Ο Fernando Alonso δήλωσε ότι η Aston Martin μπορούσε βάσει απόδοσης να τερματίζε πιο ψηλά στον αγώνα του GP Ιαπωνίας και ανέφερε ότι δεν έδειξε ποτέ τον εκνευρισμό στην ομάδα του, κατά την διάρκεια του αγώνα
Στο GP Ιαπωνίας ο Fernando Alonso το καλύτερο αποτέλεσμα, που θα μπορούσε να πάρει. Μετά την κακή του εμφάνιση στον αγώνα του GP Σιγκαπούρης και την 15η θέση, ο Ισπανός οδηγός της Aston Martin τερμάτισε στην Suzuka στην 8η θέση. Μετά την Ολλανδία η Aston Martin έχει χάσει αυτήν την δυναμική που είχε στους πρώτους αγώνες της σεζόν. Επιπλέον ένας ακόμα παράγοντας είναι και οι ώρες που έχουν οι ομάδες σε διάθεση τους στην αεροδυναμική σήραγγα. Από το καλοκαίρι οι ώρες χρήσης σε αεροδυναμική σήραγγα και CFD για κάθε ομάδα, εναρμονίζεται με την τωρινή βαθμολογία.
Έτσι η Aston Martin από την 3η θέση που ήταν πριν από λίγο καιρό βρέθηκε στην 4η θέση, εξαιτίας της μείωσης ωρών λόγων των κανονισμών της FIA. Μεγάλες κερδισμένες από αυτό βγήκαν η Ferrari και η McLaren, η οποία τερμάτισε και με τα 2 μονοθέσια της στο βάθρο
Στην εκκίνηση ο Alonso έχοντας την μαλακή γόμα της Pirelli, προσπέρασε τους Lewis Hamilton και Sergio Perez (σ.σ. είχαν επαφή μεταξύ τους στην εκκίνηση) και ανέβηκε στην 6η θέση. Ωστόσο η υψηλή θερμοκρασία σε αέρα και οδόστρωμα και το υψηλό degradation στα ελαστικά, οδήγησαν την Aston Martin να καλέσει στον 11ο γύρο τον Alonso, για αλλαγή ελαστικών. Σε team radio ο Alonso ανέφερε το: “Με αυτό το pit stop τόσο νωρίς, με πετάξαμε εκεί έξω στα λιοντάρια, σαν ένα εύκολο θήραμα“.
“Στην πραγματικότητα δεν ήμουν θυμωμένος, σε αντίθεση με αυτό που φάνηκε. Πιστεύω απλώς ότι είναι το ίδιο κλασικό θέμα. Είναι ένα συνηθισμένο team radio από την FOM, το οποίο είναι εντελώς εκτός πλαισίου“, ανέφερε αρχικά για το εν λόγω περιστατικό ο Alonso.
“Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς λένε οι άλλοι οδηγοί, όταν βρίσκονται πίσω από ένα μονοθέσιο, που είναι πιο αργό και στην ευθεία, απομακρύνονται ακόμα και όταν ανοίγει το DRS. Ωστόσο εγώ προτιμώ να έχω κίνητρο και ήθελα να τους προσπεράσω. Στην πίστα, όπως είπα, ήμουν πιο αργός ακόμα και με ανοιχτό το DRS. Έτσι ζήτησα μια διαφορετική στρατηγική. Σταματήσαμε για να αλλάξουμε ελαστικά και στρατηγική και στο τέλος τους νικήσαμε. Έτσι το κάνουμε. Κερδίσαμε τους πάντες στην πίστα, ακόμα κι αν το team radio είναι το αποκορύφωμα“.
Για την γενική εικόνα του αγώνα του GP Ιαπωνίας, ο Alonso ανέφερε τα εξής:
“Είχαμε έναν καλό αγώνα σήμερα. Νομίζω ότι μπορούσαμε να πάρουμε περισσότερα πράγματα, σε σχέση με το αποτέλεσμα μας σήμερα. Πιστεύω ότι μπορούσαμε να πάρουμε την 6η ή ακόμα και την 7η θέση“.
“Είναι πλέον προφανές ότι η McLaren είναι λίγο πιο μπροστά από εμάς σε δυναμική στο grid, τούτη την χρονική στιγμή. Ωστόσο όλοι εργάζονται στο εργοστάσιο, για να φέρουν κάποια νέα εξαρτήματα, για το μονοθέσιο μας, πριν από το τέλος της σεζόν. Επομένως ας δούμε τι μπορούμε να φέρουμε“.


“Εκκινώντας με την μαλακή γόμα, μπήκαμε στα pits νωρίτερα από τους αντιπάλους μας. Όταν βάλαμε την σκληρή γόμα δυσκολευτήκαμε λίγο στο δεύτερο stint του αγώνα. Ωστόσο στο τελευταίο stint (σ.σ. δεύτερο με την χρήση της σκληρής γόμας της Pirelli), ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί και μπορέσαμε να πιέσουμε, για να κρατήσουμε πίσω μας τους οδηγούς της Alpine“.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.