Budkowski – “Είμαι περήφανος για τον τρόπο που λειτουργεί η Alpine”

Ο Marcin Budkowski δήλωσε πως η πρόοδος που έγινε το 2021 ήταν πολύ ενθαρρυντική για την Alpine και πως η σεζόν 2022 με το καινούργιο μονοθέσιο είναι πολλά υποσχόμενη για την Γαλλική ομάδα

Η Alpine μετά από μια σεζόν γεμάτη δυσκολίες στην αρχή, κατάφερε να ολοκληρώσει το 2021 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η Γαλλική ομάδα μετά από ένα νωθρό ξεκίνημα κατάφερε να κερδίσει το Grand Prix της Ουγγαρίας (δια χειρός Ocon). Από την άλλη ο Fernando Alonso στην επιστροφή του στη F1 κατέκτησε την 3η θέση στο Grand Prix του Κατάρ. Αυτό ήταν το πρώτο βάθρο για τον Ισπανό οδηγό και 2 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, μετά από την Ουγγαρία το 2014.

Με αυτά τα αποτελέσματα η Alpine κατέκτησε την 5η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 155 βαθμούς, έναντι 142 που μάζεψε ο Alpha Tauri, κυρίως από τον Pierre Gasly

Ενόψει της σεζόν του 2022 και συν το γεγονός ότι τα μονοθέσια θα έχουν νέα σχεδίαση, η Alpine πρέπει να κάνει τεράστια πρόοδο στην εξέλιξη του μονοθεσίου της, στην περίπτωση που θέλει να ανταγωνιστεί αντάξια και στα ίσα, την Ferrari και την McLaren.

Ο executive director της Alpine, Marcin Budkowski είπε πώς η πρόοδος που έγινε το 2021, είναι πολύ ενθαρρυντική, ενόψει της δύσκολης σεζόν στη νέα εποχή της F1 το 2022

Με δεδομένο πως την τελευταία τριετία είχαμε τον ίδιο κινητήρα, συν το σασί το οποίο δεν εξελίχθηκε και το κιβώτιο ταχυτήτων για στρατηγικούς λόγους για να επενδύσουμε τους πόρους μας αλλού, στην πραγματικότητα τα καταφέραμε πολύ καλά με την πλατφόρμα που είχαμε. Τόσο στην πίστα όσο και ως προς την ανάπτυξη των περιοχών όπου μπορούσαμε, είναι πολύ ενθαρρυντικό για την επόμενη χρονιά. Τώρα ξέρουμε τους αριθμούς μας, αλλά δεν ξέρουμε τους αριθμούς των άλλων ομάδων“, δήλωσε ο Budkowski.

Budkowski
Οι οδηγοί της Alpine μπροστά από τα μονοθέσια των McLaren, Mercedes και Ferrari στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού του “Yas Marina Circuit”

Σίγουρα είμαι περήφανος για τον τρόπο που λειτουργεί η ομάδα. Έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια και αυτή η αλλαγή αρχίζει να αποδίδει τους καρπούς της. Σίγουρα το κάνει στην πίστα, και σίγουρα το κάνει στο εργοστάσιο, παρόλο που δεν είναι ακόμη ορατό, επειδή η εστίασή μας για περισσότερα από δύο χρόνια ήταν το αυτοκίνητο της επόμενης χρονιάς. Ωστόσο όταν βλέπω το εργοστάσιο και όλη τη δουλειά και τις αλληλεπιδράσεις και όλους τους ανθρώπους που φέραμε τα τελευταία χρόνια, φαίνεται καλό για την επόμενη χρονιά“.

Ο Budkowski παραδέχτηκε ότι η ασυνέπεια της ομάδας πρέπει να αντιμετωπιστεί με το ολοκαίνουργιο μονοθέσιό της, με τους ριζικά διαφορετικούς τεχνικούς κανονισμούς για το 2022 να προσφέρουν την ευκαιρία μιας πλήρους επαναφοράς.

Νομίζω ότι το δείξαμε αυτή τη σεζόν ότι όταν ήρθαν ευκαιρίες, ήμασταν σε θέση να τις διεκδικήσουμε. Ωστόσο υπήρξαν μερικοί αγώνες όπου δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί και δεν ξέραμε πραγματικά γιατί, οπότε ήξερα ότι έπρεπε να το λύσουμε. Γίνεται πολλή δουλειά στο παρασκήνιο για να το διευθετήσουμε, καθώς γίνεται πολλή δουλειά για το αυτοκίνητο και για ολόκληρο το πακέτο. Φαίνεται πολλά υποσχόμενη η νέα σεζόν με το καινούργιο μονοθέσιο“, πρόσθεσε στις δηλώσεις του ο Budkowski.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS