Albon – “Το πιο απογοητευτικό ήταν η έλλειψη ρυθμού”

Albon

Ο Alex Albon δήλωσε ότι αυτό που τους προβλημάτισε περισσότερο από όλα έως τώρα, στο GP Μεξικού, δεν ήταν η διαγραφή του χρόνου του στο Q2 αλλά η έλλειψη ρυθμού σε σχέση με τις ελεύθερες δοκιμές.

Από την αρχή του τριημέρου το δίδυμο Williams και Alex Albon έδειξαν μια εξαιρετική δυναμική στο “Autodromo Hermanos Rodriguez”. Στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές ο Ταϊλανδός τερμάτισε δεύτερος ανάμεσα στις δύο Red Bull. Το ίδιο επανέλαβε και στις τρίτες ελεύθερες και μάλιστα μόλις ένα δέκατο, του δευτερολέπτου, πίσω από τον πρωτοπόρο Max Verstappen.

Όλα έδειχναν πως η είσοδος στο Q3, στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, ήταν κάτι παραπάνω από πιθανή. Ωστόσο, και ο Albon και ο ομόσταυλος του Sargeant από την αρχή του Q1 αντιμετώπισαν δυσκολίες. Ο λόγος ήταν κάποιες αλλαγές στις ρυθμίσεις του χειρισμού της FW45.

O Alex Albon θεώρησε και μετέφερε στους μηχανικούς του πως στο μονοθέσιο είχε προκύψει κάποιο πρόβλημα και δυσλειτουργούσε

Παρ’ όλα αυτά ο Ταϊλανδός κατάφερε να προκριθεί ένατος στο Q3, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά πόσο ικανός είναι. Δυστυχώς όμως ο ταχύτερος γύρος του διαγράφηκε λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας στην στροφή “2”. Αποτέλεσμα ήταν να πέσει στην δέκατη τέταρτη θέση και να χάσει την πρόκριση στο Q3.

Η παραβίαση ήταν οριακή ισχυρίστηκε ο Alex Albon, μόλις είδε τα replays του περάσματος του από το σημείο αυτό.

“Δεν νομίζω ότι ήμουν εκτός ορίων, μίλησα στον Dave .( διευθυντής ομάδας Williams) Οι αγωνοδίκες του έδειξαν ένα εξωτερικό πλάνο του περάσματος μου από την στροφή 2, και τα πίσω ελαστικά μου εξακολουθούσαν να φαίνονται ότι είναι πάνω στην λευκή γραμμή.” δήλωσε αρχικά και συνέχισε προσθέτοντας:

“Ίσως κάνω εγώ λάθος και για να είμαι ειλικρινής θα ήθελα να κάνω επειδή αυτό θα μείωνε την απογοήτευση μου. Έτσι περιέργως ελπίζω, να ήμουν όντως εκτός πίστας, αν και από αυτό που είδα εγώ δεν ήμουν.”

Μάλιστα, περιέγραψε ο ίδιος πώς είδε ότι είχε τοποθετήσει το μονοθέσιο του κατά την στροφή, για να υποστηρίξει τον ισχυρισμό του ότι ήταν εξαιρετικά οριακό και το δικό του πέρασμα αλλά και η απόφαση των αγωνοδικών.

“Το πλάνο που μας έστειλαν δείχνει ότι το μισό μονοθέσιο μου βρίσκεται στον αέρα. Επομένως πρακτικά, δεν υπερβαίνω τα όρια της πίστας αφού δεν είναι και οι 4 ρόδες μου στο έδαφος. Ακόμα και στο στιγμιότυπο που έχουν το πίσω ελαστικό μου είναι στο άσπρο μέρος του kerb, συνεπώς δεν μπορείς να πεις με απόλυτη βεβαιότητα πού είναι η άσπρη γραμμή και πού το kerb “

Και ολοκλήρωσε την σκέψη του λέγοντας :

“Δεν καταλαβαίνω πώς μπορούν να πάρουν μια τέτοια απόφαση.”

Έπειτα ο οδηγός της Williams, επικεντρώθηκε στην μεγάλη απογοήτευση που ένιωσε λόγω της έλλειψης ρυθμού σε σχέση με την προηγούμενη μέρα. Τόνισε μάλιστα ότι σε κανέναν από τους γύρους του δεν είχε την πρόσφυση που χρειαζόταν για να είναι σταθερά πιο μπροστά, όπως ήταν στις ελεύθερες δοκιμές. Σε αυτές, η Βρετανική ομάδα είχε στρέψει όλα τα βλέμματα πάνω της με τον ρυθμό που επεδείκνυε.

Στο Q1 και στο Q2 η FW45 του Alex Albon ήταν πιο αργή κατά 4 ή 5 δέκατα, σε σχέση με τον χρόνο που σημείωσε στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές λίγες ώρες νωρίτερα.

” Έχασα πολλή πρόσφυση. Το ίδιο συνέβη και σε άλλους οδηγούς, όμως εγώ δεν είχα ήδη από την στροφή 1 στο πίσω μέρος του μονοθεσίου μου. Εξαιτίας αυτού άρχισα να γλιστράω όλο και περισσότερο και να δυσκολεύομαι στον έλεγχο των ελαστικών μου.” σημείωσε ο 27χρονος

Albon

“Οι γύροι μου ήταν στην πραγματικότητα ήταν παρόμοιοι με αυτούς ενός αγώνα, επειδή έπρεπε να διατηρήσω τα ελαστικά μου σε καλή κατάσταση για το τρίτο μέρος της πίστας.” εξήγησε στο τέλος

Και αυτός ο παράγοντας, διαχείρισης των ελαστικών είναι το σημείο που πρέπει να επικεντρωθεί η Williams για τον σημερινό αγώνα. Διότι, ο Alex Albon τόνισε ότι το ίδιο συνέβη και πέρυσι στην πίστα στο Μεξικό αλλά και στις φετινές ελεύθερες δοκιμές αποδεικνύοντας ότι το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει.

Στο τέλος, ο επικεφαλής απόδοσης μονοθεσίου της ομάδας, Dave Robson, συμφωνώντας με τον Albon μιλώντας για την απουσία πρόσφυσης δήλωσε :

“Κάναμε μόνο μερικές αλλαγές στις ρυθμίσεις του μονοθεσίου, όμως αυτό δεν δικαιολογεί την τόσο μεγάλη πτώση της απόδοσης. Στις κατατακτήριες δοκιμές και οι 2 οδηγοί μας δυσκολεύτηκαν να βρουν πρόσφυση. Άρα, πρέπει να καταλάβουμε τι συνέβη στο μεσοδιάστημα ανάμεσα στις τρίτες ελεύθερες δοκιμές και στις κατατακτήριες. “

Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο πως ο Logan Sargeant ξεκινά απο την τελευταία θέση στον σημερινό αγώνα και ο Alex Albon στην 14η. Ενώ, η Williams βρίσκεται στην έβδομη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών μόλις 10 βαθμούς μπροστά από την Alfa Romeo.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts