Binotto: Η Ταχύτητα στις ευθείες δεν είναι πλέον μειονέκτημα

Η Ferrari βίωσε τη χειρότερη σεζόν της εδώ και 40 χρόνια πέρυσι, καθώς η ομάδα είχε αεροδυναμικά προβλήματα και μια μονάδα ισχύος με χαμηλή απόδοση τερματίζοντας στην 6η θέση.

Ο Mattia Binotto πιστεύει ότι η Ferrari πλέον δεν μειονεκτεί στις ευθείες μετά και τα αποτελέσματα των δοκιμών.

Η ομάδα εργάστηκε σκληρά κατά τη διάρκεια του χειμώνα για να επιλύσει τα προβλήματα, με μια ολοκαίνουργια μονάδα ισχύος να έχει σχεδιαστεί πριν από τη σεζόν του 2021 σε μια προσπάθεια να αποκαταστήσει τα προβλήματα. Ο επικεφαλής της Ferrari, Binotto ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι τα αρχικά δεδομένα από τον νέο κινητήρα ήταν ενθαρρυντικά, αλλά ήθελαν να το δουν και στην πίστα. Μετά τις δοκιμές δύο εβδομάδες πριν από την έναρξη της σεζόν στο Μπαχρέιν, ο Binotto είπε ότι η Ferrari είδε ένα αξιοσημείωτο κέρδος στην ευθεία από άποψης ταχύτητας σε σύγκριση με πέρυσι.

«Γνωρίζουμε πώς λειτουργεί ο κινητήρας ,αλλά πρέπει να τον τεστάρουμε στην πίστα προκειμένου να δούμε την ταχύτητα του μονοθεσίου και σε σύγκριση με τους άλλους», δήλωσε ο Binotto όταν ρωτήθηκε από Motorsport.com σχετικά με τα κέρδη του κινητήρα της Ferrari. «Όταν ήμασταν εδώ πέρυσι στο Μπαχρέιν, ήμασταν πολύ αργοί στις ευθείες. Δεν μπήκαμε στο Q3 και ήμασταν πολύ μακριά από την pole. Τώρα αν κοιτάξω τα δεδομένα, νομίζω ότι τουλάχιστον στην ταχύτητα, στην ευθεία, η ταχύτητα είναι εντάξει. Δεν φαίνεται να υπάρχει τόσο μειονέκτημα όσο ήταν πέρυσι. Γνωρίζουμε ότι δεν είναι μόνο η δύναμη, αλλά και η αεροδυναμική ενός μονοθεσίου. Αλλά επιτρέψτε μου να πω ότι και η αεροδυναμική συνέβαλε στη βελτίωση της ταχύτητάς μας στις ευθείες. Σήμερα πιστεύουμε ότι δεν είναι πλέον μειονέκτημα».

Ακούστε τις χειμερινές δοκιμές από το 9ωρο “GP2 PODCAST…GP2” του F1racingnews.gr

Διαβάστε όλες τις δηλώσεις των κατασκευαστών από τις δοκιμές εξέλιξης εδώ.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS