Alonso – “Ήταν σωστή η απόφαση τους”

Alonso
Portrait, Miami International Autodrome, GP2305a, F1, GP, USA Fernando Alonso, interview

Ο Fernando Alonso τάχθηκε υπέρ της απόφασης της FIA να μειώσει και στο GP Miami το μήκος των ζωνών του DRS, για να αυξήσει τον βαθμό δυσκολίας των προσπεράσεων

Η FIA αποφάσισε στο GP Αζερμπαϊτζάν να μειώσει κατά 100 μέτρα το μήκος των ζωνών του DRS. Αυτή η απόφαση προκάλεσε τον εκνευρισμό πολλών οδηγών, με τον George Russell να αφήνει ερωτήματα στην απόφαση της παγκόσμιας ομοσπονδίας. Ο Russell είναι και μέλος του GPDA (Grand Prix Drivers Association).

Ενόψει του GP Miami, η FIA αποφάσισε και σε αυτό το τριήμερο την μείωση του μήκους χρήσης, σε 2 από τις 3 συνολικά ζώνες DRS του “Miami International Autodrome”

Στην πρώτη ζώνη του DRS το σημείο ανίχνευσης είναι 90 μέτρα μετά την έξοδο από την στροφή “8” και η ζώνη ενεργοποίησης του ξεκινά 105 μέτρα μετά το πέρασμα από την στροφή “9”. Το σημείο ανίχνευσης για τη δεύτερη ζώνη του DRS βρίσκεται 15 μέτρα μετά την έξοδο από την στροφή “17” και η ενεργοποίηση του γίνεται στο μέσον της ευθείας, ανάμεσα στις στροφές “16” και “17”.

Μιλώντας αναφορικά για αυτή την απόφαση, ο Fernando Alonso ανέφερε στην media day της F1 τα εξής:

Νομίζω ότι ήταν σωστή η απόφαση τους“.

Η προσπέραση εδώ πέρυσι, προφανώς και ήταν πιο εύκολη. Επομένως για αυτόν ακριβώς τον λόγο πιστεύω ότι μείωσε το μήκος χρήσης του DRS η FIA. Στο Μπακού ήταν ένα από τα πιο εύκολα πέρυσι, οπότε μίκρυναν την χρήση του DRS. Άκουσα ότι ο Lewis να λέει ότι το DRS ήταν πολύ μικρό, όσον αφορά το μήκος της χρήσης του. Νομίζω ότι για αυτούς ήταν πολύ κοντό, εξαιτίας της υψηλής κάθετης δύναμης. Για τη Red Bull, ήταν πολύ μεγάλο“.

Οπότε υποθέτω ότι αφορούσε τον υπολογισμό που κάνει η FIA, αφού είδε τους περσινούς αγώνες. Το Μπακού και το Miami, ήταν στην υψηλή πλευρά όσον αφορά τις προσπεράσεις και στο πόσο εύκολες ήταν. Για αυτό τον λόγο τις μίκρυναν. Ας το δούμε αυτό φέτος, αλλά είναι δύσκολο να κάνουμε κάποια πρόβλεψη“.

Και κατέληξε ο Alonso λέγοντας:

Πιστεύω ότι είμαστε οι ομάδες πολύ κοντά μεταξύ μας, όσον αφορά την απόδοση. Εάν βγάλεις από την εξίσωση την Red Bull, είσαι από την 3η έως 16η θέση στο Q1 και πας στην επόμενη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Έτσι ολοκληρώνεις το Qualifying με τη σειρά που σου αξίζει“.

Στον αγώνα πως θα μπορέσεις να προσπέρασεις ένα μονοθέσιο, το οποίο είναι ταχύτερο από εσένα, για μισό μόλις δέκατο ? Εκεί επόμενως είναι λίγο ή πολύ, η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Αυτός νομίζω ότι είναι ο βασικός λόγος που συμβαίνει όλο αυτό“.

Πρέπει λοιπόν να αποφασίσετε με σύνεση πότε θέλετε να είστε πολύ κοντά σε ένα αυτοκίνητο μπροστά σας. Αυτό είναι λοιπόν το πρόβλημα“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts