Μπήκανε οι βάσεις, επιθυμία η διεκδίκηση της κορυφής το 2022!

Για την McLaren ήταν ακόμη μια ανοδική χρονιά, ωστόσο για άπαντες στο Woking η νέα σεζόν πρέπει να σηματοδοτήσει την επάνοδο στην κορυφή…

Η ομάδα της McLaren μοιάζει ένα από τα project που έχει τα φόντα να πρωταγωνιστεί από τον Μάρτη κι έπειτα. Φυσικά, τα δεδομένα για ένα τέτοιο συμπέρασμα είναι ελάχιστα, κι αυτό που αποτελεί δεδομένο είναι όσα ξέρουμε έως και την φετινή παρουσία τους. Δε χωρά αμφιβολία, όμως, πως για να μπορέσεις να πρωταγωνιστήσεις, απαιτείται συνδυασμός πραγμάτων, και στην πλειοψηφία τους τα διαθέτει η McLaren…

Διψασμένοι πιλότοι…

Αρχικά, είναι προαπαιτούμενη η συνεργασία με δυο ικανούς πιλότους. Daniel Ricciardo & Lando Norris είναι ένα ζευγάρι το οποίο μοιάζει έτοιμο για προκλήσεις, και ‘πεινασμένο’ για επιτυχία. Δεν είναι ακριβώς στην ίδια φάση της καριέρας τους, αλλά και οι δυο είναι σε θέση να πρωταγωνιστήσουν!

Lando Norris vs Daniel Ricciardo: Who will come out on top?

Ο Ricciardo δεν έκανε καλή χρονιά, αλλά υπάρχει εξήγηση. Όταν υπέγραφε στη McLaren δεν υπήρχε φετινός στόχος, μα στόχευσε μακροπρόθεσμα. Από το 2022 πίστεψε πως η ιστορική ομάδα μπορεί να διεκδικεί την κορυφή. Δεν είναι εύκολο για έναν πιλότο να αλλάζει 3 ομάδες με 3ο διαφορετικό κινητήρα σε 4 χρόνια. Το άσχημο ήταν πως ο Norris πήρε πολύ μεγάλη διαφορά στη βαθμολογία από την αρχή. Κρατά ,φυσικά, την μεγάλη νίκη στη Monza, που την δικαιούταν 1000% καθώς ο Ric ήταν ο καλύτερος οδηγός του 3ημέρου. Ο Αυστραλός είναι σε ιδανική ηλικία με την απαιτούμενη εμπειρία, ωστόσο ταυτόχρονα είναι κι επικίνδυνη καθώς εάν δεν του ‘βγει’ η συνεργασία με τη McLaren, μπορεί να μη καταφέρει ποτέ να διεκδικήσει Πρωτάθλημα οδηγών. Επομένως, θα τα δώσει όλα…

Στο διπλανό γκαράζ, ο Norris έκανε μια μαγική χρονιά, με εντυπωσιακά αποτελέσματα στο πρώτο μισό αυτής. Ο Lando μέχρι την εγκατάλειψη (χωρίς καμία ευθύνη) στην Ουγγαρία, ήταν ο μόνος που είχε βαθμολογηθεί σε όλους τους αγώνες. Και δεν μιλάμε απλώς για βαθμολόγηση. Σε 10 αγώνες έως τότε ο Βρετανός είχε 3 βάθρα και άλλες 6 φορές ολοκλήρωσε 4ος ή 5ος. Σημαντικό ρόλο στην αγωνιστική κ’ ψυχολογική πτώση αποτέλεσε η Ρωσία. Οδηγούσε τον αγώνα για μεγάλο διάστημα του περνώντας τον Sainz, ωστόσο η λανθασμένη εκτίμηση του για την βροχή που ερχόταν τον ‘καταδίκασε’, δίνοντας τη νίκη στον Hamilton. Τελικό συμπέρασμα είναι πως ο Norris είναι ένας πολύ ισχυρός εκπρόσωπος της νέας γενιάς, κ’ φέτος απέδειξε πως είναι πανέτοιμος. Γνωρίζει πολύ καλά και το περιβάλλον της McLaren. Επομένως, και αυτός θα τα δώσει όλα…

Ικανότατα στελέχη κ’ αρμονική συνεργασία…
Andreas Seidl: The man tasked with leading McLaren's fightback | Formula 1®

Andreas Seidl & Zak Brown είναι τα δύο βαριά χαρτιά των στελεχών της McLaren, ωστόσο δεν είναι μόνο οι 2 τους υπεύθυνοι για την ανάκαμψη της ομάδας. Tim Bampton, Daniel Gallo μαζί με τις γυναικείες παρουσίες της Claire Cronin κ’ της Laura Bowden συνθέτουν το εξαιρετικό team των leader της McLaren. Επίσης στο management συναντάμε τον γνωστό σε όλους Andrea Stella, μαζί με Paul James, James Key και Piers Thynne. H εξαιρετική συνεργασία τους αποτυπώνεται και στην πίστα, με την ομάδα να παρουσιάζεται χρόνο με τον χρόνο πάρα πολύ βελτιωμένη σε όλους τους τομείς. Κακά τα ψέματα η, 8 χρόνια Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών Mercedes, εκτός του κινητήρα προσφέρει και άλλα ‘μαθήματα’ στο ‘νέο αίμα’ της McLaren…

DNA Πρωταθλητισμού…
How Lewis Hamilton's 2007 F1 promotion shocked McLaren - YouTube

Μπορεί να θυμόμαστε όλοι την εξαίρεση της Brawn GP, αλλά η ιστορία μιας ομάδας βοηθά πολύ. Παρότι το έμψυχο δυναμικό έχει αλλάξει, το ‘know how’ παραμένει αναλλοίωτο. Η McLaren είναι μια τεράστια δύναμη στη F1, και οι σεζόν που κυριάρχησε δεν είναι πολύ μακριά. Η τεχνογνωσία είναι από μόνη της μια πολύ δυνατή συνθήκη για να αντιληφθούμε τις προοπτικές μιας ομάδας. ‘‘Στοχεύουμε στο 2022” ήταν μια κλασσική απάντηση από όλες τις ομάδες φέτος, αλλά όταν προέρχονταν από στόματα της McLaren ή της Ferrari είχαν άλλη βαρύτητα, από αυτά των Haas ή Alpha Tauri. Μπορεί και η μονομαχία Red Bull-Mercedes φέτος, να είναι καλή είδηση για ομάδες που θέλουν να ξαναβγούν στην επιφάνεια…

Εκτός όλων των παραπάνω, υπέρ-απαραίτητο είναι και ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο. Απάντηση σε αυτό δεν θα πάρουμε πριν τις χειμερινές δοκιμές. Το μόνο που μπορούμε να επισημάνουμε είναι πως οι πόροι για κάτι καλό σε αυτό τον τομέα έχουν θετικό πρόσημο. Η McLaren δεν είναι η πιο πλούσια ομάδα στη F1, αλλά παρά τις μαζικές απολύσεις πριν 13 μήνες λόγω πανδημίας, τα οικονομικά δεδομένα μοιάζουν τουλάχιστον σταθερά…

Εν κατακλείδι, αναμένοντας χρονιά πολλών διαφοροποιήσεων, η McLaren μπορεί να βγει η μεγάλη κερδισμένη. Δεν διαθέτουν όλες οι ομάδες υπόβαθρο, ικανό να τους φέρουν στις πρώτες σειρές εκκίνησης. Η ομάδα του Woking όμως, έχει βάλει ισχυρή υποψηφιότητα για να επιστρέψει σε ‘χρυσές‘ εποχές!

Η McLaren πούλησε τις εγκαταστάσεις του Woking!

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube,Discord και Twitter...

F1RACINGNEWS