Adamo – “Περιμένω το πράσινο φως από τα κεντρικά για το 2022”
Ο Andrea Adamo αναμένει να πειστούν τα κεντρικά της εταιρείας για τους υβριδικούς κανονισμούς, για να ξεκινήσει τις εργασίες για το 2022, ενώ την ίδια στιγμή Toyota και M-Sports\ είναι έτοιμες να ξεκινήσουν τις δοκιμές.
Ενώ η Toyota κι η M-Sports\ δουλεύουν παράλληλα τόσο για το 2021 όσο και για το 2022, η Hyundai Motosport δεν έχει ξεκινήσει ακόμη να δουλεύει πάνω στο υβριδικό αμάξι του 2022.
Σε έναν περίπου μήνα, η Toyota κι η M-Sport αναμένεται να ξεκινήσουν να δοκιμάζουν τα αμάξια του 2022, προκειμένου να είναι σίγουροι ότι θα ανταποκριθούν επαρκώς στις επαναστατικές αλλαγές κανονισμών που θα έρθουν το 2022.Την ίδια στιγμή, η καθυστέρηση των κεντρικών της Hyundai στην Σεούλ να δώσουν το πράσινο φως για να αρχίσει ο σχεδιασμός του νέου υβριδικού αμαξιού της ομάδας δυσχεραίνει σε μεγάλο βαθμό την δουλειά του Andrea Adamo και των συνεργατών του.
Σε ερώτηση του DirtFish για το πού βρίσκεται η Hyundai σε σχέση με τον σχεδιασμό για το 2022, ο επικεφαλής της κορεάτικης ομάδας απάντησε: “Όταν πάρω την άδεια να σχεδιάσω το αμάξι του 2022, θα ξεκινήσω να το κάνω. Είμαι χαρούμενο για τον Malcolm (Wilson) και για την Toyota που βρίσκονται μπροστά. Τους εύχομαι τα καλύτερα.”
“Βασικά, δεν έχουμε ξεκινήσει, διότι εφ’ όσον δεν έχω το budget και την άδεια να το κάνω, δεν μπορώ να το κάνω. Εδώ δεν είναι η Adamo Motosport. Όπως έχω πει πολλές φορές, η διοίκηση της Hyundai δεν έχει πεισθεί ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι ο σωστός δρόμος. Άρα, περιμένω το τελικό πράσινο φως, για να ξεκινήσω,” ανέφερε ο Ιταλός.

Ο Andrea Adamo τόνισε ότι είναι καλά ενημερωμένος για τις διορίες, ενώ δεν φάνηκε και απόλυτα σίγουρος για το αν θα είναι ή όχι η Hyundai στο WRC του χρόνου.
“Είμαι ο Andrea Adamo.Είμαι ένας μικρός Ιταλός μετανάστης, κάτοικος Γερμανίας που προσπαθεί να κάνει ό,τι μπορεί για το motosport. Δεν είμαι κάποιος που θα εκβιάσει τα κεντρικά της Hyundai, λέγοντάς τους ότι υπάρχει διορία χρόνου,” υπογράμμισε ο Adamo.
“Αν μου δώσουν το πράσινο φως τον Ιούνιο, θα κάνω το αμάξι τον Ιούνιο, προσπαθώντας να δουλέψω σκληρά. Όλοι γνωρίζουν ότι όσο πιο αργά αρχίσουμε τις εργασίες για το 2022 τόσο περισσότερο θα πρέπει να δουλέψουμε. Θα δούμε τι θα συμβεί.”
“Ωστόσο, αν δεν είμαι εδώ του χρόνου, εύχομαι στην Toyota και την M-Sport τα καλύτερα. Δεν ξέρω κατά πόσο θα είμαστε εδώ του χρόνου ή όχι. Ήδη, έχω κάνει ό,τι μπορώ, για να υποστηρίξω την FIA. Αγοράσαμε δύο υβριδικά υβριδικούς εξοπλισμούς, επειδή μου το ζήτησε η FIA, για να πιέσω τις καταστάσεις. Είμαι χαρούμενος που τους βοήθησα με τα χρήματα που είχα, αλλά δεν μπορώ να κάνω πολλά παραπάνω,” ανέφερε ο team principal της Hyundai Motosport.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube και Twitter.