Alfa Romeo- Χρησιμοποιεί tokens για λεπτότερο ρύγχος στη C41

Ένα λεπτότερο ρύγχος είναι η πιο σημαντική αλλαγή στο νέο σασί C41 της Alfa Romeo, που παρουσιάστηκε σήμερα. Για την κατασκευή του η ομάδα έκανε χρήση token.

Ο τεχνικός διευθυντής της Alfa Romeo Jan Monchaux επιβεβαίωσε ότι η ομάδα είχε χρησιμοποιήσει tokens ανάπτυξης για να απομακρυνθεί από τo πλατύτερo ρύγχος που παρατηρήθηκε στο αυτοκίνητο του περασμένου έτους. Οι περιορισμοί στη σχεδίαση αυτοκινήτων εισήχθησαν ως μέτρο εξοικονόμησης κόστους λόγω της καθυστερημένης έναρξης του πρωταθλήματος του περασμένου έτους μετά το ξέσπασμα της Covid-19.


“Η C41 μοιράζεται πολλά κοινά μέρη με τη C39, απλώς και μόνο λόγω των κανονισμών που ψηφίστηκαν ως αποτέλεσμα της πανδημίας”, δήλωσε ο Monchaux. “Η ανάπτυξη ορισμένων εξαρτημάτων έπρεπε να παγώσει – για παράδειγμα, έπρεπε να μεταφέρουμε το σασί, το κιβώτιο ταχυτήτων και πολλά άλλα όπως το σύστημα ψύξης.

“Οι κανονισμοί επιτρέπουν τη χρήση δύο λεγόμενων token ανάπτυξης για την πραγματοποίηση αλλαγών και επιλέξαμε να τα χρησιμοποιήσουμε στο ρύγχος. Είναι μια πολλή ασυνήθιστη κατάσταση στη Φόρμουλα 1 να μην είσαι σε θέση να κατασκευάσεις ένα ολόκληρο νέο μονοθέσιο για τη νέα σεζόν, αλλά έχει νόημα υπό αυτές τις συνθήκες και με στόχο να διατηρηθεί το κόστος υπό έλεγχο. “

Η Alfa Romeo και οι αντίπαλοί τους θα έχουν μόνο περιορισμένες, τριήμερη δοκιμές πριν από την σεζόν για να αξιολογήσουν τις αλλαγές στα αυτοκίνητά τους.

“Οι δοκιμές στο Μπαχρέιν θα είναι ταραχώδεις”, προέβλεψε ο Monchaux. “Περιμένω από κάθε ομάδα να κάνει όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα σε μια προσπάθεια να συμπληρώσουν όλους τους στόχους τους.”

“Ένα από τα βασικά στοιχεία των δοκιμών θα είναι τα νέα ελαστικά, τα οποία μπορέσαμε να δοκιμάσουμε σε μερικές περιπτώσεις πέρυσι, οπότε θα πρέπει να γίνει πολλή δουλειά σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά, έχουμε ένα πολύ μειωμένο χρονικό περιθώριο, μόλις τρεις ημέρες, φέτος, οπότε αναμένω ότι η δράση στην πίστα θα είναι πολύ περισσότερη από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια. “


Η Monchaux αναφέρει ότι η ομάδα έχει ένα πλεονέκτημα, καθώς όλοι οι αντίπαλοί τους -πέρα απ’τη Mercedes – έχουν τουλάχιστον έναν νέο οδηγό. Kimi Raikkonen και ο Antonio Giovinazzi μπαίνουν στην τρίτη σεζόν τους με την ομάδα.

“Ένα κρίσιμο στοιχείο είναι ότι, από την αρχή, ξέρουμε με βεβαιότητα τί τους αρέσει και τί οχι. Το αυτοκίνητο του 2021 είναι πολύ όμοιο με του περασμένου έτους και, γνωρίζοντας τι θέλουν Ο Kimi και ο Antonio, μπορέσαμε να επικεντρωθούμε στο μετριασμό των πτυχών που δεν τους άρεσαν.”

“Εάν είχαμε έναν εντελώς νέο οδηγό, ίσως με ένα εντελώς νέο στυλ οδήγησης, θα μας έδινε μια επιπλέον πρόκληση – ειδικά σε μια σεζόν με εξαιρετικά περιορισμένο χρόνο δοκιμών. Η σταθερότητα των οδηγών σίγουρα βοηθά τους μηχανικούς μας να επικεντρωθούν στο να τους βοηθήσουν να έχουν αυτοπεποίθηση στο τιμόνι και να εξάγουν το έπακρο από το μονοθέσιο. “

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS