Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Binotto: Στη Monza κάναμε ένα βήμα μπροστά

Ο επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto αποκάλυψε την ικανοποίησή του για τη βελτιωμένη απόδοση της Scuderia στον αγώνα της Monza.

Ο Charles Leclerc πήρε την pole position, για πρώτη φορά μετά το Γαλλικό GP, ενώ ο Carlos Sainz έμεινε στην 18η θέση μετά την ποινή για τον κινητήρα. Και ενώ ο Leclerc πάλευε για τη P2 πίσω από τον Max Verstappen, ο teammate Sainz έκανε μια εξαιρετική οδήγηση για να φτάσει στην τέταρτη θέση.

Μετά τον αγώνα, ο Binotto αποκάλυψε την ικανοποίησή του για τη βελτιωμένη απόδοση της Ferrari στην Ιταλία μετά από μερικούς δύσκολους αγώνες, αλλά εξέφρασε το παράπονο του για το καθυστερημένο Safety Car, που προκλήθηκε από το DNF του Daniel Ricciardo, το οποίο τσαλάκωσε τις ελπίδες του Sainz να περάσει τον George Russell για την τελευταία θέση στο βάθρο.

“Αν κοιτάξουμε τους τρεις τελευταίους αγώνες, δεν ήμασταν αρκετά καλοί”, δήλωσε ο Binotto. 

“Δεν ήμασταν καλοί στον ρυθμό, ούτε στον ρυθμό του αγώνα και στην υποβάθμιση. Αλλά εδώ στη Monza, νομίζω ότι κάναμε ένα βήμα μπροστά. Είναι επίσης ξεκάθαρο, αν κοιτάξετε τα άλλα μονοθέσια πίσω μας, ότι κάναμε ένα βήμα μπροστά στα δοκιμαστικά.

“Είχαμε ένα εξαιρετικό quali με τους δύο οδηγούς μας και σήμερα νομίζω ότι στον αγωνιστικό ρυθμό, λίγο περισσότερο υποβαθμισμένος ο Max, αλλά και πάλι σε σύγκριση με τα άλλα αυτοκίνητα είχαμε καλή απόδοση. 

‘’Ο Carlos έκανε έναν φανταστικό αγώνα σήμερα και ξεκινώντας από πίσω και αξιοποίησε στο έπακρο την πρόοδο. Οδηγούσε πολύ καλά. Ήταν γρήγορος στο τέλος με τα μαλακά ελαστικά”

Και συνέχισε: “Νομίζω ότι με το Safety Car να τελειώνει ίσως νωρίτερα, θα μπορούσε ακόμη και να επιτεθεί στον George Russell, επειδή ήταν με νέα μαλακά ελαστικά και να τερματισει στο βάθρο. 

‘’Έτσι, συνολικά, νομίζω ότι αν το μονοθέσιό σου σου δίνει την ευκαιρία να ξεκινήσεις από την 18η θέση και ενδεχομένως να τερματίσεις τρίτος, εξακολουθεί να είναι μια καλή επίδοση. “

Ο Binotto υπερασπίστηκε επίσης την απόφαση της ομάδας να βάλει τον Leclerc στα pit από την πρώτη θέση κάτω από το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, που προκλήθηκε από την εγκατάλειψη του Sebastian Vettel, επιμένοντας ότι έπρεπε να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό αν ήθελαν να ανταγωνιστούν τον Verstappen.

“Νομίζω ότι ο Max ήταν απλά ταχύτερος”, δήλωσε ο Binotto. “Αλλά τη στιγμή που ήμασταν επικεφαλής του αγώνα είδαμε ότι είχαμε λίγο μεγαλύτερη υποβάθμιση ελαστικών από τον Max. Η στρατηγική μας εκείνη τη στιγμή ήταν one-stop, οπότε χωρίς κανένα Virtual Safety Car θα μέναμε εκτός.

“Όμως όταν εμφανίστηκε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, πιστεύω ότι ήταν η σωστή επιλογή, αποφασίσαμε απλά να ακολουθήσουμε μια διαφορετική στρατηγική με δύο στάσεις.

“Απλά δεν είχαμε την ίδια στρατηγική με τον Max, επειδή πιστεύουμε ότι θα ήταν ταχύτερος. Έτσι, μπήκαμε μέσα. Ο Max και η Red Bull ήταν επίσης έτοιμοι για το pit stop, οπότε πιθανότατα θα αποφάσιζαν αντίθετα από τον Charles. Εμείς μπήκαμε, αυτοί έμειναν έξω. Εμείς κάναμε δύο στάσεις, εκείνοι έκαναν μία και μετά ο Max ήταν απλά ταχύτερος.

Σκεπτόμενος το Σαββατοκύριακο στο σύνολό του, ο Binotto δήλωσε: “Νομίζω ότι χρειάζομαι ένα ποτήρι κόκκινο κρασί γιατί ήταν ένα πολύ γεμάτο Σαββατοκύριακο. Μεγάλη πίεση. Αλλά και πάλι οι Tifosi μας ήταν εκεί. 

‘’Νομίζω ότι είναι σπουδαίο να έχεις την υποστήριξή τους και να τους βλέπεις να μας επευφημούν πραγματικά ή να επευφημούν κάθε φορά που ο Carlos προσπερνούσε, εξακολουθεί να είναι ένα καλό συναίσθημα. “

Η Ferrari βρίσκεται 139 βαθμούς πίσω από τη Red Bull στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά διατηρεί το προβάδισμά της έναντι της Mercedes, αφού ξεπέρασε τα Ασημένια Βέλη κατά πέντε βαθμούς στην Ιταλία.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.