Alex κ’ Taka ”διψασμένοι” με τη νέα LCR Honda!

Δύο νεαροί ταλαντούχοι αναβάτες στα τιμόνια της LCR Honda 2021!

H αποχώρηση του έμπειρου κι επιτυχημένου Cal Crutchlow για την ανάληψη καθηκόντων δοκιμαστή στη Yamaha, έφεραν τον Alex Marquez στη ”σέλα” του στην LCR. Η χρονιά στην Honda ήταν ιδιαίτερη, καθώς βρέθηκε μόνος να ”κουβαλά” το όνομα των πρωταθλητών μετά τον τραυματισμό του Marc. Δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι εάν μετάνιωσαν οι ιθύνοντες της Honda, την απόφαση να τον απομακρύνουν πριν δημιουργηθεί ασφαλές δείγμα από τη περυσινή σεζόν, ωστόσο ο Alex έδειξε μεγάλη βελτίωση όσο κυλούσε η σεζόν, και έφτασε πολύ κοντά στη πρώτη του νίκη. Ο Ισπανός είχε δείξει και σε μικρότερες κατηγορίες πως θέλει τουλάχιστον ένα 6μηνο προκειμένου να βρει ρυθμό όταν αλλάζει περιβάλλον.

H Honda RC213V βαμμένη στα χρώματα του βασικού χορηγού, Castrol, παρουσιάστηκε το μεσημέρι της Παρασκευής σε μία λιτή εκδήλωση. Ο Alex μαζί με τον επικεφαλής Lucio Cecchinello κ’ τον γνωστό σχολιαστή του MotoGP, Simon Crafar αναφέρθηκαν στην ερχόμενη σεζόν. Στόχος, η καθιέρωση στις πρώτες σειρές της εκκίνησης σε κάθε αγώνα…

Εικόνα

Ακολούθησε τις επόμενες ώρες η παρουσίαση και του Taka Nakagami, ο οποίος ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα του 2020 στη 10η θέση. Πανηγύρισε τη πρώτη pole position της καριέρας του στην Αραγονία, ωστόσο ακόμη αναζητά το πρώτο βάθρο του. Ήταν σε πολλές περιπτώσεις η 1η Honda στους αγώνες, δικαιολογώντας τις συστάσεις ότι διαθέτει τα συστατικά για να πρωταγωνιστήσει.

Εν κατακλείδι, η εργοστασιακή Honda θα είναι και φέτος ένα ”μυστήριο τρένο”. O Marc είναι αμφίβολος για το ξεκίνημα της σεζόν, και κανείς δεν γνωρίζει πότε θα επιστρέψει. Διεργασίες για αντικατάσταση του έως τώρα δεν υπάρχουν. Ο Stefan Bradl είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμος, ωστόσο σίγουρα δεν μπορεί να φέρει τους βαθμούς που επιθυμούν οι Ιάπωνες. Το 2020 αντιλήφθηκαν πολύ νωρίς ότι ήταν χαμένη χρονιά και το επικοινώνησαν άμεσα. Ωστόσο μια δεύτερη σερί χρονιά δίχως να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις δεν είναι απλή υπόθεση για τη ,συνηθισμένη σε επιτυχίες τα τελευταία χρόνια, Honda. Ο Pol Espargaro από την άλλη είναι σε καλή κατάσταση αλλά θα είναι το πρώτο βήμα σε ομάδα με τόσες απαιτήσεις. Επομένως, είναι πολύ πιθανό είναι να βρίσκεται σε εφάμιλλη δυναμική με την περσινή του Alex.

Ζυγίζοντας όλα τα δεδομένα, η LCR θα δεχθεί μια παραπάνω πίεση αποτελεσμάτων από το συνηθισμένο. Η πίεση αυτή, θα ασκηθεί πνευματικά και μεταξύ των δύο αναβατών αφού είναι έτοιμοι να αποδείξουν πράγματα. Είναι από τα πιο ισορροπημένα δίδυμα στο grid, ωστόσο κανείς από τους δύο δεν θα ήθελε να είναι πίσω από τον άλλον στη βαθμολογία και τη συνείδηση του κόσμου. Κι ας έχουν όλο το μέλλον μπροστά τους…

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS