Binotto – “Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε Red Bull και Ferrari”

Ο Mattia Binotto δήλωσε ότι η διαφορά δυναμικής ανάμεσα στην Ferrari και την Red Bull μειώθηκε αρκετά, μετά και την τελευταία αναβάθμιση στην πίσω αεροτομή στην Ιταλική ομάδα

Ο Ιούλιος κυλά με τον καλύτερο τρόπο για την Ferrari. Η Ιταλική ομάδα έχει κερδίσει τους αγώνες σε Μεγάλη Βρετανία (Sainz) και Αυστρία (Leclerc). Ωστόσο η Scuderia μπορούσε να κάνει και στις 2 περιπτώσεις το 1-2.

Στο Silverstone η απόφαση να κρατήσουν εντός πίστας με τη φθαρμένη σκληρή γόμα τον Charles Leclerc, κόστισε μια διπλή παρουσία της Ferrari στο podium. Στην Αυστρία όλα κύλησαν άψογα, έως την στιγμή που εγκατέλειψε από κινητήρα ο Carlos Sainz. Ο νικητής του αγώνα, Charles Leclerc ολοκλήρωσε τον αγώνα, με πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού.

Παρά τη διαφορά δυναμικότητας που υπήρξε μέσα στη σεζόν, ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto, είπε ότι η διαφορά με τη Red Bull έχει πάψει να υπάρχει, μετά και την τελευταία αναβάθμιση στην π΄σιω αεροτομή της F1-75

Πιστεύω όσον αφορά την ταχύτητα, τα μονοθέσια είναι πολύ ίδια μεταξύ τους και αυτό το απέδειξαν οι πρόσφατες κατατακτήριες δοκιμές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 μονοθέσιων (σ.σ. RB18 και F1-75)”.

Αρχίσαμε να πιέζουμε, ασκώντας πίεση στον Max στην επανεκκίνηση και αναγκάζοντάς τον να έχει περισσότερο ρυθμό. Και αυτό τον έκανε να έχει degradation στα ελαστικά. Οπότε νομίζω ότι αυτό που είδαμε στο sprint race ήταν πιο προφανές, γιατί ασκήσαμε μεγαλύτερη πίεση. Είχαμε ένα μειονέκτημα σε σύγκριση με τη Red Bull, αναμφίβολα, όσον αφορά την ταχύτητα στην ευθεία, ειδικά σε ζώνες DRS. Άρα όσον αφορά την ισχύ του DRS σε σύγκριση με τη δική μας“.

Binotto

Δουλέψαμε πολύ σε αυτό, κατασκευάσαμε μια νέα πίσω πτέρυγα που παρουσιάσαμε ως πρώτη μόνο σε ένα παράδειγμα, που ήταν στο μονοθέσιο του Charles στον Καναδά. Το είχαμε και στα δύο αυτοκίνητα από το Ηνωμένο Βασίλειο και μετά το νέο πίσω φτερό. Απλά μειώσαμε τη διαφορά. Την κλείσαμε και είχαμε περισσότερη ταχύτητα, σε σχέση με την Red Bull. Νομίζω ότι έχουν ακόμα ένα μικρό πλεονέκτημα, αλλά πολύ μικρό ή αμελητέα, γι’ αυτό είμαστε πολύ κοντά στη δύναμη“.

Τότε είναι μόνο το όριο πρόσφυσης στις στροφές, στο οποίο μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά σαν ομάδα“.

Από την πλευρά του ο νικητής του Grand Prix της Αυστρίας, Charles Leclerc ανέφερε τα εξής:

Σε γενικές γραμμές ο ανταγωνισμός δεν ήταν έκπληξη, γιατί έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά για να βρισκόμαστε σε αυτό το επίπεδο. Φαίνεται ότι έχουμε ανεβάσει λίγο περισσότερο ρυθμό σε σύγκριση με την Red Bull. Νομίζω πως η Βαρκελώνη ήταν ένας από αυτούς τους αγώνες όπου ήμασταν πολύ δυνατοί, όπως επίσης και στο Μονακό. Αλλά από εκείνους τους αγώνες, αυτή ήταν η πρώτη φορά που ήμασταν πραγματικά λίγο πιο γρήγοροι από ότι συνηθώς“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS