Ανησυχία για ηλεκτροπληξία στο μονοθέσιο του Albon δήλωσε η Honda

Albon

Ένα ασυνήθιστο πρόβλημα υπέρ-τάσης απαγόρευσε Στον Alex Albon να τερματίσει στην βαθμολογούμενη δεκάδα στο Βρετανικό γκραν πρι αφού ο Honda κινητήρας του είχε πρόβλημα που τον απέτρεψε να κάνει δεύτερο pit stop

Ο Albon ήταν από τους πρώτους οδηγούς που έκανε το προγραμματισμένο pit stop,στον γύρο 13 από τους 52. Πέρασε το αγώνα του μέσα στην δεκάδα αφού κατάφερε να μπει στο Q3 για δεύτερη φορά αυτή την σεζόν.

Ωστόσο,έπεσε έξω από τους βαθμούς με μόνο δυο γύρους να απομένουν αφού έκανε 39 γύρους με τα ίδια ελαστικά. Γιατί ένα πρόβλημα τάσης ανησύχησε την Toro Rosso και την Honda και αποφάσισαν να μην ρισκάρουν να τον βάλουν στα πιτ.

Από τότε που η F1 υιοθέτησε την Hybrid τεχνολογία 10 χρόνια πριν. Υπάρχουν αυστηροί κανόνες που συμπεριλαμβάνουν πως να χειρίζονται το μονοθέσιο και πότε είναι ασφαλές να το ακουμπήσουν. Το όποιο κλιμακώθηκε από τότε που η Turbo-hybrid κινητήρες αύξησαν την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας από την μονάδα ισχύος.

Το πρόβλημα του Albon,το όποιο δεν προσδιορίσθηκε ακόμα,σήμαινε πως το μονοθέσιο θα ήταν ανασφαλές μέχρι να απενεργοποιηθεί η ανάφλεξη.

Ο διευθυντής της Honda F1 Toyoharu Tanabe είπε.”είχαμε μια προειδοποίηση από το σύστημα υπέρ-τάσης.Θα ερευνήσουμε τι ακριβώς έγινε,από τώρα.”

“Όταν έχεις μια τέτοια προειδοποίηση από το σύστημα υπέρ-τάσης πρέπει να σβήσεις τον κινητήρα για να ακουμπήσεις το μονοθέσιο.”

“Οπότε είναι καλύτερο να συνεχίσεις να τρέχεις, ή να σταματήσεις και να σβήσει τον κινητήρα για μια αλλαγή ελαστικών; Η απόφαση που πήραμε εμείς αλλά και η ομάδα ήταν να μείνει έξω.”

Τέτοιο πρόβλημα είναι αρκετά σπάνιο. Ο Tanabe έχει να το δει ισχυρίζονταν από την αρχή του ρόλου του στην F1 στην σεζόν του 2018.

“Είναι η πρώτη φορά στα ενάμιση χρόνια που το είδα με τα μάτια μου,”είπε.

Ο Albon βρισκόταν ανάμεσα στις Renault του Daniel Ricciardo και του Nico Hulkenberg στην διάρκεια του πρώτου stint. Οι οποίοι κατέκτησαν την δέκατη και εβδόμη θέση στον τερματισμό.

Οι τρεις οδηγοί μπήκαν στα pit πριν το αυτοκίνητο ασφάλειας. Αλλά το αποτέλεσμα της Renault καλύπτει τους ισχυρισμούς του Albon πως θα ανακτούσε πόντους για τέταρτη φόρα στην σεζόν αν θα μπορούσε να κάνει το δεύτερο pit stop του.

Ο Albon δεν μπορούσε να σχολιάσει για το πρόβλημα όταν μίλησε στα Media μετά τον αγώνα. Αλλά είπε πως “δεν ήθελε να βρει κάποια δικαιολογία”.

Είπε πως το γιγαντιαίο stint του στα μεσαία ελαστικά σήμαινε πως έβλεπε τον σκελετό του ελαστικού να ξεκολλάει.

“Έναν ακόμα γύρο και θα καταστρέφαμε τα ελαστικά,”είπε. “Αλλά νομίζω πως ο ρυθμός μας ήταν καλός.Απλά ήμασταν με πολύ δουλεμένα ελαστικά.”

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Total
0
Shares
Related Posts