Budkowski – To Μονακό δεν αντικατοπτρίζει την πρόοδο που έχουμε κάνει

Ο εκτελεστικός διευθυντής της Alpine, Marcin Budkowski, ισχυρίστηκε ότι το Grand Prix του Μονακό αποτέλεσε μία κακή παρένθεση στην πρόοδο που έχει σημειώσει η ομάδα του.

Στο Μονακό η Alpine δυσκολευόταν να φέρει τα ελαστικά στο κατάλληλο παράθυρο λειτουργίας. Ο Esteban Ocon εκκίνησε από την 11η θέση κι εκμεταλλεύτηκε τις δύο εγκαταλείψεις του Bottas και του Leclerc, για να ανέβει στην ένατη θέση, ενώ ο Fernando Alonso εκκίνησε από την 17η θέση, για να τερματίσει στην 13η θέση.

Αυτό το αποτέλεσμα σήμανε ότι η Alpine έχασε δύο θέσεις στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών από τις Aston Martin και Alpha Tauri, οι οποίες πήραν αρκετούς βαθμούς.

“Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα. Δυστυχώς, οι ανταγωνιστές μας πήραν το μέγιστο από τον αγώνα κι ειδικά αυτοί που βρίσκονταν από πίσω μας πήραν πολλούς βαθμούς, καθώς εκμεταλλεύτηκαν την εγκατάλειψη των δύο πρωτοπόρων,” δήλωσε ο Budkowski στο Motosport.com.

“Ειλικρινά, αυτό ήταν ένα κακό τριήμερο για εμάς. Από την Πέμπτη δεν είχαμε ρυθμό και δυσκολευόμασταν με την θερμοκρασία των ελαστικών. Κι αν και καταφέραμε να σώσουμε λίγο την κατάσταση με τον Esteban (Ocon) στις κατατακτήριες, ο οποίος κατάφερε να καταταγεί σε μία πολύ καλή θέση, το set-up δεν βοήθαγε τα ελαστικά να λειτουργήσουν.”

“Γενικά ήταν ένα τριήμερο που πρέπει να ξεχάσουμε. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να μάθουμε από αυτό.”

Esteban Ocon, Alpine. Monaco Grand Prix 2021
Ερωτώμενος γιατί ο Alonso έδειξε να δυσκολεύεται περισσότερο, ο Budkowski απάντησε ότι ο Ocon κατάφερε να κάνει τα ελαστικά του να δουλέψουν σε αντίθεση με τον Alonso.

“Kαι οι δύο δυσκολεύτηκαν την Πέμπτη και το Σάββατο το πρωί. Η διαφορά ήταν ότι ο Ocon κατάφερε να κάνει τα ελαστικά του να δουλέψου στην δεύτερη προσπάθεια του στο Q1, ενώ ο Alonso όχι. Προφανώς οι κατατακτήριες δεν ήταν καλές, αλλά έγιναν ακόμη χειρότερες από το γεγονός ότι δεν μπορούσαμε να κάνουμε τα ελαστικά να λειτουργήσουν.”

“Πιστεύω ότι αν ο Fernando είχε καταφέρει να κάνει τα ελαστικά του να δουλέψουν θα ήταν κι εκείνος πιο ανταγωνιστικός. Και για να είμαι ειλικρινής. Αν μπορούσαμε να τα κάνουμε να δουλέψουν νωρίτερα μέσα στο τριήμερο ο Esteban θα ήταν στο Q3. Δεν πιστεύω ότι αυτό το τριήμερο αντικατοπτρίζει την πρόοδο που σημειώσαμε σε Πορτογαλία και Βαρκελώνη.”

“Άρα, πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι το αφήσαμε πίσω μας κι ότι μάθαμε πράγματα από αυτό, προκειμένου να εξελιχθούμε, αλλά και να μην πέσουμε θύματα δυσάρεστων εκπλήξεων στο Baku. Έχει να κάνει με το μονοθέσια, τα ελαστικά, την πίστα και τις συνθήκες. Τέσσερις μεταβλητές σε μία εξίσωση.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeDiscord και Twitter.

Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS