Brundle- Το μαρτύριο της Ferrari μετά από στρατηγική που “δεν βγάζει νόημα”
O Martin Brundle πιστεύει ότι η παρόρμηση του Hamilton στο δεύτερο γύρο του Ουγγρικού Grand Prix θα έχει “βασανίσει” τη Ferrari.
Η Scuderia ανεξήγητα τράβηξε στα pits τον Charles Leclerc από το προβάδισμα στο Hungaroring, ε μια προσπάθεια να καλύψει το κενό με τον Verstappen.
Αλλά αφού έτρεξε με τα μεσαία ελαστικά στα δύο πρώτα στάδια, και με πάνω από 30 γύρους για τον τερματισμό, η Ferrari αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τα σκληρά ελαστικά, πράγμα που αποδείχθηκε καταστροφικό.
Συζητώντας την τελευταία στρατηγική κατάρρευση της Ferrari, o Brundle, είπε: ” Όλη η στρατηγική με τα pitstop έγινε για να καλύψουν την διαφορά με τον Verstappen αφού η RedBull τον τράβηξε στα pits στον 16ο και 38ο γύρο, και αυτός αμέσως μετά ανακτούσε ρυθμό. Είχε δυσκολευτεί με τον συμπλέκτη. Η Ferrari ήταν ακόμα απασχολημένη με την αντίδραση και στον 39 γύρο, τράβηξαν τον Leclerc στα pits. Είτε έπρεπε να βάλει μαλακά ελαστικά που δεν θα διαρκούσαν ,μέχρι το τέλος του αγώνα, ή τα σκληρά ελαστικά που έμοιαζαν πολύ δύσκολο να ζεσταθούν σε άλλα αυτοκίνητα.
”Τελικά έβαλαν τα σκληρά ελαστικά που έφτασαν τον Leclerc ως την 6η θέση μέχρι το τέλος.
”Όλα αυτά συνδυάστηκαν από εκπληκτικά χαμηλούς ρυθμούς στα μαλακά ελαστικά σε μια δροσερή μέρα, αλλά η στρατηγική των pits δεν έβγαζε κανένα νόημα. Ο Μax έχασε ακόμη και το προβάδισμα με ένα σπινάρισμα στη στροφή 13, κάνοντας μια περιστροφή 360 μοιρών και έτσι ο Leclerc μπόρεσε να τον περάσει και πάλι.
”Εννέα αγώνες για το τέλος και ο Verstappen έχει ένα πλεονέκτημα 80 βαθμών, που είναι μεγαλύτερο από τρεις νίκες σε συνδυασμό με τρεις ταχύτερα γύρους. Η Mercedes είναι τώρα μόνο 30 βαθμούς πίσω από τη Ferrari στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, και έτσι θα είναι σαν μια πολύ μεγάλη καλοκαιρινή διακοπή στο Maranello.”
Tο υπέροχο Σαββατοκύριακο της Mercedes
O Brundle πιστεύει πως η στρατηγική του Hamilton, που έβαλε τα μαλακά ελαστικά, αφού είχε φορέσει τα μεσαία, όπως ο Leclerc, μόνο που το δεύτερο pitstop του ήταν πολύ νωρίτερα.
“Εξίσου εντυπωσιακές ήταν τα δύο pitstop του Hamilton από την έβδομη θέση στο grid” είπε ο Brunde. “Η Mercedes πραγματικά χρησιμοποίησε τα μαλακά ελαστικά καλά και ο Lewis κατάφερε το πέμπτο βάθρο του. Αυτός και η ομάδα έκανε μια στρατηγική μεσαία/μέτρια/μαλακή ελαστικών που λειτούργησε καλά, κάνοντας pit stop στον 51ο γύρο , ακριβώς για να βασανίσει τη Ferrari λίγο περισσότερο.”
Αποδείχθηκε ότι ήταν ένα παράξενο σαββατοκύριακο για τη Mercedes, καθώς η W13 δεν είχε ρυθμό την Παρασκευή, αλλά τελείωσε τη δεύτερη και τρίτη την
Κυριακή αφού ο George Russell έκανε την παρθενική του pole position στην F1 το Σάββατο.
“Ο Russell θα απογοητευόταν πολύ από το γεγονός ότι ο τρίτος ενώ τον προσπέρασε ο Χάμιλτον με μια διαφορετική στρατηγική, αλλά έπαιξε το ρόλο του για την ομάδα πολύ καλά από την αρχή”, δήλωσε ο Brundle.” Εξακολουθούν να φαίνονται αρκετά μπερδεμένοι ως προς το γιατί η Mercedes λειτουργεί μερικές φορές καλύτερα από άλλους και είχαν ένα άγριο Σαββατοκύριακο προσπαθώντας να το αξιοποιήσουν. Αν δεν μπορούν να επιλύσουν το πρόβλημα τότε δεν υπάρχει λόγος να έχει κάποιος άλλος μια γνώμη για το γιατί”.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.