Μία δυνατή ριπή ανέμου προκάλεσε το ατύχημα του Sainz

Μία δυνατή ριπή ανέμου προκάλεσε το ατύχημα του Carlos Sainz στις κατατακτήριες δοκιμές του Ουγγρικού Grand Prix, με τον Ισπανό να εκκινεί από την 15η θέση στον αυριανό αγώνα.

Ο Carlos Sainz έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην τελευταία στροφή του Hungaroring, πέφτοντας στις μπαριέρες κι εγκαταλείποντας από τις κατατακτήριες. Ο Ισπανός παραδέχτηκε ότι απογοητεύτηκε μόλις έπεσε στον τοίχο, αλλά ηρέμησε όταν είδε ότι μία δυνατή ριπή ανέμου προκάλεσε αυτό το ατύχημα.

“Ναι, ήμουν πολύ εκνευρισμένος. Και για να είμαι ειλικρινής, ήμουν έκπληκτος, γιατί ήταν ένα λάθος που είχα πολύ καιρό να κάνω. Πήγα αμέσως στο γκαράζ, για να δω τι συνέβη και τι θα μπορούσα να κάνω με διαφορετικό τρόπο. Μετά από αυτό, πρέπει να πω ότι είμαι πιο ήρεμος, καθώς είδα ότι μπήκα σε αυτήν την στροφή, όντας 5 χιλιόμετρα πιο αργός από την προηγούμενη προσπάθειά μου.”

“Ωστόσο, υπήρχε μία δυνατή ριπή ανέμου με ταχύτητα 35-40 χιλιόμετρα, ενώ στο Q1 ο άνεμος είχε ταχύτητα 10 χιλιόμετρα και προφανώς αυτό προκάλεσε την υπερστροφή. Ατυχία, αλλά την ίδια στιγμή δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω σαν δικαιολογία.”

“Νομίζω ότι πρέπει να ζητήσω συγγνώμη από την ομάδα. Ωστόσο, δεν είναι κάτι που θα με πάρει από κάτω, καθώς είδα τα δεδομένα κι από τότε είμαι πολύ πιο ήρεμος.”

Παρ’ όλο που τα μονοθέσια αυτής της γενιάς είναι πολύ ευαίσθητα στον αέρα, το μονοθέσιο της Ferrari δεν είναι τόσο, κάτι που επισήμανε ο Sainz.

“Αυτά τα μονοθέσια είναι πολύ ευαίσθητα στον αέρα, όπως καταλαβαίνετε. Ωστόσο, έχω οδηγήσει μονοθέσια που είναι πιο ευαίσθητα στον αέρα και γι’ αυτό έμεινα λίγο έκπληκτος. Είδα ότι μπήκα στην στροφή πιο αργά σε σύγκριση με την προηγούμενή μου προσπάθεια.”

“Είπα: ‘Εντάξει, δεν προσπάθησα να κάνω κάτι τρελό ή κάτι ηλίθιο και το έχασα’. Έτσι πάνε τα πράγματα μερικές φορές, έτσι είναι το motosport και πρέπει να μάθω από αυτό. Δεν μπορούσα να βάλω όπισθεν. Άρα, αυτό είναι κάτι που πρέπει να το κοιτάξουμε.”

“Μετά από 22G έπρεπε να μείνω στο ιατρικό κέντρο, επειδή η σύγκρουση ήταν μεγάλη. Υποπτεύθηκα ότι όλα είχαν τελειώσει. Η νοοτροπία του να μην τα παρατάω ποτέ δεν δούλεψε αυτήν την φορά.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS