Ο Fernando Alonso ανέφερε ότι η Aston Martin πρέπει να βελτιώσει την απόδοση της για τα επόμενα Grand Prix και εξέφρασε την ικανοποιήση του για το αποτέλεσμα που έλαβε στο GP Σιγκαπούρης
Σε ένα τριήμερο στο οποίο ο στόχος για όλους ήταν η επιβίωση και ο τερματισμός χωρίς απρόοπτα, ο Fernando Alonso βγήκε νικητής. Ο Ισπανός οδηγός της Aston Martin τερμάτισε στην 8η θέση και αποτέλεσε για λογαριασμό της Aston Martin, την 5η ισχυρή ομάδα του τριημέρου, στο σιρκουί της Μαρίνας Μπέι.
Παρόλο που έχασε από τις Ferrari των Charles Leclerc και Carlos Sainz, ο Alonso κατάφερε και πήρε το μέγιστο μέσω της στρατηγικής, κερδίζοντας τους Hulkenberg και Perez
“Ο αγώνας ήταν πολύ έντομος σωματικά για εμάς. Παρόλα αυτά εκτελέσαμε άριστα το πλάνο μας και καταφέραμε να πάρουμε από το Grand Prix μερικούς καλούς βαθμούς”, ανέφερε ο Alonso, μετά το τέλος του αγώνα του GP Σιγκαπούρης.
“Εδώ στη Σιγκαπούρη, η 8η θέση είναι το καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό που περιμέναμε. Προφανώς και η 7η θέση στις κατατακτήριες ήταν κάτι πολύ ενθαρρυντικό για εμάς. Εκκινώντας από αυτή την θέση, ονειρευόμασταν ότι η 8η και η 9η θέση, ήταν πολύ δυνατό να συμβεί και στο τέλος, καταφέραμε το πετύχαμε”.
Για την στρατηγική, η οποία είχε καθοριστική σημασία για την 8η θέση στο GP Σιγκαπούρης, ο Alonso είπε τα εξής:
“Δοκιμάσαμε τη στρατηγική του undercut, σταματώντας για pit, νωρίτερα από τους άλλους και λειτούργησε αρκετά καλά για εμάς (σ.σ. ο Alonso μπήκε στον 25ο γύρο και έβαλε πατημένο σετ σκληρής γόμας, την ώρα που Hulkenberg και Perez μπήκαν στον 28ο και 29ο γύρο αντίστοιχα)”.
Παρά το θετικό αποτέλεσμα, ο Alonso δεν έκρυψε την πικρία του για την συνολική απόδοση της Aston Martin, παρόλο που η έλευση του Newey για την νέα εποχή της ομάδας από το 2025, έφερε αέρα αισιοδοξίας
“Χάσαμε λίγο έδαφος σε σύγκριση με τις κορυφαίες ομάδες και βρισκόμαστε στη μέση του midfield. Θέλουμε να αλλάξουμε αυτή την κατάσταση. Ήταν καλοί οι βαθμοί σήμερα, αλλά σήμερα ήμασταν πίσω σχεδόν έναν ολόκληρο γύρο”.
“Στην πραγματικότητα, το μονοθέσιο οδηγικά, ήταν δύσκολο, όλο το Σαββατοκύριακο και τα καταφέραμε πολύ καλά που τερματίσαμε μόνο λίγα δευτερόλεπτα πίσω από μια Ferrari”.
“Για αυτό ακριβώς τον λόγο, έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε πίσω στο Silverstone τις επόμενες εβδομάδες για να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας για το τριήμερο στο Austin”.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελεύταιο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.