Αποχωρεί ο υψηλόβαθμος σχεδιαστής, David Sanchez, από την Ferrari

Ο Sanchez, ο οποίος ουσιαστικά ήταν υπεύθυνος για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη των μονοθεσίων F1 της Ferrari τις δύο τελευταίες σεζόν, βρίσκονταν στο Maranello για περισσότερα από 10 χρόνια.

Αρχικά εντάχθηκε στην ομάδα από τη McLaren τον Οκτώβριο του 2012 ως υπεύθυνος αεροδυναμικής σχεδίασης, πριν αντικαταστήσει τον Dirk de Beer ως επικεφαλής αεροδυναμικής σχεδίασης το 2016.

Στη συνέχεια, ο Γάλλος προήχθη για να ηγηθεί ολόκληρου του τμήματος αεροδυναμικής το 2019, πριν από την προαγωγή του σε αρχιμηχανικό και επικεφαλής σχεδιασμού οχημάτων το 2019.

Ουσιαστικά ανέλαβε τις εργασίες για την περσινή F1-75 και την τρέχουσα SF-23.

Ο Sanchez ήταν ένα από τα βασικά πρόσωπα της εποχής της Ferrari υπό τον Mattia Binotto και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην δυναμική επιστροφή της ομάδας σε φόρμα το 2017, καθώς μαζί με τον Simone Resta μετέτρεψαν το SF-70H σε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Η χρονική στιγμή της αποχώρησης του Sanchez δεν είναι καθόλου ιδανική, με τη Ferrari να αντιμετωπίζει ήδη μια πρόκληση στην προσπάθεια να βρει πώς να μειώσει τη διαφορά της από τη Red Bull μετά την εμφάνισή τους στο Γκραν Πρι του Μπαχρέιν.

Καθώς τα ανώτερα στελέχη άλλων ομάδων πιθανότατα θα πρέπει να απομονωθούν προτού αποχωρήσουν, η Ferrari θα χρειαστεί σίγουρα να βρει αντικαταστάτη “εκ των έσω” για να αναπληρώσει την απουσία του.

Ο ίδιος ο Sanchez θα χρειαστεί επίσης να βρεθεί σε απομόνωση προτού μπορέσει να εργαστεί αλλού, με τον επόμενο προορισμό του να μην έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά φιμωλογείται ότι πρόκειται για την McLaren όπου δούλευε πριν πάει στην Ferrari

Η είδηση της αποχώρησης του Sanchez έφτασε ΄όταν ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Fred Vasseur, ξεκαθάρισε την επιθυμία του να πιέσει κάθε τμήμα στο Maranello για να τα πάει καλύτερα.

«Κάθε κομμάτι της κάθε ομάδας πρέπει να βελτιωθεί», είπε. «Αυτό είναι σημαντικό. Είναι το DNA της επιχείρησής μου.»

«Πρέπει να έχουμε την λογική να κάνουμε καλύτερη δουλειά αύριο από ότι κάναμε σήμερα. Έτσι θα πάμε μπροστά. Και δεν είναι μόνο ο μηχανικός αγώνων ή ο επικεφαλής αεροδυναμικής, πρέπει να προέρχεται από κάθε άτομο της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής

«Αν ο κάθε τύπος στην παραγωγή μπορεί να παράγει κάτι λίγο πιο γρήγορα, ή λίγο πιο ελαφρύ ή λίγο φθηνότερο, θα είναι μια υποστήριξη για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου

«Πρέπει να στείλουμε αυτό το είδος νοοτροπίας σε κάθε μέλος της ομάδας».

Μετά από ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο GP του Μπαχρέιν, όπου η Ferrari ξεπεράστηκε από τη Red Bull και ηττήθηκε από την Aston Martin, ο Vasseur υποσχέθηκε μια βαθιά ανάλυση για το πού πήγαν στραβά τα πράγματα.

«Ποτέ δεν είναι καλό να ξεκινάς με ένα DNF και θα προτιμούσα να είχα τερματίσει σίγουρα», είπε στον απόηχο της συνταξιοδότησης του Charles Leclerc.

«Είπα στην ομάδα πριν από τη δοκιμή στο Μπαχρέιν, περίπου δύο εβδομάδες νωρίτερα, ότι το πρωτάθλημα δεν θα τελειώσει στο Μπαχρέιν. Δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα σε καμία περίπτωση: και ήταν αλήθεια για τις χειμερινές δοκιμασίες, και ισχύει και για τον αγώνα σήμερα».

«Το πιο σημαντικό τώρα είναι να μπορέσουμε να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα της κατάστασης στην οποία αποτυγχάνουμε και να κάνουμε μια σωστή ανάλυση για αυτό και να έχουμε μια πιο ισχυρή απάντηση».

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTikTokDiscord και Twitter

Αναστάσιος Αθανασιάδης

Λάτρης των γρήγορων αυτοκινήτων, αλλά και της Formula 1. Η αγάπη μου για τα μονοθέσια της Formula 1 μετράει από εποχή Schumi. Πάντα με απασχολούσε το τι γίνεται πριν και μετά τους αγώνες και είμαι τυχερός που μου δόθηκε η κατάλληλη ευκαιρία να μοιράζομαι τα ευρήματα μου, με το f1racingnews.gr

F1RACINGNEWS