Binotto – Ενάντια στο πάγωμα των κινητήρων

Mattia Binotto
Ο επικεφαλής της Ferrari Mattia Binotto δηλώνει οτι είναι ενάντια στο επερχόμενο πάγωμα κινητήρων στην Formula 1.

O Binotto λέει ότι αυτό θα καταπνίξει τον ανταγωνισμό στο άθλημα μέχρι να έρθουν οι νέες μονάδες ισχύος το 2025.

Η σεζόν του 2022 θα φέρει και το πάγωμα των κινητήρων για τα επόμενα τρία χρόνια και η Ferrari αυτή την στιγμή ακολουθεί δύο διαφορετικά μονοπάτια ανάπτυξης του κινητήρα της για να βρει την καλύτερη λύση.

Παρά το γεγονός πως όλες οι ομάδες συμφώνησαν ο Binotto διαφωνεί με αυτή την λύση για λόγους ανταγωνιστικότητας.

“Το DNA της Formula 1 πρέπει πάντα να είναι ο ανταγωνισμός, οι προκλήσεις και οι τεχνικές προκλήσεις.” είπε ο Binotto.

“Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει η ελευθερία να ανταγωνιζόμαστε σε διάφορους τομείς. Νομίζω πως αυτό πρέπει να παραμείνει σημαντικό.”

“Γι’αυτο για παράδειγμα είμαι εντελώς κάθετος στο πάγωμα των κινητήρων στο μέλλον, σκεπτόμενος το 2025. Δεν πρέπει να υπάρχει πάγωμα κινητήρων. Νομίζω ότι πρέπει να υπάρχουν ακόμη διάφοροι τομείς για να ανταγωνιστούμε.”

“Σχετικά με αυτούς τους τομείς ανταγωνισμού θα έπρεπε να ρωτάμε, ‘μπορούμε να βρούμε ένα σύστημα να βοηθηθεί η εξισορρόπηση της απόδοσης μακροπρόθεσμα?’ Γιατί όχι? Όμως ακόμα χρειαζόμαστε ανοιχτό ανταγωνισμό, όπου θα θα μπορείς να διαφοροποιείς το πρότζεκτ σου από τους άλλους διαγωνιζόμενους.”

“Νομίζω ότι ο λόγος που συμφώνησα στο πάγωμα των κινητήρων για το 2022 είναι επειδή πιστεύω πως μέχρι τότε ίσως να έχουμε μία καλή εξισορρόπηση στην απόδοση της μονάδας ισχύος μεταξύ των κατασκευαστών.”

“Μπορούμε να δούμε πως ήδη συμβαίνει και πως σε έναν χρόνο μπορεί να έχουμε μία καλή εξισορρόπηση.”

“Εξισορρόπηση σημαίνει ότι θα υπάρχει ένα delta μεταξύ των μονάδων ισχύος των ομάδων το οποίο θα είναι αρκετά αμελητέο.”

“Αν εξισορροπήσουμε, τότε νομίζω ότι πρέπει απλώς να βεβαιωθούμε ότι όλοι θα ξοδεψουν τα χρήματα τους για αυτό που θα έχουμε το 2025.”

“Οπότε είναι θέμα αποφυγής αλόγιστης σπατάλης σε μια περίοδο που πρέπει πραγματικά να σκεφτούμε μία ολοκαίνουρια μονάδα ισχύος.”

Binotto
Τα μονοθέσια του 2025 αναμένονται να είναι ελαφρύτερα και να λειτουργούν με πλήρως βιώσιμο καύσιμο πιο αποτελεσματικά με τις μονάδες ισχύος να παραμένουν υβριδικές και όχι πλήρως ηλεκτρικές.

Ο Binotto συμφωνεί με αυτή την λύση προς το παρόν.

“Δεν ξέρω αν το βιοκαύσιμο είναι ο σωστός ορισμός, θα έλεγα ανανεώσιμα καύσιμα.”

“Αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να το προσεγγίσουμε, οι τεχνικές προδιαγραφές του. Πιστεύω ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι η μόνη λύση για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πιστεύω πως οι υβριδικοί κινητήρες είναι σίγουρα μια εναλλακτική λύση.”

“Αλλα οι υβριδικοί πρέπει να είναι με ανανεώσιμα καύσιμα. Με κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για τους σκοπούς της ηλεκτροκίνησης και του υβριδισμού.”

“Αυτο δεν συμβαίνει σήμερα, επειδή έχουμε κινητήρες στους οποίους συνδέουμε ηλεκτρικά εξαρτήματα. Τώρα έχουμε ένα ηλεκτρικό και πρέπει να σχεδιάζεις τους κινητήρες για αυτόν τονξ σκοπό.”

“Νομίζω πως η εναλλακτική στην πλήρη ηλεκτροκίνηση είναι κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για να είναι υβριδικοί και τροφοδοτούνται με ανανεώσιμα καύσιμα.”

“Η F1 πρέπει να παραμείνει μία σημαντική πλατφόρμα καινοτομίας για την αυτοκίνητοβιομηχανία. Νομίζω ότι το να αποφασίσουμε τους νέους κανονισμούς θα είναι το κλειδί σε αυτό.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts