Adamo – “Η επιτυχία των υβριδικών αυτοκινήτων θα κριθεί σε τρία χρόνια”

Ο επικεφαλής της Hyundai, Andrea Adamo, υποστήριξε ότι ο αριθμός των κατασκευαστών που θα προσελκύσουν οι νέοι κανονισμοί θα είναι κρίσιμος για να δούμε αν το WRC παίρνει το σωστό μονοπάτι.

Ο επικεφαλής της Hyundai Motosport, Andrea Adamo, πιστεύει ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον μία τριετία, για να καταλάβουμε αν η στροφή του WRC προς τον υβριδισμό είναι η σωστή απόφαση.

Ενώ άλλες μορφές του motosport έχουν ήδη ξεκινήσει να ενσωματώνουν υβριδικά και κάποιες φορές και ηλεκτρικά κομμάτια, το WRC συνέχιζε να χρησιμοποιεί κινητήρες εσωτερικής καύσης σε όλες τις κατηγορίες του. Όλα αυτά αλλάζουν το 2022, όταν η νέα γενιά Rally1 ξεκινάει. Κάθε αυτοκίνητο θα διαθέτει ένα μέρος κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά θα διαθέτει κι ένα μέρος ηλεκτρικού κινητήρα 100kW, το οποίο θα κατασκευάζεται από την Compact Dynamics.

H Toyota κι η M-Sport ήδη έχουν δηλώσει δημοσίως ότι θα είναι παρούσες στην νέα εποχή του WRC, με την Hyundai, όμως, να μην έχει ανοίξει τα χαρτιά της παρά τις εξαιρετικές επιδόσεις που έχει τα τελευταία χρόνια κι ειδικά το 2019, όταν και κατέκτησε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

O Adamo θεωρεί ότι ο αριθμός των νέων κατασκευαστών που θα επενδύσουν στο WRC θα κρίνει αν οι νέοι κανονισμοί είναι επιτυχημένοι ή όχι, θέτοντας τους πέντε κατασκευαστές, δύο καινούργιους δηλαδή, ως στόχο.

“Μπορώ να πω ότι θα χρειαστούμε τουλάχιστον τρία χρόνια, για να καταλάβουμε, αν η κίνηση ήταν σωστή. Υπάρχει ένα και μόνο πράγμα που θα είναι μία καθαρή απάντηση: Πόσους κατασκευαστές θα έχουμε σε τρία χρόνια στο WRC; Θα μείνουμε με τρεις ή με ακόμη λιγότερους; Τότε δεν θα είναι σωστή κίνηση. Ωστόσο, θα είναι πολύ αργά. Θα έχουμε πάλι πίσω πέντε ή έξι κατασκευαστές; Για μένα πέντε είναι ο στόχος. Οτιδήποτε περισσότερο από πέντε κατασκευαστές είναι μη ρεαλιστικό.”

“Τότε ίσως πούμε ότι πήραν την σωστή απόφαση, επειδή δεν θέλω να πάρω μέρος σε μία απόφαση που δεν με ενδιαφέρει. Αλλά αν υπάρξουν πέντε κατασκευαστές, θα πω ότι ήταν μία σωστή απόφαση.”

Το WRC δυσκολεύεται να τραβήξει το ενδιαφέρον μεγάλων κατασκευαστών από την παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008, με τους κατασκευαστές να φθάνουν τους 4 από το 2014 μέχρι το 2016, όταν είχαμε Hyundai, Citroën, M-Sport και Volkswagen και το 2017 όταν η Volkswagen αντικαταστάθηκε από την Toyota.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube,Discord και Twitter.



Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS