Binotto – “Στόχος μας η 3η θέση στους κατασκευαστές”

Ο Mattia Binotto δήλωσε πως 3η θέση στους κατασκευαστές είναι ξεκάθαρος στόχος για την Ferrari και πως αυτό την βοηθάει στο να δουλεύει υπό πίεση

Η φετινή σεζόν για την Ferrari πηγαίνει πολύ καλά από αυτά που η ίδια ανάμενε στην αρχή της χρονιάς. Μετά την 6η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών πέρυσι (η χειρότερη σεζόν των τελευταίων 40 ετών η περσινή), εφέτος η Ιταλική ομάδα βρίσκεται στην 4η θέση με 232,5. Την ίδια ώρα ο αντίπαλος της για την 3η θέση, McLaren, έχει 240 βαθμούς.

Η SF21 εφέτος έχει δώσει αρκετά καλά αποτελέσματα σε πολλές πίστες, σε μια χρονιά στην οποία ο στόχος της είναι εξ ολοκλήρου στο μονοθέσιο του 2022. Στο Grand Prix της Τουρκίας ο Charles Leclerc τερμάτισε στην 4η θέση, ενώ ο Carlos Sainz από την 19η θέση που εκκίνησε, τερμάτισε στην 8η θέση. Ο Ισπανός οδηγός στην πρώτη του χρονιά με τα χρώματα της Ferrari έχει τερματίσει 3 φορές στο βάθρο των νικητών. Ο Μονεγάσκος έχει πάρει 2 φορές συνεχόμενα σε Μονακό και Αζερμπαϊτζάν την πρώτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Mattia Binotto δήλωσε πως ο στόχος που είχε μπει σε όλη την ομάδα ήταν να αντιμετωπίσει την McLaren. Παράλληλα εξήγησε πως αυτή η μάχη συνέβαλε στο να δουλεύει η Ferrari υπό πίεση

Η 3η θέση στους κατασκευαστές είναι σίγουρα ένας στόχος, τον οποίο έχουμε κοινοποιήσει σε όλους στην ομάδα. Πιστεύω πως όλοι συμφωνούν με αυτό. Θα είναι εξαιρετικό το να τερματίσουμε στην τρίτη θέση. Πιστεύω πως ακόμα και αν εργαστούμε με τον ξεκάθαρο στόχο που έχουμε μέχρι το τέλος της σεζόν, αυτό θα είναι σημαντικό για εμάς, διότι είναι ένας τρόπος να δουλεύουμε υπό πίεση και να εκπαιδευόμαστε πάνω σε αυτό. Οπότε ναι, ο στόχος μας είναι η 3η θέση στους κατασκευαστές στο τέλος της σεζόν“, είπε στις δηλώσεις ο Mattia Binotto.

Ο Charles Leclerc έχασε την ευκαιρία να τερματίσει στο βάθρο στην Τουρκία, εξαιτίας του νέου σετ ενδιάμεσης που έβαλε όταν μπήκε στα pits. Από την άλλη ο Sainz έβαλε τον αναβαθμισμένο κινητήρα της Ferrari και αναγκάστηκε να πάρει τις προβλεπόμενες ποινές και να εκκινήσει από το τέλος του grid.

Ο Sainz είπε ότι θεωρεί περίπλοκο να πει το πόσο κέρδος θα αποφέρει η νέα αναβάθμιση στην κινητήρια μονάδα της Ferrari. Ωστόσο ο ίδιος ελπίζει πως η αναβάθμιση θα αποφέρει ένα μικρό πλεονέκτημα στην Ferrari.

Είδατε στην Τουρκία πως ήμασταν ταχύτεροι από την McLaren. Στο Sochi ήταν ταχύτεροι από ότι ήμασταν εμείς. Οπότε ακόμα πιστεύω πως η μάχη για την 3η θέση θα είναι πάνω – κάτω μέχρι το τέλος της χρονιάς. Αυτό που μας δίνει αυτός ο κινητήρας, πιστεύω πως είναι η πιθανότητα να είμαστε πιο κοντά σε αυτούς, σε πίστες, στις οποίες είμαστε αρκετά πίσω, όπως επίσης και σε πίστες στις οποίες έχουμε πλεονέκτημα“.

Αυτό ήταν που αναζητούσαμε από τότε που προχώρησε η αναβάθμιση και αυτό είναι κάτι που ελπίζουμε να μας δώσει αυτό το μικρό πλεονέκτημα, για να προσπαθήσουμε να κάνουμε την μάχη (σ.σ. για την 3η θέση στους κατασκευαστές), λίγο πιο περίπλοκη. Στην Τουρκία καταφέραμε να τους κόψουμε 10 βαθμούς. Αγωνιζόμαστε και απομένουν 6 αγώνες ακόμα. Τα πάντα μπορούν να συμβούν“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS