Alpha Tauri – Χρήση tokens για την “AT02”

Η Alpha Tauri, δια στόματος του Jody Egginton δήλωσε ότι ξόδεψε κάποια από τα διαθέσιμα tokens, για τις αλλαγές σε ορισμένα σημεία στην “AT02”

Τα νέα μονοθέσια της F1 δεν θα διαφέρουν σημαντικά, σε σχέση με τα εκείνα του 2020. Οι πιο σημαντικές διαφορές σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, είναι στην εμπρός αεροτομή και στο πάτωμα του μονοθεσίου. Η Alpha Tauri για να κάνει αυτές τις αλλαγές, χρησιμοποίησε 2 tokens. Αυτά σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Jody Egginton χρησιμοποιήθηκαν στην καινούργια εμπρός αεροτομή και για την ανάρτηση στο μπροστινό μέρος της “AT02“.

Alpha Tauri
Pierre Gasly, AT02, Imola circuit

Jody Egginton, Techinal director Alpha Tauri:

Για το 2021, σημαντικές αλλαγές στο αυτοκίνητο απαιτούν τη χρήση tokens και κάθε ομάδα περιορίζεται σε μόλις 2. Ως εκ τούτου, επιλέξαμε να αλλάξουμε το safety cell. Πιστεύουμε ότι το πλαίσιο και η μονάδα ισχύος μας παρέχει μια καλή γραμμή βάσης. Είμαστε λοιπόν χαρούμενοι που ξοδέψαμε τα token μας αλλού για το 2021“.

Επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε τα 2 tokens, για μια καινούργια μύτη στην εμπρός αεροτομή. Επιπλέον, η μπροστινή ανάρτηση έχει επανασχεδιαστεί. Ως αποτέλεσμα αυτού, έχουμε επιλέξει να αναβαθμίσουμε μερικά εξαρτήματα από την “Red Bull Technologies”, η οποία μας έχει προμηθεύσει με εξαρτήματα διεύθυνσης, προδιαγραφών του 2020, σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς“.

Πόσο γρήγορο θα είναι το μονοθέσιο μας ? Δεν είναι κάτι που θα ήθελα να βάλω έναν ακριβή αριθμό ακόμα. Λαμβάνοντας υπόψη τα πάντα, θα έλεγα ότι πιθανότατα θα δούμε ένα επίπεδο απόδοσης παρόμοιο με εκείνο στα μέσα του 2020“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik Tok,Discord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS