Aristotle Racing Team και F1racingnews.gr ξεκινάνε μία ενδιαφέρουσα συνεργασία

Η Aristotle Racing team και το F1racingnews.gr ξεκινάνε μία πολύ στενή συνεργασία.

Όπως έχουμε ξαναπεί και στα GP2 Podcast…GP2 στόχος του F1racingnews.gr είναι να βοηθήσει τον χώρο του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού όσο περισσότερο μπορεί.

Οπότε πάμε να μάθουμε μερικά πράγματα για την Aristotle Racing Team!!

Σε μία χώρα με μικρή ιστορία στην αυτοκινητοβιομηχανία και το μηχανοκίνητο αθλητισμό, μία ερευνητική φοιτητική ομάδα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ξεχωρίζει.

Η Aristotle Racing Team είναι μία ομάδα του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ που έχει ως τελικό στόχο την κατασκευή ενός αγωνιστικού μονοθέσιου που «τρέχει» κανονικά σε αγώνες τύπου Formula στο εξωτερικό.

Το «παρατσούκλι» της «ART» υποδηλώνει και την τέχνη που εξασκεί η ομάδα, αφού τα μέλη της μελετούν, σχεδιάζουν, συναρμολογούν και δοκιμάζουν στην πίστα αγωνιστικά μονοθέσια συμβατά με τους κανονισμούς της FSAE.

Η ART αποτελείται από υποομάδες, η κάθε μία εξειδικευμένη σε διαφορετικό τομέα επιτυγχάνοντας έτσι τα μέγιστα αποτελέσματα.


Τι είναι οι διαγωνισμοί FSAE;

Οι διαγωνισμοί στην ουσία αποτελούν μία σειρά από διεθνείς αγώνες στους οποίους λαμβάνουν μέρος φοιτητικές ομάδες από πολλά πανεπιστήμια του κόσμου παρουσιάζοντας καινοτόμες τεχνικές και προηγμένη μηχανολογική ανάλυση, τα οποία εντοπίζεις μονάχα σε κορυφαίους επαγγελματικούς χώρους.

Προκειμένου μία ομάδα να τρέξει το αγωνιστικό που κατασκεύασε σε έναν διαγωνισμό, πρέπει να περάσει πρώτα από το 1ο στάδιο, αυτό των test που περιλαμβάνουν ερωτήσεις τεχνικής και θεωρητικής φύσεως.

Τα μέλη της κάθε ομάδας αγωνίζονται για να καταφέρουν να δουν το δημιούργημα τους να οργώνει θρυλικές πίστες Formula, όπως το Silverstone στο Northhampton της Αγγλίας.


Η ιστορία της ART

Όταν πρωτοσυστάθηκε το 2006 ήταν η ομάδα που κατασκεύασε το πρώτο αγωνιστικό όχημα στη Βόρεια Ελλάδα. Η ART πραγματοποίησε το αγωνιστικό της ντεμπούτο στην πίστα Fiorano της Ιταλίας το 2007, αλλά πέρασαν δύο χρόνια μέχρι να κερδίσει την πρώτη της διάκριση στο διαγωνισμό της Αγγλίας.

Τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στη δεκάδα πολλών ευρωπαϊκών διαγωνισμών με αποκορύφωμα το 2019 στην Ολλανδία, όπου κατέκτησε την 3η θέση στην κατάταξη με το μονοθέσιο ART-19.


H ART της σεζόν 2020 – 2021

Έχοντας χάσει μία αγωνιστική σεζόν εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, η ART τη φετινή χρονιά προσπάθησε να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες.

Αυτό περιελάβανε αυστηρότερα προγράμματα συνάντησης των υποομάδων στο χώρο της ομάδας με επίσης αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα, πολλές ώρες σε διαδικτυακές κλήσεις και αναπροσαρμογή όλων των μεθόδων εργασίας, ακόμα και ως προς τα social media της ART.

Όμως με το στόχο να είναι ξεκάθαρος στο μυαλό της ομάδας, δούλεψε σκληρά και κατάφερε να περάσει στους διαγωνισμούς της Ολλανδίας, Ουγγαρίας και Τσεχίας, όπου το καλοκαίρι θα τρέξει το ΑΡΤ-20.

Λόγω των συνθηκών και της έντονης προετοιμασίας για την επόμενη χρονιά, η ομάδα αποφάσισε ότι για το 2021 θα αγωνιστεί στους διαγωνισμούς της Τσεχίας και της Ουγγαρίας!

Παράλληλα με την κατασκευή του μονοθέσιου που θα λάβει χώρα το προσεχές τρίμηνο, τα μέλη της ομάδας κοιτάζουν στο μέλλον σχεδιάζοντας το ART-22, το οποίο θα αποτελεί την πρώτη προσπάθεια της ομάδας για ανάπτυξη και ενσωμάτωση ενός πλήρως αυτόνομου και αξιόπιστου αγωνιστικού μονοθέσιου αυτοκινήτου.

Το ART-22, αφού δοκιμαστεί και βελτιστοποιηθεί θα έχει ως τελικό στόχο τη συμμετοχή στο Formula Student Germany 2022.

Και φυσικά επειδή αύριο είναι η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας, πρέπει όλοι να γνωρίζουμε οτι το γυναικείο φύλο έχει παίξει μεγάλο ρόλο στην συγκεκριμένη ομάδα.

Ας πάρουμε μία γεύση:

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik Tok,Discord και Twitter.

Ζαφειρόπουλος Διονύσης

Μεγάλωσα παρακολουθώντας Formula 1 και δημιούργησα το F1racingnews.gr σε μία προσπάθεια να ασχοληθεί ο κόσμος με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο ελεύθερος μου χρόνος με βρίσκει στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο (ΝΑΙ είμαι μεγάλος λάτρης των ΚΑΡΤ).

F1RACINGNEWS