Η αυλαία έπεσε και οι οδηγοί παίρνουν σιγά σιγά τις θέσεις στους στην σχάρα εκκίνησης. Οι ομαδες εργάζονται πυρετωδώς ώστε να αποκομησουν τα μέγιστα απο κάθε μονοθέσιο με την αγωνία να οξυνεται συνεχως.
Οι προμηθευτές ελαστικών- Pirelli της F1 επιβεβαίωσαν τις ενώσεις ελαστικών που χρήζουν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στο Albert Park Grand Prix Circuit της Μελβούρνης.
Η ιταλική εταιρεία επέλεξε μια τριάδα ενώσεων στη μέση της γκάμας της για να αντιμετωπίσει την πλειάδα των 14 στροφών, επιλέγοντας την C5 ως μαλακή, τη C4 ως μέσαια και τη C3 ως τη σκληρή γόμα.
Οι οδηγοί θα λάβουν δύο σετ σκληρού ελαστικού (λευκό σιρίτι), τρία σετ μεσαίου ελαστικού (κίτρινο σιρίτι) και οκτώ σετ μαλακού ελαστικού (κόκκινο σιρίτι), καθώς και το πράσινο intermediate ελαστικό και το μπλε full wets, εάν κριθούν απαραίτητα.
Ένα επιπλέον σετ μαλακών προορίζεται για όσους φτάσουν στο Q3 στα Qualifying, ενώ όλοι οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιούν τουλάχιστον δύο διαφορετικά slick μείγματα κατά τη διάρκεια του αγώνα, υπό την προϋπόθεση ότι η πίστα είναι στεγνή.
Όπως δήλωσαν οι προμηθευτές: “Πέρυσι [στην Αυστραλία], η πιο δημοφιλής στρατηγική ήταν των δύο pit stop, με τους σκληρούς να κάνουν τα σκληρά να κάνουν μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς, ολοκληρώνοντας το 80% όλων των γύρων, με μέση διάρκεια απόστασης 22 γύρων”.
“Μόνο τρεις οδηγοί επέλεξαν να ξεκινήσουν με τα μαλακά, με το μεγαλύτερο διάστημα επτά γύρων, ενώ δύο οδηγοί παρατάχθηκαν με σκληρά ελαστικά, καθιστώντας τη μεσαία σύνθεση το πιο δημοφιλές ελαστικό στο grid, με 15 εκκινητές”.
“Το graining έκανε αισθητή την ανεπιθύμητη παρουσία της το Σαββατοκύριακο, αν και ποτέ δεν έβαλε σε κίνδυνο την απόδοση των ελαστικών. Το Albert Park θα μπορούσε να είναι το πρώτο πραγματικό τεστ για να δούμε αν οι αλλαγές που έγιναν, ειδικά στα C4 και C5, θα παράγουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα”.
Συμπληρώνουν: “Το καλοκαίρι πηγαίνει προς το φθινόπωρο αυτή την εποχή στην Αυστραλία και ο καιρός μπορεί να είναι πολύ μεταβαλλόμενος, με μεγάλες εναλλαγές στη θερμοκρασία από τη μια μέρα στην άλλη και η βροχή είναι γνωστό ότι κάνει την εμφάνισή της“.
“Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει στο ντεμπούτο του νέου full wet: οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν νέο σχεδιασμό πέλματος για μείωση της κίνησης των μπλοκ που μπορεί να οδηγήσει σε υπερθέρμανση, ενώ η ένωση που χρησιμοποιείται είναι πιο κοντά σε αυτή που βρίσκεται στο ενδιάμεσο, γεγονός που θα μπορούσε να του δώσει ένα ευρύτερο παράθυρο λειτουργίας σε συνθήκες crossover”.