Ο Fernando Alonso υποστήριξε ότι πρέπει να βελτιωθεί στις κατατακτήριες, καθώς οι προσπεράσεις θα είναι πολύ δύσκολες σε Ισπανία και Μονακό.
Ο Alonso προκρίθηκε στο Q3 στο Grand Prix του Bahrain, αλλά στους επόμενους δύο αγώνες, σε Imola και Portimao, ηττήθηκε από τον Esteban Ocon. Ωστόσο, σε αυτούς τους δύο αγώνες, ο Alonso κέρδισε πέντε θέσεις και τερμάτισε εντός βαθμολογούμενης δεκάδας.
Βέβαια, σύμφωνα με τον ίδιο, οι προσπεράσεις θα είναι πολύ δύσκολες τόσο στην πίστα της Καταλονίας όσο και σε εκείνη του Monaco, με αποτέλεσμα οι κατατακτήριες να αποτελούν πολύ σημαντικό στοιχείο του τριημέρου.
“Ο κύριος στόχος για εμένα στους δύο επόμενους αγώνες, στην Καταλονία και στο Μονακό, είναι να νιώσω πιο άνετα με το μονοθέσιο, ειδικά στις κατατακτήριες. Είχαμε καλό μονοθέσιο στο Portimao και δεν απέδωσα καλά στις κατατακτήριες. Αν αυτό συμβεί στην Βαρκελώνη ή στο Μονακό, θα είναι μεγάλο πρόβλημα. Δεν μπορώ να το ανεχτώ. Γι’ αυτό πρέπει να είμαι πιο προετοιμασμένος.”
Πέρσι, όταν η ομάδα λεγόταν Renault, κανένας από τους οδηγούς δεν είχε καταφέρει να προκριθεί στο Q3 του Ισπανικού Grand Prix.
“Πέρσι, ήταν πολύ δύσκολο για την ομάδα. Θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε. Θα προσπαθήσουμε να μάθουμε από τα όποια προβλήματα αντιμετωπίσαμε πέρσι.”
“Όπως είπα, στις δύο επόμενες πίστες, οι κατατακτήριες είναι αρκετά σημαντικές, καθώς στον αγώνα είναι πιο δύσκολο να προσπεράσεις σε σχέση με το Portimao. Άρα, θα εστιάσουμε εκεί και θα προετοιμαστούμε για το τριήμερο τις επόμενες τρεις μέρες.”
O Alonso πιστεύει ότι αιτία των μέτριων κατατακτηρίων του δεν είναι το γεγονός ότι δεν μπορεί ακόμη να πάρει το 100% από τα ελαστικά, αλλά το γεγονός ότι δεν μπορεί να προσαρμοστεί άμεσα στις εναλλασσόμενες συνθήκες.
“Όλοι έχουν να κάνουν δουλειά. Εγώ πρέπει να κάνω περισσότερη, για να είμαι καλύτερος το Σάββατο. Δεν έχει να κάνει μόνο με το να πάρεις όσο το δυνατόν περισσότερα από τα ελαστικά, καθώς στο FP2 ή στο FP3 βάζεις τα μαλακά ελαστικά και το κάνεις.”
“Έχει να κάνει με τις συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες στις κατατακτήριες. Αν έχει λιγότερο ή περισσότερο αέρα, λιγότερη ή περισσότερη πρόσφυση. Οτιδήποτε αλλάζει στην πίστα, πρέπει να είμαι έτοιμος και να το αντιλαμβάνομαι στο out-lap. Δεν πρέπει να κάνω περισσότερους γύρους στο Q1 ή στο Q2.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.