Ο επικεφαλής της Hyundai Motosport, Andrea Adamo, θεωρεί ότι οι νέοι υβριδικοί κανονισμοί δημιουργούν μία αξιόπιστη πλατφόρμα που θα επιτρέψει στους κατασκευαστές να παρουσιάσουν προηγμένες τεχνολογίες.
Ο Adamo σχολίασε τους νέους υβριδικούς κανονισμούς μετά την ανακοίνωση της FIA ότι η Hyundai, η Toyota κι η M-Sport αποφάσισαν να συμμετάσχουν στο WRC μέχρι το 2024 (Διαβάστε περισσότερα εδώ).
Η Hyundai θα χρησιμοποιήσει το i20N supermini ως βάση για το Rally1 project της, με την ελπίδα ότι θα πάρει κι άλλες νίκες. Η Hyundai εισήλθε και πάλι στο WRC το 2014 κι από τότε έχει 18 νίκες. Αυτές οι νίκες έχουν επιτευχθεί από πολλούς οδηγούς, όπως ο Ott Tanak, ο Thierry Neuville, ο Dani Sordo κι ο Hayden Paddon.
“Η Hyundai Motosport υπάρχει, για να υποστηρίξει τους στόχους της Hyundai Motor Company, προσφέροντας μία αξιόπιστη πλατφόρμα, για να επιδεικνύει (η Hyundai Motor Company) τις τωρινές και τις μελλοντικές τεχνολογίες της,” δήλωσε ο Adamo.
“Μέσω των αγώνων και των rally, μπορούμε να επηρεάσουμε και να δώσουμε κατεύθυνση στα τωρινά αυτοκίνητα δρόμου της Hyundai. Αυτό είναι μία μεγάλη τιμή κι ένας ρόλος που τον έχουμε πάρει πολύ σοβαρά. Θα εξελίξουμε το αυτοκίνητό μας γύρω από το Hyundai i20 N. Ως δύο φορές Πρωταθλητές, καλωσορίζουμε την νέα πρόκληση κι ανυπομονούμε να ανεμίσουμε την σημαία της Hyundai στην νέα εποχή.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.