Ορισμένοι θα πούν ότι ο Ισπανός κατέκτησε λιγότερα από ΄όσο του άξιζαν στην καριέρα του, αλλά από οτι φαίνεται εκείνος διαφωνεί.
Ο Alonso συγκαταλέγεται ανάμεσα στους κορυφαίους του σπορ με 32 νίκες και δύο πρωταθλήματα οδηγών το 2005 και 2006. Βέβαια έχασε την ευκαιρία για περισσότερους τίτλους όπως το 2007, το 2010 και το 2012. Αλλά ο Ισπανός από το Οβιέδο δε νιώθει ότι αξίζει περισσότερα και τονίζει ότι κατέκτησε περισσότερα από οσα είχε ονειρευτεί όταν ξεκίναγε την καρίερα του.
Ερωτηθείς στo podcast στην πλατφόρμα του Youtube, Beyond the Grid εάν με βάση του ταλέντου του άξιζε περισσότερα απάντησε:
”Όχι δεν το πιστέυω, θεωρώ ότι ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει. Υπάρχουν μερικά παραδείγματα οδηγών που ίσως θα μπορούσαμε να πούμε ότι επικρατεί άδικία με τον τρόπο που ίσως κάποιοι οδηγοί κερδίζουν πρωταθλήματα ή κερδίζουν αγώνες που, εάν δεν είχαν το κατάλληλο μονοθέσιο δε θα κέρδιζαν ποτε΄΄. Αλλά δεν θα το μάθουμε ποτέ γιατί είμαστε όλοι σε διαφορετικά μονοθέσια. Και το αντίστροφο, υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι οδηγοί που δεν έφτασαν καν στη Formula 1, και αυτό είναι άδικο γιατί αγωνίστηκα με πολλούς, πολλούς οδηγούς σε νεότερες κατηγορίες που ήταν εξαιρετικοί – και κέρδισαν πολλά πρωταθλήματα στα καρτ. , στη Formula 3, σε άλλες κατηγορίες και δεν είχαν ποτέ την ευκαιρία να οδηγήσουν μονοθέσιο της Formula 1.”
”Το ίδιο και εδώ τώρα στο grid, έχουμε 20 καταπληκτικούς οδηγούς όπου ίσως το 90% από αυτούς δεν θα κερδίσουν ποτέ έναν αγώνα στην καριέρα τους στη Formula 1, και αυτό είναι άδικο γιατί το αξίζουν, σίγουρα.”
”Οπότε όταν σκέφτομαι την καριέρα μου, είχα την τύχη να κερδίσω δύο πρωταθλήματα. Επιπλέον συμπεριλαμβάνω μέσα στις επιτυχίες μου το Le Mans, τη Daytona, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Karting – βλέπω τον εαυτό μου με περισσότερα από αυτά που ονειρεύτηκα όταν ξεκίνησα την καριέρα μου. Έτσι δεν θα θεωρήσω ποτέ άδικα ή άτυχα τα αποτελέσματά μου”.
Υπήρχαν στιγμές που ο Ισπανός δεν έκανε και τις καλύτερες επιλογές στην εύρεση νέας ομάδας. Χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αποτελούν αδιαμφισβήτητα η επιστροφή του στη Renault το 2008 και η δεύτερη θητεία του στη Mclaren το 2015. Αλλά πότε ο Alonso ένιωθε ότι οδηγο΄υσε το καλύτερο μονοθέσιο στο grid;
”Στη F1, θα έλεγα ότι έχω οδηγήσει το καλύτερο αυτοκίνητο μα΄λλον τρεις φορές”, είπε ο Ισπανός. ”Το πρώτο μισό του 2005 με τη R25, καθώς στο δεύτερο μισό ο Kimi και η McLaren, ήταν πιο γρήγοροι αλλά δεν είχαν την αξιοπιστία. «Νομίζω ότι το 2006, στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος ή στους πρώτους έξι με επτά αγώνες, νομίζω ότι είχαμε το καλύτερο μονοθέσιο. Και το 2007, νομίζω ότι η Mclaren ήταν αρκετά γρήγορη αν και με τη Ferrari οι διαφορές ήταν πολύ μικρές. Δεν νομίζω ότι είχαμε ένα ξεκάθαρο πιο γρήγορο μονοθέσιο εκείνη τη χρονιά . Σε κάποιους αγώνες η McLaren ήταν πιο γρήγορη, κάποια Σαββατοκύριακα η Ferrari. Πιστεύω ότι σε αυτά τα τρία χρόνια στη Formula 1, οδήγησα τα καλύτερα και ταχύτερα μονοθέσια στην καριέρα μου και κατέκτησε δύο στα τρία πρωταθλήματα οπότε δεν τα πήγα και τόσο άσχημα τελικά.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.