Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Alpine: Ανακατανομές στον τεχνικό τομέα με αλλαγές προσωπικού

Mετά το κάκιστο ξεκίνημα της σεζόν 2024 δύο ηγετικά μέλη της γαλλικής ομάδας Alpine, υπέβαλαν την παραίτησή τους

Λεγόταν Benetton, μετά Renault, μετά… “Lotus”, έπειτα πάλι Renault και τώρα αποκαλείται Alpine. Δεν είναι μυστικό πως ως ομάδα το γαλλικό σχήμα έχει περάσει πολλές περιπέτειες. Από τη μία μας έχει χαρίσει ιστορικές στιγμές – πρωταθλήματα 2004, 2005 ως Renault και νίκες ως Alpine. Από την άλλη όμως στο Enstone μαίνεται θύελλα κακοτυχίας.

Αμέσως μετά την απογοητευτική επίδοση στον αγώνα του Bahrain δύο σημαντικοί παράγοντες αποχώρησαν. Συγκεκριμένα ο Matt Harman, τεχνικός διευθυντής και ο Dirk de beer, υπεύθυνος αεροδυναμικής υπέβαλαν την παραίτησή τους.

Η ομάδα είχε αλλάξει τη διάρθρωσή της μετά την απώληση του Otmar Szafnauer. Τρεις πλέον τεχνικοί θα ανέφεραν τα πάντα στον γενικό αρχηγό της ομάδας Bruno Famin. Αυτές οι αλλαγές είχαν λόγο σύμφωνα με τον ίδιο: ” Αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε τις αλλαγές αυτές διότι παρατηρούμε ότι δεν είμαστε ακόμη στο επίπεδο απόδοσης που θα θέλαμε. Αυτές οι οργανωσιακές μετατροπές θα μας βοηθήσουν να κάνουμε το επόμενο βήμα.”

O Szafnauer δεν κατάφερε να πείσει τη γαλλική ομάδα με τα σχέδιά του

” Η νέα διοίκηση, με τρεις διευθυντές αναφέροντες σε εμένα, θα φέρει καλύτερη απόδοση και συνεργασία ανάμεσα στους τομείς. Θα συμβάλλει στη μεταφορά της προσπάθειας από το εργοστάσιο στην πίστα.”, είχει αναφέρει ο Famin.

” Eμπιστεύομαι τις ικανότητες των συνεργατών μου να δουλέψουν μαζί και να φέρουν στην ομάδα τις βελτιώσεις που χρειάζεται. Θέλω να ευχαριστήσω τους Mark και Dirk για τη συνεισφορά τους και τους εύχομαι τα καλύτερα για την καριέρα τους.”, αντιγύρισε σήμερα ο διευθυντής.

Δυστυχώς για την Alpine το τελευταίο έτος έχουν αποχωρήσει. Ο Szafnauer αποχώρησε όσο γρήγορα ήρθε. Το μεγαλύτερο πλήγμα για το Enstone ήταν η αποχώρηση του Pat Fry για τη Williams. Πολύ σημαντικό για έναν έμπειρο μηχανικό να διαλέγει μια ομάδα που υστερεί σε πόρους αλλά υπερτερεί σε οργάνωση και πνεύμα έναντι της Alpine.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Πέτρος Γαβριηλίδης

Ξεκίνησε να βλέπει Formula 1 από το 2000 και ο ήχος των V10 κινητήρων χαράκτηκε ανεξίτηλα στη μνήμη του. Οι κινητήρες μείωσαν τον ήχο τους, αλλά η έμπνευση και η όρεξη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό έμεινε ίδια.