Alpha Tauri – Οι οδηγοί στηρίζουν την επιλογή σκληρότερης γόμας στο Q2

Alpha Tauri δεν φοβάται να ξαναχρησιμοποιήσει σκληρότερα ελαστικά στο Q2 παρ’όλο που ο Yuki Tsunoda απέτυχε να προκριθεί στο the top 10 με τα μεσαία ελαστικά στο Bahrain.

Οι οδηγοί που προκρίνονται στο Q3 οφείλουν να εκκινήσουν τον αγώνα με τα ελαστικά με τα οποία θέτουν τον ταχύτερο γύρο τους στο Q2. Συνήθως, η προτιμώμενη γόμα για υψηλό φορτίο καυσίμου στην εκκίνηση του αγώνα είναι σκληρότερη από αυτήν που θα ήταν ταχύτερη για κατατακτήριες. Η Alpha Tauri, οπότε, έβαλε μεσαία γόμα και στους δύο της οδηγούς στο Q2 στο Bahrain με την ελπίδα να έχει στρατηγικό πλεονέκτημα. Ωστόσο, μόνο ο Pierre Gasly κατάφερε να προκριθεί στο τελικό στάδιο των κατατακτηρίων.

Η Mercedes και η Red Bull ήταν και αυτές, όπως η Alpha Tauri, ομάδες που επέλεξαν τα μεσαία ελαστικά. Από τα έξι μονοθέσια, μόνο από την Red Bull ο Sergio Perez και από την AlphaTauri ο Yuki Tsunoda απέτυχαν να προκριθούν στο Q3.

Pierre Gasly
Παρ’όλα αυτά, ο Gasly και ο Tsunoda υποστήριξαν την απόφαση της ομάδας να επιμίνει στην επιθετική της στρατηγική στις κατατακτήριες, λέγοντας πως το μονοθέσιό τους είναι αρκετά γρήγορο για να τα καταφέρουν.

“Συνολικά, αναφορικά με την απόδοση και την ταχύτητα, είναι πολύ ενθαρρυντικό για το υπόλοιπο της σεζόν, αρχής γενομένης από την Imola αυτό το τριήμερο,” είπε ο Gasly για το ξεκίνημά του στην σεζόν, έχοντας καταταγεί 5ος στο Bahrain.

“Εξ’όσων είδαμε στο Bahrain, φαίνεται πως έχουμε ένα πακέτο που θα μας επιτρέψει να παλέψουμε για μεγάλους βαθμούς και δεν υπάρχει λόγος να μην συμβεί αυτό στους επόμενους αγώνες.”

“Ένα παράδειγμα της αυτοπεποίθησης της ομάδας να χρησιμοποιήσει την μεσαία γόμα στο Q2 του Sakhir καθώς εκτός από εμάς, υπήρχαν μόνο οι δύο Mercedes και ο Max Verstappen που τα κατάφεραν. Ήταν ρίσκο, όμως αποδεικνύει την πίστη μας στο μονοθέσιο και το επίπεδο απόδοσής μας. Τώρα ελπίζω να μπορέσω να το ξανακάνω σε άλλες πίστες.”

Ο Gasly πρόσθεσε πως η ομάδα είναι “ξεκάθαρα σε ρυθμό” τώρα.

Yuki Tsunoda
Ενώ ο Tsunoda κατετάγη 13ος με την ίδια στρατηγική, είδε προοπτική στην απόδοση της Alpha Tauri-Honda AT02 και έπλεξε το εγκώμιο της ομάδας που του έδωσε τα μεσαία ελαστικά στο πρώτο του Q2 στην F1.

“Στις κατατακτήριές μας στο Bahrain, δεν μετανιώνω καθόλου για την στρατηγική μας, επειδή το να είμαι αφοσιωμένος στο να προσπαθώ να μπω στο Q3 με τα μεσαία ελαστικά ήταν μία καλή εμπειρία και για την ομάδα ήταν μία καινούρια πρόκληση το να δοκιμάσει και να χρησιμοποιήσει αυτό το ελαστικό,” είπε ο Tsunoda.

“Έμαθα πολλά από αυτό, ακόμα και αν περίμενα να είμαι ψηλότερα στην σχάρα με την προοπτική να βρεθώ στο top 5 ή top 6.”

Την ίδα μαλακή, μεσαία και σκληρή γόμα θα χρησιμοποιήσει στην Imola. Ο Tsunoda έχει γράψει αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών στη πίστα που όπως λέει θα τον βοηθήσει “ώστε να δουλέψω με παρόμοιο τρόπο με το Bahrain” δεδομένου ότι “ήδη έχω αυτοπεποίθηση στο μονοθέσιο στην Imola”.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube, Discord και Twitter

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS