξο τρόπο το τριήμερο της στην Ιταλία χωρίς να πάρει βαθμούς.

O Marcin Budkowski δήλωσε πως η Alpine γνώριζε πως η Monza θα είναι δύσκολη για το μονοθέσιο της, την “A521”.

Το Sochi θα είναι καλύτερο. Όχι αρκετά τέλειο για εμάς, αλλά θα είναι καλύτερο. Πιστεύω πως πρέπει να επιστρέψουμε στο επίπεδο ανταγωνιστικότητας που είχαμε μέχρι τώρα, το οποίο σημαίνει πως πρέπει να καταταγούμε στην πρώτη δεκάδα το Σάββατο και να αγωνιστούμε για να πάρουμε καλύτερους βαθμούς“, στο “motorsport.com“, ο Budkoswki.

Πιστεύω πως δεδομένου και των θέσεων μας στην αρχή, για να είμαι ειλικρινής, και τα δυο μονοθέσια μέσα στους βαθμούς είναι ένα αξιοπρεπέστατο αποτέλεσμα. Η Monza είναι μια πίστα, στην οποία γνωρίζαμε πως δεν είμαστε καλοί, καθότι το πακέτο μας δεν είναι και το καλύτερο σε αυτού του είδους τις πίστες“.

Ειλικρινά, φεύγοντας από εδώ (σ.σ. Monza) με πέντε βαθμούς στο σακούλι μας και με την Alpha Tauri εκτός, το τριήμερο μοιάζει αρκετά ικανοποιητικό. Για εμάς στην ομάδα ,το τριήμερο ήταν επεισοδιακό. Οπότε το να βλέπουν και οι 2 οδηγοί την καρό σημαία είναι αρκετά ικανοποιητικό γεγονός. Καλή αρχή και καλός ο πρώτος γύρος από τον Fernando, ωστόσο μετά από αυτό οι θέσεις στον αγώνα ήταν αρκετά σταθερές“.

Ο Marcin Budkowski είπε πως δεν θα δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το εάν η αεροδυναμική ή ο κινητήρας ήταν η κύρια αιτία για την επίδοση της “A521” στην πίστα της Monza.

Δεν πρόκειται να μπω σε αυτό το τρυπάκι, διότι δεν θεωρώ πως είναι σωστό. Έχουμε ένα πακέτο και γνωρίζουμε ποια είναι τα δυνατά του και αδύνατα του σημεία. Και επίσης, γνωρίζαμε πως η Monza είναι μια πίστα, στην οποία το μονοθέσιο μας δεν ήταν αρκετά προσαρμοσμένο στα δυνατά και αδύνατα του σημεία“.

Παράλληλα ο εκτελεστικός διευθυντής της Alpine μίλησε και για το συμβάν ανάμεσα στον Esteban Ocon και τον Sebastian Vettel, που είχε ως αποτέλεσμα ο Γάλλος οδηγός της Alpine να λάβει ποινή 5 δευτερολέπτων.

Στον 15ο γύρο ο Ocon έβγαλε εκτός πίστας τον Vettel στη στροφή “4”. Σύμφωνα με τους αγωνοδίκες θεωρήθηκε πως ο Ocon δεν άφησε αρκετό χώρο στον Γερμανό οδηγό της Aston Martin και τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή, στα φρένα για το σικέιν της “Variante della Roggia“.

Δεν μου αρέσει να σχολιάζω τις αποφάσεις των αγωνοδικών, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Ο Ocon αγωνιζόταν, αγωνιζόταν σκληρά. Ανεξάρτητα από το εάν υπήρχε αρκετός χώρος ή όχι, θεωρώ πως ήταν μια πολύ κλειστή επαφή. Ωστόσο οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως δεν υπήρχε αρκετός χώρος σε εκείνο το σημείο. Αρκετά δίκαιη η απόφαση, την δέχομαι χωρίς αντιρρήσεις“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.