Binotto – “Η ρύθμιση της Red Bull στην κάθετη δύναμη, χρήζει ανάλυση”

Ο Mattia Binotto πιστεύει ότι πρέπει να διεξάγει λεπτομερή ανάλυση σχετικά με τις επιλογές του επιπέδου downforce, αφού ο Charles Leclerc έχασε από τον Max Verstappen στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας της F1

Παρόλο που δεν υπήρχαν πολλά πράγματα που να χωρίζουν τα δύο αυτοκίνητα στον τελικό χρόνο γύρου στην Τζέντα το περασμένο Σαββατοκύριακο, υπήρχαν αξιοσημείωτες διαφορές στον τρόπο με τον οποίο απέδιδαν σε διαφορετικά τμήματα της πίστας.

Με τη Ferrari να επιλέγει μια διαμόρφωση με μεγαλύτερο downforce, ήταν καλύτερη στην επιτάχυνση και στις στροφές χαμηλής/μέσης ταχύτητας, ενώ η λύση χαμηλής αντίστασης της Red Bull σήμαινε ότι είχε μεγαλύτερη ταχύτητα στην τελική ταχύτητα. Τελικά, ήταν το πλεονέκτημα του Verstappen στο τέλος της ευθείας που του έδωσε την ευκαιρία να περάσει τον Leclerc αφού μπήκε στο παράθυρο DRS κοντά στο τέλος του αγώνα.

Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, παρατήρησε ότι η ομάδα του και η Red Bull διέφεραν στην κατεύθυνση της downforce μετά τα δοκιμαστικά της Παρασκευής.

Η Red Bull έβγαλε το φτερό από το μονοθέσιό της, ενώ η Ferrari επέλεξε να διατηρήσει την υποδύναμη, επειδή πίστευε ότι θα τη βοηθούσε να διαχειριστεί καλύτερα την υποβάθμιση των ελαστικών, όπως αποδείχθηκε κρίσιμο στο Grand Prix του Μπαχρέιν.

Όμως, με τη σκληρή γόμα που χρησιμοποιήθηκε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα στη Σαουδική Αραβία να μην παρουσιάζει σχεδόν καμία πτώση στην απόδοσή της, τα κέρδη που θα έπρεπε να έχει η Ferrari σε αντάλλαγμα για το μειονέκτημα της χαμηλότερης τελικής ταχύτητας δεν υλοποιήθηκαν.

Ο Binotto δήλωσε τα εξής:

Ο Max ήταν σε ελαφρώς υψηλότερο επίπεδο κάθετης δύναμης την Παρασκευή και στη συνέχεια το μείωσε. Αποφασίσαμε να παραμείνουμε σε υψηλότερο επίπεδο, επειδή πιστεύαμε ότι αυτό ήταν σημαντικό για την αποδόμηση των ελαστικών. Αλλά τελικά, στον αγώνα, η υποβάθμιση των ελαστικών ήταν πολύ μικρή.

Νομίζω ότι η επιλογή τους χρήζει κάποιας ανάλυσης από την πλευρά μας. Αλλά συνολικά, είναι πάντα ένας συμβιβασμός. Είναι μόνο θέμα λεπτομερειών και των σωστών κομματιών που μπορούν να κρίνουν τον αγώνα στο τέλος.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.
F1RACINGNEWS