Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Alonso: “Πήρα πολύ ρίσκο για να φέρω το μονοθέσιο σε αυτή τη θέση”

Ο Fernando Alonso παραδέχτηκε ότι οι γύροι του στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Μονακό συνοδεύτηκαν από “άβολο” ρίσκο, καθώς προσπάθησε να διεκδικήσει την πρώτη του pole position στη F1 από το 2012

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2005 και του 2006, ήταν επικεφαλής μιας συναρπαστικής περιόδου Q3 σε δύο στιγμές, αλλά και στις δύο περιπτώσεις τον προσπέρασε ο Max Verstappen. Η επιδεξιότητα του οδηγού της Red Bull στον τελευταίο τομέα (sector) έκρινε την pole υπέρ του.

Μετά τον πρώτο του γύρο στη Q3, ο Alonso ένιωσε ότι “οδηγούσε σαν ζώο” για να βρεθεί προσωρινά στην κορυφή, αλλά έπρεπε να κάνει πιο έντονη τη δεύτερη προσπάθειά του για να ανατρέψει τον Verstappen

Εκτίμησε ότι οι προσπάθειές του ήταν μερικές φορές “πάνω από το όριο”, καθώς ήλπιζε να κατακτήσει την τόσο σημαντική pole στο Μονακό, αλλά αντιμετώπισε την αδυναμία της Aston Martin AMR23 στο τελευταίο μέρος του γύρου.

Αυξήσαμε το επίπεδο του ρίσκου σε ένα άβολο επίπεδο, θα λέγαμε,” ανέφερε ο Αλόνσο, ο οποίος κατέκτησε την τελευταία του pole position στη Γερμανία το 2012.

Νομίζω ότι και οι δύο γύροι στη Q3 ήταν λίγο πέρα από το όριο μερικές φορές, αλλά όλα πήγαν καλά. Ο τελευταίος τομέας φαίνεται να είναι ο πιο αδύναμος μας στην πίστα.”

Ήμασταν, νομίζω, όγδοοι ταχύτεροι στον τελευταίο τομέα. Οπότε κάτι συμβαίνει εκεί και πρέπει να το αναλύσουμε λίγο. Ίσως η Σιγκαπούρη ή οπουδήποτε αλλού να είναι η επόμενη ευκαιρία για αυτό το θέμα“.

Alonso
Ο Alonso εξήγησε ότι ήταν σημαντικό να ξεκινήσει από νωρίς, δεδομένης της τάσης για ατυχήματα στην πίστα του Μόντε Κάρλο, και δήλωσε ικανοποιημένος που πέτυχε μια θέση στην πρώτη σειρά εκκίνησης, παρά το συγκριτικό έλλειμμα της Aston Martin στις κατατακτήριες δοκιμές σε σχέση με τον ρυθμό της στον αγώνα

Πρόσθεσε ότι η διάρκεια του αγώνα των 78 γύρων θα είναι δύσκολη για το μονοθέσιο, και κάλεσε την ομάδα του να επικεντρωθεί στη σωστή στρατηγική του αγώνα για να αυξήσει τις πιθανότητες υπέρ του.

Ποτέ δεν ξέρεις εδώ – ξέρεις ότι όλα μπορούν να συμβούν εδώ, πάντα μερικά ατυχήματα, κίτρινες ή κόκκινες σημαίες, οπότε είναι σημαντικό να κάνουμε έναν γύρο και να είμαστε μπροστά“, πρόσθεσε.

Με τον Tsunoda και τον Max να ολοκληρώνουν τους γύρους τους, ήξερα ότι υπήρχε η δυνατότητα να είμαι στη P2. Αλλά ήμασταν πολύ κοντά στην pole position, οπότε πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι.”

Ήρθαμε εδώ με κάποιες ανησυχίες σχετικά με την απόδοσή μας το Σάββατο, φαινόμαστε πολύ καλοί για την Κυριακή και η φροντίδα της φθοράς των ελαστικών είναι πολύ καλή.

Είναι ένας μακρύς αγώνας. Δεν νομίζω ότι θα υπάρξουν καθόλου ευκαιρίες για προσπέραση, καθώς πρόκειται για το Μονακό, αλλά είναι ένας πολύ απαιτητικός αγώνας για το μονοθέσιο, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα φρένα.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να κάνουμε σε 78 γύρους, οπότε πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και αφοσιωμένοι, και πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση όσον αφορά τη στρατηγική και τα πιτ-στοπ.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Αναστάσιος Αθανασιάδης

Λάτρης των γρήγορων αυτοκινήτων, αλλά και της Formula 1. Η αγάπη μου για τα μονοθέσια της Formula 1 μετράει από εποχή Schumacher. Πάντα με απασχολούσε το τι γίνεται πριν και μετά τους αγώνες και είμαι τυχερός που μου δόθηκε η κατάλληλη ευκαιρία να μοιράζομαι τα ευρήματα μου, με το f1racingnews.gr